کد خبر 1214182
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
درخواست کمیته انضباطی از پیروانی برای ارائه توضیحات/ تذکر به سمیعی بابت اظهارات معاون پرسپولیس

کمیته انضباطی از افشین پیروانی درخواست کرده بابت مصاحبه‌های اخیر خود توضیحاتی را ارائه بدهد.

به گزارش مشرق، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای به باشگاه پرسپولیس خواستار ارائه برخی توضیحات از افشین پیروانی درباره مصاحبه‌های وی در زمان حضور این تیم در هند برای برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در آن زمان ضمن انتقاد از اعزام نشدن نماینده فدراسیون فوتبال با این تیم به هند، درباره وضعیت امکانات پرسپولیس در شهر گوا مثل زمین تمرینی هم مطالبی را مطرح کرده بود که البته کمیته انضباطی اظهارات پیروانی را خلاف واقع دانسته و از وی درخواست کرده توضیحات خود را ارائه بدهد. 

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال این نامه را به باشگاه پرسپولیس ابلاغ کرده و اکنون پیروانی باید نسبت به این صحبت‌ها پاسخگو باشد. 

طبق پیگیری ها، منصور قنبرزاده دبیر کل فدراسیون فوتبال هم با توجه به برخی صحبت های ابراهیم شکوری نسبت به عملکرد دپارتمان بین الملل این فدراسیون در بحث اخذ ویزای سرخ پوشان برای سفر به هند در نامه ای این موضوع را به جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس متذکر شده است. 

پرسپولیس فردا در هفته بیست و دوم لیگ برتر در دیداری حساس به مصاف سپاهان می‌رود و طرح این مسائل قبل از بازی سبب تعجب پرسپولیسی‌ها شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    بقول خود بزرگوار هر چی شارلاتان بازی بلده داره درمیاره
  • ناشناس IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    احسن بر شما حرف دل ما را زدی
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    3 0
    پارسال انصاریفرد گفت اینا نمخان ماقهرمان بشیم بعدرسول پناه توفایل تصویری به گل محمدی میگه هرکی جای توبود این تیم قهرمان میکرد .خواهش میکنم یک لنگی جواب توهم مارو بده
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    ایشون به فرش های کیروش رحم نکرده بعد بیاد به شما رحم کنه -کسیکه 5 سال محروم میشه و محرومیتش ماستمالی میشه خیلی باید رو داشته همه رو متهم به بی قانونی و کم کاری کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس