روایت رسانه فلسطینی از تدارک رژیم صهیونیستی برای حمله به غزه

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه با طرح ارتش این رژیم برای افزایش سطح آمادگی و آماده باش نیروهای آن موافقت کرد.

به گزارش مشرق، معا به نقل از تارنمای صهیونیستی «والا» افزود: سرتیپ «اهارون حلیفا» رییس دایره عملیات ستاد کل ارتش اسرائیل عصر شنبه به نیروی هوایی دستور داد با بروز رسانی بانک اهداف در نوار غزه برای آنچه وخامت امنیتی خواند، آماده باشد.

همچنین قرار است ارتش رژیم صهیونیستی شمار هواپیماهای بدون سرنشین خود را برای انجام ماموریت ها افزایش دهد و بر تعداد نیروهای نظامی در مرزهای غزه بنا به درخواست فرماندهی منطقه جنوبی و شمار تک تیراندازها و سربازان و نیروهای مقابله با آتش سوزی ها بیفزاید.

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز شنبه با طرح ارتش این رژیم برای افزایش سطح آمادگی و آماده باش نیروهای آن موافقت کرد.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی بود.

پیشتر ایهود اولمرت نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال آغاز انتفاضه جدید فلسطینیان هشدار داده بود.

اولمرت به حوادث و اعتراض‌های اخیر در قدس اشاره کرد و  گفت: این حوادث نشانه آن است که اوضاع در آستانه فروپاشی قرار دارد و ممکن است هر لحظه، بیشتر شود.

منابع خبری جمعه شب از حمله نظامیان صهیونیست به نمازگزاران فلسطینی در مسجدالاقصی گزارش دادند.

نظامیان صهیونیست درهای مسجدالاقصی را بستند و به نمازگزاران فلسطینی حمله کردند.

بر اساس این گزارش، دستکم ۲۰۵ فلسطینی در حمله نظامیان صهیونیست به  صحن مسجد الاقصی زخمی شدند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 1
    آخ که کی این زخم نجس یهودی از صورت اسلام پاک بشه بحق محمد و آل محمد... محمدیاش صلوات اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس