کد خبر 1214068
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
استقلال ستاره‌هایش را حراج نکند/ سومین قهرمانی آسیا دور نیست

مهاجم پیشین آبی پوشان گفت: یکی از عواملی که منجر به کسب ستاره سوم استقلال می‌شود، عدم حراج ستاره‌های این تیم در فصل نقل و انتقالات است.

به گزارش مشرق، عباس سرخاب با بیان این نکته که هیچ پولی ارزش از دست رفتن قهرمانی آسیا را ندارد تاکید کرد: استقلالی‌ها حق فروش ستاره‌های خود را ندارند و حداقل تا قبل از کسب ستاره سوم آسیایی، این اتفاق نباید بیفتد.

وی تاکید کرد: متاسفانه ما استقلالی‌ها در سنوات گذشته تجارب تلخی در این زمینه داشتیم و هرگاه تیم مان در آستانه یک موفقیت بزرگ قرار می‌گرفت، بازیکنان کلیدی و ستاره‌ها حراج می‌شدند. ما حق داریم امروز هراس تکرار این اتفاقات تلخ را داشته باشیم.

مهاجم سابق استقلال که سابقه قهرمانی آسیا با این تیم را دارد و در سال ۱۹۹۰ به عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب شد در ادامه تصریح کرد: متاسفانه هر روز خبری در خصوص پیشنهاد تیم‌های ثروتمند عربی به بازیکنی مثل مهدی قایدی به گوش می‌رسد که این اخبار می‌تواند قایدی جوان را وسوسه کند. مدیریت باشگاه استقلال امروز نقش مهم و حساسی در سرنوشت این تیم دارد. آنها باید به بهترین شکل ممکن این جریان را مدیریت کنند تا هیچ ستاره‌ای با هیچ قیمتی از ترکیب استقلال کم نشود. تاکید می‌کنم هیچ پولی ارزش یک قهرمانی در آسیا و کسب ستاره سوم را ندارد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ عجیب سرپرست استقلال به انتخاب دستیار مجیدی

سرخاب گفت: شرایط استقلال به نوعی است که احساس می‌شود قادر به راهیابی به فینال آسیا باشند. اگر آبی پوشان از سد الهلال عبور کنند که این امری کاملاً امکان پذیر است، راه دشواری تا رسیدن به فینال باقی نمی‌ماند. حالا که تحقق رویای ستاره سوم در دسترس تر از همیشه است، به مدیران استقلال تاکید می‌کنم از همه دارایی‌های این باشگاه با دقت مراقبت کنند چون در غیر این صورت باید پاسخگو باشند.

مهاجم پیشین آبی پوشان در خصوص دیدار این تیم مقابل ذوب آهن خاطرنشان ساخت: مجموعه استقلال باید امروز از آسیا به لیگ برتر شیفت کند و بار دیگر در حال و هوای لیگ برتر قرار گیرند. ذوب آهن امروز به همان اندازه مهم است که الهلال در آسیا برای ما اهمیت دارد. امروز انگیزه ذوب آهنی‌ها برای قرار گرفتن برای نماینده شایسته ایران در آسیا افزایش یافته و آنها می‌خواهند برابر تیمی که صدرنشین گروه مرگ شد، خودی نشان دهند؛ و این کار آبی پوشان را دشوار می‌کند.

وی افزود: اینکه استقلال صدرنشین گروه مرگ شده هیچ تضمینی برای پیروزی برابر ذوب آهن نیست و قطعاً نماینده اصفهان هم دست و پا بسته به این دیدار نمی‌آیند و حرف‌ها زیادی برای گفتن دارند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شاگردان مجیدی در این بازی فرصت خوبی دارند قدری از فاصله امتیازی شان با دو تیم بالای جدول را کاهش داده و هرگز نباید اجازه از دست رفتن این فرصت را بدهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس