کد خبر 1214102
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

در ادامه قصد داریم به متداول‌ترین سوالاتی که قبل از خرید لایسنس آنتی ویروس نود ۳۲ مطرح می‌شود، بپردازیم.

معرفی کمپانی نودسرو، ارائه کننده لایسنس محصولات ارجینال eset

نودسرو نمایندگی فروش محصولات ارجینال ایست در کشور است که نمایندگان زیادی در کل کشور داشته و به کاربران عمومی و شرکتی سرویس دهی می‌کند. کمپانی نودسرو با بیش از ۱۵ سال سابقه ارائه لایسنس محصولات امنیتی Eset در ایران این افتخار را داشته تا به کاربران ایرانی بدون هیچ کم و کاستی به مانند سایر کشور ها تمامی امکانات خرید تا پشتیبانی را به کاربر نهایی عرضه کند. بازخورد هایی که همیشه از کاربران گرفته شده امیدوار کننده بوده و تنها دلگرمی شرکت پشتیبانی کاربران تا حال حاضر بوده است.

شرکت نودسرو به عنوان تنها ارائه کننده قانونی لایسنس محصولات ایست در ایران به صورت حرفه ای و 24 ساعته در 7 روز هفته پشتیبانی داشته و از طریق شبکه های اجتاعی و پیام رسان ها با کاربران ارتباط مستقیم دارد. بعد از خرید محصولات کار نودسرو با کاربر تمام نشده و تازه آغاز راه خواهد بود. با خرید لایسنس ارجینال از نودسرو پشتیبانی دائمی تا روز آخر فعال بودن لایسنس و تضمین کارکرد وجود دارد. 

معرفی نودسرو، نمایندگی Eset در ایران + راهنمای خرید کامل

شیوه خرید محصول ارجینال به چه صورتی است؟

در حال حاضر تمامی محصولات ارائه شده ارجینال eset فقط به صورت آنلاین باید تهیه شوند. کلیه مراحل از خرید لایسنس نود 32 تا دانلود و نصب نرم افزار حتماً باید از طریق وب سایت مجاز و سایت رسمی شرکت به نشانی eset.com یا نمایندگی نود ۳۲ ایران، نودسرو به نشانی original-nodsrv.com انجام شود. دقت کنید تمامی CD یا DVD های موجود در بازار غیر ارجینال و به نوعی دستکاری شده هستند. برای رفع این مشکل حتماً نسخه رسمی برنامه از سایت اصلی دانلود شود. در مرحله بعد برای خرید لایسنس نود ۳۲ حتماً از وب سایت نودسرو اقدام کرده و برای فعال سازی لایسنس نیازی به هیچ گونه برنامه مکمل نخواهد بود. صرفاً وارد کردن کد لایسنس در برنامه کافی است.

برای فعال سازی آنتی ویروس چه باید کرد؟

دقت کنید تمامی لایسنس های ارجینال ارائه شده نیاز هیچ گونه تغییر در تنظیمات آنتی ویروس و یا دستکاری آنتی ویروس ندارند. برای فعال سازی محصول ارجینال، کافی است بعد از خرید و دریافت کد لایسنس آن را به صورت مستقیم در برنامه وارد کنید تا فعال شود.

اعتبار لایسنس ها به چه صورتی است؟

در حال حاضر لایسنس های ارائه شده همگی یکساله هستند اما در شرایط خاص لایسنس های چند ساله نیز ارائه می‌شود. دقت کنید لایسنس های کمتر از یکسال اصلاً لایسنس ارجینال نبوده و نباید فروخته شوند. تمامی لایسنس های ۳ ماهه یا ۶ ماهه که در بازار وجود دارد نسخه‌های دستکاری شده و یا کرک شده و یا رایگان برنامه می‌باشند.

منظور از تعداد کاربر در صفحه خرید چیست؟

بعد از خرید نود 32 ، به صورت پیشفرض قادر خواهید بود یک نسخه از برنامه را روی سیستم خود نصب کنید. ولی در صورتی که قصد دارید برای چند سیستم اقدام به نصب آنتی ویروس کنید، باید از لایسنس های چند کاربر به تعداد سیستم مورد نیاز خرید کنید. برای مثال اگر شما ۳ سیستم دارید، نیاز است تا نسخه ۳ کاربره نود ۳۲ را خرید کنید. با این کار شما یک کد لایسنس دریافت خواهید کرد که قابلیت فعال سازی سه دستگاه را خواهد داشت. دقت کنید حتماً در هنگام خرید به تعداد دستگاه دقت کنید چون به محض فعال سازی تعداد بیشتر، لایسنس شما مسدود خواهد شد.

معرفی نودسرو، نمایندگی Eset در ایران + راهنمای خرید کامل

چطور متوجه شویم لایسنس eset ارجینال است یا تقلبی؟

هدف از نصب نرم افزار افزایش امنیت سیستم است، حال فرض کنید در این بازار افراد سودجویی وجود دارند که اقدام به دستکاری آنتی ویروس کرده و با اسم ارجینال محصولی بی کیفیت تحویل بگیرید. یک لایسنس ارجینال نود ۳۲ حاوی ۲۰ حرف می‌باشد که با تعدادی خط فاصله از هم جدا شده اند. در حال حاضر با توجه به تحریم‌های موجود لایسنس هایی با پیشوندهای مختلف عرضه می‌شوند و نیازی به حساسیت برای پیشوندهای آنتی ویروس نیست ممکن است پیشوندهای شروع لایسنس با عباراتی مثل RN -BH – AF شروع شده و یا کاملاً به صورت تصادفی باشند. دقت کنید برای تشخیص لایسنس ارجینال از روی ظاهر آنی هیچ راهی وجود ندارد.

نکته مهم دیگر اینکه در حال حاضر هیچ سایتی یا آدرسی از وب سایت رسمی ایست برای تشخیص لایسنس ارجینال وجود ندارد و اگر مطلبی در جایی از صفحات وب وجود دارد که در این مورد ادعایی مطرح کرده است، هیچگونه مبنای علمی نداشته و صرفاً شناختن نمایندگی تنها راه اعتماد به محصول خریداری شده است. برای رفع ابهامات موجود بر سر راه خرید یک لایسنس ارجینال در ادامه راهکارهایی که برای تشخیص نسخه ارجینال نرم افزار از نسخه تقلبی آن مطرح است را مرور خواهیم کرد.

  • دقت کنید همانطور که پیشتر گفته شد برای نصب آنتی ویروس حتماً از وب سایت رسمی آنتی ویروس به نشانیcom اقدام به دانلود نسخه رسمی کنید و به هیچ وجه از سایت های متفرقه و داخلی یا سی دی های موجود در بازار اقدام به نصب نکنید.
  • کد لایسنس خریداری شده فقط و فقط یک کد ۲۰ رقمی است و نیازی به تبدیل کردن و یا ثبت کردن و دریافت یک کد دیگر در هیچگونه سایت غیررسمی وجود ندارد.
  • کد لایسنس خریداری شده را مستقیم بدون هیچگونه کم و کاستی و به صورت کامل در برنامه وارد کنید.
  • دقت کنید برای فعال سازی آنتی ویروس هیچ برنامه جانبی نیاز ندارید (نسخه‌های ایرانی اقدام به کرک کردن آنتی ویروس می‌کنند). نیازی نیست اقدم به تغییر تنظیمات نود 32 کنید. همچنین نیاز به هیچگونه import کردن فایل های xml ندارید.
  • در صورتی که با وارد کردن لایسنس آنتی ویروس فعال و آپدیت شد لایسنس دریافتی شما یک لاینسس ارجینال است.
  • با خرید لایسنس نود ۳۲ از وب سایت نودسرو لایسنس ارجینال دریافت خواهید کرد.

چه سیستم عامل‌هایی پشتیبانی می‌شود؟

در حال حاضر تقریباً تمامی سیستم عامل‌ها امکان نصب حداقل یک نسخه از آنتی ویروس را دارا هستند. در صورتی که از وب سایت نودسرو لایسنس خرید کنید شما قادر خواهید بود برای محصولات خانگی شرکت Eset که شامل NOD32 Antivirus و Internet Security می‌باشد و در حال حاضر برای ویندوز های ۷، ۸.۱ و ۱۰ و همچنین سیستم عامل لینوکس قابل نصب می‌باشند. نسخه Cyber Security و Cyber Security Pro نیز برای سیستم عامل macOS یا مک ارائه شده اند. در پایان برای سیستم عامل محبوب اندروید نیز نسخه Mobile Security قابل نصب خواهد بود. تمامی نسخه‌های مطرح شده فقط و فقط برای سیتسم عامل‌های خانگی است. برای نسخه‌های ویندوز سرور حتماً باید نسخه تجاری برنامه را خرید کنید.

برای نصب آنتی ویروس از چه سایتی اقدام کنیم؟

برای نصب نرم افزار حتماً از وب سایت رسمی آنتی ویروس و یا وب سایت نمایندگی آن، نودسرو اقدام به دانلود کنید. برای سیستم عامل ویندوز و لینوکس دو ویرایش ٣٢ بیتی و ۶۴ بیتی ارائه شده است که با توجه به معماری سیستم عامل باید یکی از این نسخه ها را دریافت و نصب کنید.

تفاوت نسخه‌های موجود در چیست؟

کمپانی eset نسخه‌های مختلفی را به بازار عرضه داشته است. که از این بین دو نسخه مطرح در ادامه به صورت خلاصه مقایسه شده اند:

معرفی نودسرو، نمایندگی Eset در ایران + راهنمای خرید کامل

ESET Internet Security: این نسخه از برنامه با نام اینترنت سکیوریتی شناخته می‌شود یکی از بهترین نسخه‌های بسته امنیتی eset می‌باشد. همانطور که از اسم آن مشخص است این ورژن شامل امکانات آنتی ویروس به اضافه محافظت آنلاین از سیستم شماست. همچنین امکاناتی دیگری که این نسخه دارد شامل،: آنتی ویروس و ضد جاسوس، ضد فیشینگ، حالت گیم مود، بلاک کردن کد های مخرب و محافظت آنلاین کاربران شامل اسکنر ابری، محافظ حملات اسکریپتی، محافظ بانکداری اینترنتی، دیواره آتشین، ضد هرزنامه، حفاظت از شبکه، محافظ وب کم، نظارت بر خانه های هوشمند، ضد سرقت است. نسخه اینترنت سکیوریتی در حال حاضر جایگزین محصول اسمارت سکیوریتی شده است.

ESET NOD32 Antivirus: ورژن سبک تر از محصولات eset نسخه نود ۳۲ است که یک محافظ تمام عیار و سبک برای ویندوز و سایر سیستم عامل هاست. این نسخه نیز شامل امکاناتی نظیر نسخه اینترنت سکیوریتی است اما بخش آنلاین و شبکه در آن وجود ندارد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس