امتحانات نهایی دانش‌آموزان حضوری خواهد بود/ ۴۶ شهر در وضعیت قرمز

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، به تشریح وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت و در خصوص مصوبات و تصمیمات ستاد در جلسه امروز، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، علیرضا رئیسی، در پایان جلسه روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ستاد ملی مقابله با کرونا، به ارائه گزارشی از وضعیت بیماری کرونا در کشور پرداخت.

*روند شیوع کرونا نزولی شد

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه به پیک بیماری کرونا رسیده‌ایم، گفت: روند کلی کشور، روند رو به نزولی است و امیدواریم با رعایت بیشتر پروتکل‌ها، میزان بیماری با سرعت بیشتری، کم و تخت‌های بیشتری در بیمارستان‌ها خالی شود.

وی ادامه داد: اگرچه روند بیماری نزولی شده، اما میزان بستری زیاد و ورودی‌های بیمارستان‌ها کم شده است.

رئیسی از کاهش تعداد شهرهای قرمز خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴۶ شهر در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی و ۱۳۹ شهر نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند و روند رو به کاهش است.

به گفته سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، تعداد شهرهای قرمز ما دو هفته پیش ۳۰۱ شهر بود که امروز به ۴۶ شهر رسیده‌ایم و روند در ۲۶ استان کاملاً نزولی شده، در ۵ استان دیگر گرچه به قله رسیدیم، اما هنوز روند نزولی صورت نگرفته و امیدواریم در هفته آینده با سرعت بیشتری روند کاهش پیدا کند.

رئیسی افزود: استان‌های خراسان شمالی، آذربایجان‌شرقی، هرمزگان و تهران نیاز به مراقبت بیشتری دارند. گرچه به اوج بیماری رسیدیم، فعلاً روند صعودی متوقف شده و روند رو به کاهش است و امیدواریم این استان‌ها به زودی از این وضعیت خارج شوند.

وی از مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شب‌های قدر تشکر کرد.

*جزئیات ممنوعیت تردد عید فطر

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا به مصوبات امروز این ستاد اشاره کرد و گفت: در ارتباط با تردد در روزهای منتهی به عید فطر بر اساس مصوبه امروز، تردد از ساعت ۱۴ بعدازظهر سه‌شنبه (۲۱ اردیبهشت) تا ساعت ۱۲ ظهر شنبه (۲۵ اردیبهشت) در همه شهرهای قرمز، نارنجی و زرد ممنوع است. جریمه در شهرهای قرمز یک میلیون تومان و نارنجی و زرد ۵۰۰ هزار تومان، تعیین و به طور کلی تردد در این چند روز ممنوع شده است. منع ترددها می‌تواند با توجه به شیوع بیماری و ویروس جهش‌یافته هندی و آفریقایی برای کنترل این ویروس‌ها بسیار مؤثر باشد.

*فعالیت مشاغل گروه یک و دو

وی در خصوص فعالیت مشاغل نیز گفت: در شهرهای قرمز در گذشته فقط مشاغل گروه یک فعال بودند و نارنجی، یک و دو فعال بودند که بر اساس تصمیم امروز ستاد، در شهرهای قرمز و نارنجی به مدت دو هفته مشاغل گروه یک و دو می‌توانند فعالیت کنند اما اگر صنفی دچار تخلف شود، جرایم شدیدتری برای آنها در نظر گرفته شده که جریمه تخلف در شهرهای قرمز، پلمب سه هفته‌ای و در شهرهای نارنجی، پلمب دو هفته‌ای خواهد بود.

*آغاز ثبت نام سالمندان در سامانه وزارت بهداشت

رئیسی در رابطه با واکسیناسیون گفت: از ساعت ۱۴ امروز سامانه www.salamat.gov.ir برای ثبت‌نام افراد بالای ۸۰ سال که با آنها تماس گرفته نشده، باز شده و این افراد می‌توانند اطلاعات خود را وارد کرده و با آنها برای واکسیناسیون تماس گرفته شود.

وی تأکید کرد: هیچ نیازی برای ثبت‌نام سایر گروه‌ها وجود ندارد و قطعاً همکاران ما با آنها تماس می‌گیرند.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: اگر هفته آینده ثبت‌نام ۷۵ ساله‌ها را آغاز کنیم این‌طور نیست که نوبت افراد ۸۰ سال به بالا از بین برود بلکه به تعداد کافی واکسن برای آنها وجود دارد و جای هیچ نگرانی نیست به همین دلیل توصیه می‌شود به شدت از تجمع و صف کشیدن پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: در جلسه امروز همه دستگاه‌های دولتی، نظامی، انتظامی و غیردولتی موظف شدند مکان‌هایی را برای واکسیناسیون اختصاص دهند تا بتوانیم در فضای باز و تهویه مناسب، این اقدام را انجام دهیم.

رئیسی در خصوص کنترل مرزهای شرقی گفت: در این خصوص به خوبی عمل شده و طی هفته گذشته ۳۸۰۰ نفر که قصد ورود غیرقانونی به ایران را داشتند، به کشورشان بازگردانده شدند.

*تاریخ برگزاری کنکور سراسری و سایر آزمون‌ها

وی در مورد برگزاری آزمون‌ها تأکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، کنکور سراسری در تاریخ ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود. کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته در تاریخ ۶، ۷ و ۸ مرداد ماه و آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۲۲ مرداد برگزار می‌شود. آزمون کانون وکلا ۲۵ تیرماه، آزمون نظام مهندسی ۱۳، ۱۴ و ۱۵ مرداد برگزار خواهد شد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنین به آزمون‌های تحت نظارت آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: آزمون پایه نهم به صورت حضوری ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار می‌شود. همچنین آزمون پایه دوازدهم ۲۷ اردیبهشت تا ۲۴ خرداد برگزار خواهد شد. آزمون سنجش ملی پایه ششم ۲۵ اردیبهشت به صورت حضوری برگزار می‌شود. آزمون سمپاد ۲۰ و ۲۱ خرداد، آزمون مرحله دوم المپیاد دانش‌آموزی ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت و ۲۳ تا ۲۵ خرداد به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیسی تأکید کرد: آزمون‌های زبان و استخدامی نیز در موعد مقرر خود برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 233
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 41
  • کشور گل و بلبل IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    56 0
    ماشاا...همه برنامه ردیف فقط امتحانات حضوری کم بود که اونم مرتب شد . گل بود به سبزه آراسته شد
    • عمار IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      65 2
      اگر خیلی نگران امتحانات غیر حضوری بودید آموزش را هم برای دوازدهم و نهم حضوری می کردید تا عدالتی که از آن دم میزنیدرعایت شود با چه منطقی مناطق محرومی که از آموزش هم محروم بوده اند و یا بقیه بچه ها که مجازی درس خوندن حالا باید حضوری آزمون بدن؟ این ها به کنار کشور سیاه و چه طوری تو یه هفته زرد کردید؟؟؟ خیلی کارآمد بودید این هشت سال یه کاری می کردید
    • یک نهمی ضد کرونا IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      31 0
      اصلا نگران نباشید نهمیا و دوازدهمو اگه مردیم هزینه کفن و دفنمونو میدن خانواده ها نگران نباشید ...شما ادعا میکنید ک تحصیل کرده اید ..خیلی خنده داره ... شما فقط ب فکر منفعت خودتون هستین ..از خداتونه ک ادما بمیرن ماهم روش چ عیبی دارم ..واقعا متاسفم کی ب شما درس داد تو چ خانواده ای بزرگ شدین ک از انسانیت بویی نبردین . خیلی باحاله میگین نگران نباشید خانواده ها ما هزینه کفن دفن بچه هاتونو میدیم هه خسته نباشید دلاور
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    22 4
    آقا این چیزا به شما نیومده
    • ناشناس IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      20 2
      آقایون مسئول هر بلایی که سر بچه های ما و خود ما بیاد مقصرش فقط و فقط شما هستید
  • ...... IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    54 4
    خاک عالم تو سر حاج میرزایی و امثالش اگه مرده غیر حضوری کنه تا ما از فحش دادن پشیمون بشیم
  • پارسا IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    54 6
    چرا دروغ میگید تمامی کشور به رنگ سیاه هستش چون که نزدیک انتخابات هستش اینجوری عادی سازی میکنید . هیچ میدونید خانواده ای که ۱۸ سال زحمت کشیدن تا جوونشون به این سن رسیده یعنی چی . افرادی که در خانه بیماری زمینه‌ای دارن یعنی چه ؟ نه نمی‌دونید پارسال هم بعد از کنکور و امتحانات نهایی موج عظیمی اومد . اینبار اگر بچه‌های مردم بمیرن دیگه به خاطر کرونا نیست به خاطر شما است # نه _ به امتحان _ حضوری
    • عسل IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      23 2
      شما را به قرآن با جون بچه های ما بازی نکنید من جونم به دخترم بسته است اون یه چیزی بشه من غریب و تنها میشم به خدا حاضرم بچم بی سواد بمونه اما نمیزارم بیاد امتحان بده نه به امتحان حضوری
    • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      10 0
      واقعا متاسفم برای این کارتون ،چه جوری می خواهید امتحان حضوری بگیرید در صورتیکه ما کل سال به صورت مجازی اونم با نرم افزار شاد که همش در حال بروزرسانی بودش پاس کردیم
  • نهمی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    20 2
    من ازمون نمیدهم تا اموزش و پرورش بداند من جانم را از خیابان نیاورده ام و خانواده ام زحمت کشیدند و مرا به اینجا رساندند
    • ناشناس IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      16 1
      من هم همین کارو می کنیم
    • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      15 42
      نده خودت ضرر میکنی
    • IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      5 14
      امتحان ندی رفوزه می شی عزیزم
    • کارن IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      3 13
      اینم شد بهونه برای در رفتن از امتحان
  • فاطمه IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    30 0
    داریم به انتخابات نزدیک میشیم و وضعیت همه استان‌ها زرد شده به احتمال ۹۹℅ تا انتخابات همه‌ی استان دیگه سفید میشن ، خیلی خوبه 👏 نمیدونم چطور صلاح دیدن کنکور کارشناسی دو ماه به تعویق بیفته!!! اما امتحانات و کنکور سراسری برگزار بشه..
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      4 0
      کنککر همرا ماه محرم برگزار میشه
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    11 3
    چه ربطی به ۲ متر داره ما بلاخره که از دوروبر کرونایی رد میشیم و کرونا میگیریم پس عقل نداشتتون رو به کار بندازید
  • ناشناس IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    12 0
    نمی‌دونم دیگه باید چیکار کنیم تا بفهمید چرا همون نظریه قبلی رو نپذیرفتند که مجازی باشه اما نمره ها در نظر گرفته نشه و معلما و مشاوران نظر بدن که چه رشته ای رو انتخاب کنیم
  • پدر IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    14 0
    من بچه ی خود را به ازمون نمیفرستم
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    11 0
    متاستفم برایت ای میرزایی فقط دیگهنمیدانم در وصف تو چ بگویم
    • ناشناس IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      0 0
      واقعا برای این کشور واسه این مسولان باید سجده شکر به جا آورد
  • ۰۰۰ IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    ۰۰۰
  • محمد IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    10 0
    سلام من یه دانش آموز پایه نهم هستم به خدا قسم من کرونا الان کرونا دارم چند روز حالم بد بود بعد اینکه تست دادم مثبت شد آخه من الان با حالم چطوری برم امتحان بدم آخه چه وضعشه به خدا همش سیاست بازیه
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 0
    چرا دارید گل ب خودی میزنیداینم مسئولامون
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    یعنی باور نمیکردم که شما حضوریش کنید واقعا که
  • اصغر ندایی IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    14 0
    سلام به وزیر محترم من دانش آموز پایه نهم از استان اردبیل هستم من امسال به هیچ عنوان به مدرسه برای خواندن درس نرفته ام همه کلاس ها غیرحضوری برگزار شده است و میشود من درس های ریاضی.زبان انگلیسی.وفارسی را اصلا خوب متوجه نشده ام مخصوصن کتاب ریاضی که معلم ماهم درس نداده همش فیلم گزاشتن یعنی خودشان تدریس نمیکنند بعد آقای معلم انتظار دارد که من در امتحانات خرداد ماه به مدرسه رفته و حضوری امتحان بدهم از شما سرور محترم میخواهم امتحانات غیر حضوری باشد خواهش میکنم #خطر کرونا را جدی بگیریم اگر در مدرسه یک نفر کرونا داشته باد یقین بدانید که ۱۰نفرشان مبتلا میشود #نه_ به_ امتحانات- حضوری
    • بی صدا IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      4 0
      داداش گل گفتی
    • erfan IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      4 1
      به نظر من همه باید دست به دست هم بدیم و سر جلسه امتحان نرویم تا بفهمند که ما جان مان را دوست داریم و از سر خیابان نیاورده ایم که بخاطر یک امتحان هم جان خود مان هم اطرافیان مان را به خطر بندازیم #نه_به امتحانات _حضوری
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    8 0
    خوبه خیلی. پولدار که باشی هیچ ممنوعیتی برات وجود نداره، البته در کشور ما. پول بده هر کاری عشقت می‌کشه انجام بده! ۷۴۲۸
  • سارا IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 1
    پس فقط مشکل آزمون ارشد بوده خسته شدیم لطفا آزمون ارشد را ب زمان قبل برگردونین
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 1
    فقط شما حضوری بکنین ببینین چه اوجی میگیره همین تعطیلات عید فطر رو میبینید
    • .... IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 0
      اره دقیقا ولی اینا هم الکی میگن که سیاه و قرمز و زرد هست وقتی به نفع خودشون باشه میگن سفیده وقتی هم نباشه میگن سیاهه این دیگه چه کاریه دارین با مردم بیچاره میکنین واقعا براتون متاسفم که یکم برای مردم دل رحمی ندارین با این اوضاع بنظر من هیچکس بچشو برای امتحان نمیفرسته هرکی هم بیاد صددرصد تجدید میشه نه به خاطر اینکه درس نخونده خونده ولی وقتی از مجازی چیزی نفهمی درس رو متوجه نشی اینجوری میشه لطفاً یکم به فکر باشید امتحان رو غیر حضوری کنید هنوزم دور نشده با جون آینده سازان کشور بازی نکنید خواهشا
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    آموزش پرورش باید اول مسولیت سلامتی و جان دانش آموزان را قبول کند آن هم به طور رسمی به غیر از عوارض کرونا هزینه درمان سرسام آور است خانوادها چه گناهی کرده اند با این مسولین بی مسولیت
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    7 0
    برای اموزش بچه‌ها کرونا بود برای امتحانات کرونا نیست به هر حال این زبون بسته ها از اول سال برای حضوری امتحان دادن حاضر بودن ولی با این وضعیت به صلاح نیست هر دانش آموزان دوازدهمی کرونا بگیره از کنکور خودبه خود محروم میشه
    • مهدی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      4 0
      آقای وزیر شما وزیر هستید چرا با احساسات ما بازی میکنی برای هفتم و هشتم و دهم و یازدهم مجازی چرا پس این جوریه برای این پایه هایی که گفتم حضوری کنین فهمیدین تا مجازی نکنین مدرسه نمیام
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    یک عالمه ویروس اومده بعد مدارس حضوری باش
  • بینشان IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    6 0
    خاک تو سرشون با این تصمیمات
  • مرتضی IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 1
    بااین کرونا اخه چطور
  • معلم IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 1
    حضوری اشتباه ست
  • ناشناس IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 0
    بسیار بی خود کردین حضوری کردین مگه دانش آموزان مثل ما پدر و مادر ندارن که اجازه بدن ما بریم قعر جهنم کرونا خاک تو سرتون کنم با این انصافتون
  • Zeynab IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 0
    تا الان کرونا بود موقع امتحانات ک شد کرونا رفته آره؟ بابا جمع کنین تو رو خدا
  • BAHAR IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    واقعا که برای همتون متاسفم ینی چه که بچه ها تو این کرونا برن امتحاناشون رو حضوری بدن مگه ما بچه هامون رو از سر راه اوردیم این قد زحمت کشیدیم تا بزرگشون کردیم الان واسه ی امتحان جونشونو به خطر بندازیم
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    آدم نیستید؟ن دارید تصمیم های چرت پرت میگیرید
  • گلپری IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 18
    به شما چه ربطی داره درس نخوندین نگران این هستید مردود بشین نه نگران اینکه کرونا بگیرید من دولت هر رایئ بده به اون احترام میگذارم چون درس خوندن از کرونا هم نمی‌ترسم این شما هستید که کرونا رو بخونه درس نخوندم کردین
    • ناشناس IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      6 0
      شما که معلومه پایه و نهم و دوازدهمی نیستی پس چرت و پرت ننویس وقتی کرونا گرفتی اونوقت میترسی خیلی هام هستن از مردود شدن نمیترسن از این میترسن که خودشون مبتلا بشن و به خانواده هاشون سرایت کنه اره گلم
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      1 0
      عزیزم شما برو امتحان بده دخترمن معلم خصوصی داشته شاگرد باهوشی هم هست اون میگه ریاضی وفیزیک وشیمی بدون تدریس معلم نمی شه وضعیت بچه هایی که معلم نداشتن چطور میشه ؟بهتره همیشه به دیگران هم فکر کنیم
    • ReZa IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      1 0
      شما اول برو املا یاد بگیر بعد بیا حرف بزن که چرت و پرت ننویسی، یعنی خاک تو سرت کنم مسعول بی مسعولیت من شده برم کارگری میرم ولی امتحان حضوری نمیدم.چون درس یاد نگرفتم
    • ناشناس IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      1 0
      برو امتحان بده بمیر به درک ، فهمیدیم تو درس خوندی ، و اینکه دولت هر چی بگه قبول می‌کنی یعنی تو رعیت هستی نه یک شهروند. #امتحان_حضوری_نمیخوایم
    • ناشناس IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      1 0
      چرت نگو ، من قرار نیست امتحان حضوری بدم هفتم میخونم ولی کاملا مخالف امتحان حضوری هستم ،تو ام میخوای برو امتحان بده بمیر به درک . شما ها عین رعیت هستید که دولت هرچی بگه عمل میکنید .
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    غلط می کنه هر کی جریمه می کنه
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    اگه کورونا گرفتم انشالا بچه هات بگیرن برا خودتون زود تر واکسن میرسه ما چکار کنیم
  • د IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 1
    همونطور که حرف میزنین امتحانا بااید حضوری بشه ماهم میگیم نمیااایم امتحان بدیم برین برگه بذارین جلو دیوار بهتون جواب میده 😏مرغ ماهم یهه با پاداره
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      1 0
      واقعا نمیری بدی؟
  • امیرحسین IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    تو ماجرای کنکور اونجوری با روح و روان ما بازی کردن حالا هم نوبت این بچه های بیچاره س
  • زینب IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    جالبه آقای وزیر بدونن که خودمن مبتلا هستم ودرقرنطینه اما گفتن باید حضوری امتحان بدی، من و خانواده ام که هیچی ولی جون بقیه چی؟ نه واقعا چطور راضی بشم برم توحوزه ای که همشون مثل خواهرامن وهرلحظه ممکنه مریض بشن؟ انسانیت دارید؟
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 5
    بنظر من امتحانات حضوری برای آموزش غیر حضوری یکم سنگینه ولی در کل من خودم بعنوان کسی که قراره حضوری امتحان بدم معتقدم اگه غیر حضوری بشه اونوقت باید به فامیلای دانش آموز نمره داد و حق بچه های دیگه اجحاف میشه چون بچه ها سال سرنوشت سازشونه و با انتخاب رشته و دیپلم سرو کار دارن اما باید حالا که با آموزش مجازی قراره امتحان حضوری بگیرن سطحش پایین تر از سالهای گذشته باشه
  • army IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    خدا خیرتون نده ایشالا
  • نهمی بدبخت IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    خدا بگم چیکارتون کنه، که امتحانا حضوری کردین خدا خیرتون نده چطوری وقتی مدرسه حضوری نبوده میخواین امتحان حضوری بگیرین خیر ندیده ها
  • نهممممم IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 1
    ازززززززززتون خواهش میکنم لطفااااا لغوووو کنید ب ما میگید در خانه بمانید ولی بعدش حضوری میکنید یعنی چی واقعا بچه های خودتونم بود همین کار رو می‌کردید خودتونو جای پدر مادر ها بزارید لطفااااااا
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      1 0
      عزیزم اینا بچه هاشون اونور آبن اونور آب هم نباشن اینقدر اینجا هواشونو دارن و همه قرنطینه و ... کسی دلش به حال ما نمیسوزه خودمون باید مراقب سلامتی و جون خودمون با رعایت کردن همه موازین بهداشتی باشیم
  • علی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    من‌از شما خواهش میکنیم خواهش امتحان هارو غیر حضوری کنید خواهش میکنیم این بیصاحاب ی ساله رو همه رو غیر حضوری بودیم چیزی حالیمون نشدع باوا لامصباا درک کنیدد اگ بچه خودتون بودن میفرستادین امتحانن
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 1
    اگر خیلی نگران امتحانات غیر حضوری بودید آموزش را هم برای دوازدهم و نهم حضوری می کردید تا عدالتی که از آن دم میزنیدرعایت شود با چه منطقی مناطق محرومی که از آموزش هم محروم بوده اند و یا بقیه بچه ها که مجازی درس خوندن حالا باید حضوری آزمون بدن؟ این ها به کنار کشور سیاه و چه طوری تو یه هفته زرد کردید؟؟؟ خیلی کارآمد بودید این هشت سال یه کاری می کردید
  • علی IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    8 0
    چون نزدیک انتخابات هستش روند نزولی خوب شد .هااا
  • IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    استرس امتحانات کم نیست باید استرس کرونا روهم داشته باشیم این امتحانا واقعا از جون ما عزیز تره اگر یک نفر هم چیزیش بشه کی جواب میده
  • شمس IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    وقتی هزینه سنگینی بابت این یک دندگی دادید اون موقع است که متوجه میشین نباید حضوری برگزار میکردین
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      1 0
      دولت هیچ وقت برای بی کفایتی هاش هزینه هی نداده. این مردمن که تاوان بی غیرتی و بی مسئولیتی اونها رو دارن میدن
  • ناشناس IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    شما خودتون میزارین بچه هاتون برن حضوری امتحان بدن بسه دیگه خجالت بکشید. حالا کیه به نظر ما اهمیت بده
  • نهمیه بدبخ IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    نزدیک انتخابات یا امتحانا ک میشع وضیت خوب میشع بد ع اینک کاراتونو انجام دادین وضیت سیاه میشه؟!!!! بخدا عجب سیاستی دارینا ما خودمونم بکشیم شما گوشاتونو کر میگیرین و بازم حضوری میکنین امتحانارو ماعم مجبوریم بیایم تا ببینیم وقتی مدرک گرفتیم میتونیم بیام تو بازار کار ک ب قول خودتون اگ حضوری نباشع نیروی کار کم میشع یا نمیتونیم بیایم ن ک حالا الا همه اونایی مدرک دارن تو بازار کارن فق ب ما بدبختا گیر دادن
  • ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    بایستی علاوه برجریمه موانع فیزیکی و انسانی بازدارنده در مبادی و مقاصد شهرها بخصوص روستا و را های فرعی و...بکار گرفته شوند صرف جریمه چاره ساز نیست - اگر دولت پول لازم دار دنبال جریمه است اعلام کنند مردم از نان شبشان می زنند می دهند لیکن دولت از مرزهای حفظ سلامت با اقتدار صیانت کنند
  • رضا IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    فقط خدا رحم کنه به این دانش آموزان الان وضع خیلی بد شده بخاطر انتخابات هست که میگن اوضاع کرونایی خوبه ای کاش امتحانات به تعویق می افتاد
  • ابوالفضل IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    این چه کاریع میکنید چرا امتحانات حضوری میکنید اصن جونه بچه ها مردم واستون مهم نیست همونطور که درسمون مهمه جونمونم واسمون مهمه ما که اصلن در امتحانات شرکت نمیکنم
  • بدبخت BE ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 5
    باید داغدار بشن تا بفهمن
  • Vector IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    چه زیبا، انلاین که هیچ، انتظار نداریم امتحانات دوازدهم رو انلاین برگذار کنین. حتی به تعویق هم نینداختین از امروز تا بیست و هفت اردیبهشت هم که قراره امار کرونا به شدت نزولی شه حتما ممنون ازینکه نظر مردم براتون مهمه حتی کارشناسی ارشد هم به تعویق افتاد اما چون آینده دانش اموزان خیلی مهمه برای شما با نهایت تلاش سعی کردین امتحانات رو هرچه زودتر برگذار کنید اجرتون با خدا :)))
  • ناشناس IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    هزار ماشاالله چه نظارتی ستاد کرونا اجازه داد امتحانانت حضوری بشه دیگه باید از بقیه مسولان چه انتظاری باید داشت لعنت به این عدالت اموزشیتون که اینده این بچه هارو خراب کردین خداازتون نگذره
    • پیک خبر IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      1 0
      شما نباید به هیچ وجه امتحانات ترم رو حضوری کنید اگه کرونا بگیریم باید چه خاکی بریزیم سرمون اگر ما کرونا بگیریم خانواده هامون هم کرونا میگیرند اونوقت وضعیت مشکی میشه
  • ناشناس IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 1
    وزیر محترم شما که به فکر آینده کشور هستید ما دانش آموزا آینده ساز این مملکتیم اگر همین دانش آموزا اتفاقی براسون بیوفته آینده لی واسه کشور نیس کی دکتر و مهندس آینده میشه؟ یکم منطقی فکر کنید این درخواست پایه های نهم و دوازدهمه و البته یکمم عدالت خواه باشید اگه قراره امتحانات ما حضوری شه برای باقی پایه هاهم باید همین تصمیم گرفته شه تنها ما نهمی ها و دوازدهمی ها ضد کرونا نیستیم
    • دوازدهمی IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      0 0
      آقای میرزایی خواهش میکنیم ازتون امتحانات مارو هم مثل بقیه پایه ها غیرحضوری کنید..اخه ما چه گناهی کردیم که با آموزش انلاین امتحان رو حضوری بدیم؟ بخدا کرونا با هیچکس شوخی نداره لطفا به سلامت ما هم فکر کنید
  • () IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    من عموم در اثر کرونا فوت شد حالا هم بابام همه کارهای بیمارستان و شستن و دفن عموم و انجام داده خوب امکان کرونا گرفتن زیاده و دختر عمو هام ناقل اند و مراسمات خونه ما الان با این وضعیت و کرونا ما چجوری درس بخونیم اصلا چی یاد گرفتیم. تمام سال مجازی درس خوندیم حالا حضوری امتحان بدیم اینه عدالت شما دولتی که روحانی رئیس جمهورش باشه از این بیشتر ازش نباید انتظار داشت اگه یه سال فقط ما غیر حضوری امتحان میدادیم چی میشد و وضعیت همه جا سیاه است انقد دروغ کسی که یه بچه داره چه گناهی کرده بفرسته مدرسه کرونا بگیره بمیره واسه شما جون مردم ارزشی نداره
  • دانش آموز IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    اگر شما ها کاملاً تضمین می کنید جون ما دانش آموزان را بسمه الله و گروه پس حرف الکی نزنید به خدا قسم که شما ها ما دانش آموزان را دارید به کشتارگاه می‌فرستید نه به مدرسه
  • مادر یک دانش آموز نهمی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    آقای وزیر بچه های ما چه گناهی کردند که باید به خاطر لجبازی شما چیزیش بشه کرونا بگیرن شما آموزش پرورش مدرسه جواب می دین من یه دونه بچه دارم پسرم از سر راه نیاوردم
  • مظلوم IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    خدا نابودتون کنه
  • فاطی IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    اف به حاج میرزایی پشت میز نشستی ما دانش آموزان حق انتخاب داریم باید حداقل با یکی از دانش آموزان مصاحبه میکردین الان دیگ به جایی رسیده که باید بگیم مرگ بر آموزش و پرورش
  • مریم محمدی IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    خسته نباشید ما گفتیم چه تصمیمی گرفتین که میخوای بیای بگی مرغ شما یک پا داره و آینده بچه های دوازدهمی رو نابود کردین با تعطیلی کلاسای حضوری حالا چیزی که یاد نگرفتن با این آموزشای بی کیفیت مدارس دولتی دبیر میاد از روی کتاب میخونه مثلا‌داره ریاضی وفیزیک تدریس میکنه و بچه های فلک زده باید درس رو فول باشن وبرن هم امتحان مدرسه رو بدن وهم کنکور شرکت کنن واقعا مسخره س ولی باز وضعیت بچه هایی که غیردولتی درس خوندن بهتره اونای ی چیزایی یاد گرفتن ولی آموزش مجازی فقط در حد مدارس ابتدایی کارایی داره نه در حد متوسط اونهم رشته ریاضی فیزیک وتجربی . رشته انسانی دروسش تئوریه میشه خوندو امتحان داد ولی ریاضی تجربی چی درک کنید مسئولین
  • ناشناس IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    3 0
    آقا ما دانش آموزان نه خوایم حقمون حفظ شه کی را باید ببینیم آقای حاجی میرزایی ما خودمان داریم میگیم امتحانات نهایی پایه های نهم و دوازدهم را غیر حضوری کنید ☠️☠️🙇🙇🙇🙇
  • ابوالفضل IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    برای من که فرقی نمیکنه چون رو طول سال خوب درس نخوندم
  • ب تو چه IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    اف به اول تا اخرتون همین
    • گ IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      0 0
      ای بیشعورا
  • یه بدبخت IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    من فاتحه مملکتی که درس و امتحان از جون دانش اموز مهم تر شده رو خوندم ... سپردمتون به اون بالا سری ...
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    من که دخترم رو سر جلسه امتحان نمی فرستم فوقش یک سال عقب میافته بهتره تا جونش به خطر بیفته.
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    واقعا دست خوش همه برنامه چیدید که مارو بکشید چشمممم
  • اولیاء IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    اینا فکر میکنن ما کرونا را بهونه کردیم که تقلب کنیم ,چون خودشون دروغ میگن صبح تا شب فکر میکنن ماها هم دروغ میگیم , کافر همه رو به کیش خویش پندارد.
  • فاطمه IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    حداقل دو هفته امتحانات نهایی رو به تعویق مینداختین☹️☹️
  • IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    پول تو جیبمون دوساله اواره ایم نمیتونیم با هزینه خودمون مسافرت بریم
  • امیر IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    به نام خدا من کلاس هشتم هستم ولی مخالف امتحانات حضوری هستم آقای حاجی میرزایی. واقعا با چه منطقی میخواهید امتحانات نهایی را حضوری کنید باید از قبل با یک برنامه خوب. آموزش را حضوری میکردید تا امتحان هم حضوری اصلأ. کرونا را میزاریم کنار. منطق شما مثل منطق کسی میمونه که به یکی که کالاف بازی می‌کرده بگن بیا برو با داعش بجنگ . شما باید کمی منطقی باشید خداحافظ
  • وزیر IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    ان شاالله که خود ویزر بگیرد تا بدونه کرونا با کسی شوخی نداره
  • ناشناس IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    روند کشور کجاش نرولیی نکنه جدیدت نا بینا هم شدن اگه هر کدوم از این بچه ها بگیرن شاید بتونین از دست مامان باباهاشون فرار کنین ولی اون دنیا جواب خدارو چطوری می خواین بدین؟ با چه ویی؟
  • ن IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    کی بازنشسته میشی حاجی همینو بگو من بدونم داری گند میزنی ب روحیه و افکاره بچه ها !
  • معین IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    آیا امتحانات هفتم ترم دوم حضوریه؟
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    46 شهر در وضع قرمز،،،، این یعنی چی،، یعنی اجازه دادن برای امتحانات حضوری،،، مردم رو سر کار گذاشتید یا می خواهید بچه هامون رو هم به کشتن بدید،،،
  • علی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    از اول سال آموزش مجازی دیده ایم و امتحان مجازی می‌دهیم و هیچ کدوم از درسا رو خوب بلد نیستیم باید اینهارا هم در نظر بگیرید
  • مهدی IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    اقا نتها راهش این هست سر جلسه نریم و در امتحانات شرکت نکنیم و اعتراضات را موثر و هدف مند جلوه بدیم
  • میلاد IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    چرا دروغ میگید؟ شما همونایی هستین که به خاطر نمره میرین امتحان میدین بعد یکی مثل من که نمیرم امسال میوفتم 😑بس کنید دیگه... این شوخی رو نکنید با ما اگر مرد هستین ی روز همه با هم جمع بشین در آموزش پرورش داخل همه شهر ها با هم اون موقع میشه گفت می تونیم غیر حضوریش کنیم...
  • dokhi poli IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    یعنی چی که باید حضوری باشه آخه شما نمیدونید که همه شهر ها امکانات داره یانه تو شهر ما اصلا اونجوری که باید ضدعفونی کنن نمیکنن درضمن ما حضوری درس یاد نگرفتیم که حضوری امتحان بدیم ریاضی هم که هیچی بلد نیستیم با چهار تا فیلم کی ریاضی یاد میگیره که ما یاد بگیریم ما اگه از کرونا منیزیم از استرس امتحانا میمیریم حالا ببینین
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    هرچه نسبت به این بیماری وسواس بخرج دهید بیشتر مریض میشوید پس به اخبار هراس انگیز و مدلهای مختلف و غیرواقعی هندی و افریقایی و ... اهمیت ندهید و زندگی کاملا عادی خودرا ادامه دهید اما مجبورید محدودیتهای حکومتی را که نگران سلامت مردم شده اند!!! تحمل نمایید.
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    من آزمون نمیدم
  • ●○●○●○●○● IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    چرا به تاخیر ننداختییییییید!!!!!! هر وقت اعتراض میکنیم میگید پارسال هم با کرونا حضوری بوده .. خب درسته...ولی پارسال تا نیمه اسفند کلاس ها حضوری بوده.... و فقط یک ماه و نیم آنلاین بوده و تازه رفع اشکال حضوری هم بوده ... امسال که همش آنلاین بوده. حداقل به تاخیر می‌انداختیم تا بیشتر مطالعه کنیم
  • یک دانش اموز IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    خدالعنت کنه چرا اینکارو با ما میکنین من الان کرونا گرفتم چند روز دیگه هم امتحان دارم حتما باید چند نفر دیگه هم بگیرند من از اینده ام بگذرم بهتره تا از جونمم
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    حالا ما می‌خواییم امتحان بدیم نزولی شد ؟؟! واقعا که. خجالت بکشید.
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    با چه رویی گفتید که اگه دانش اموزا کرونابگیرن خودمون درمانشون میکنیم رایگان و گفتید اگه بمیرن خودمون هزینه کفن و دفن رو میدیم خیلی بی شخصیت هستید واستون متاسفم که جون بچه ها براتون مهم نی.
  • ...... IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    واقعا جای تاسف داره ک انقد دانش اموزان رو اذیت میکنین نمیدونم چه اصراری بر حضوری بودن دارین حتما باید جون دانش اموزان رو به خطر بندازین یه دانش اموزی ک با هزار تا بدبختی تا دیپلم خودشو رسونده حالا به خاطر یه امتحان باید کرونا بگیره بعدشم اگ میخواین حق کسی ضایعه نشه باید مجازی باشه مگ تدریس حضوری بوده ک امتحانا حضوری باشه شما با این کارتون بیشتر استرس وارد میکنین و شاهد نمره های خوبی هم نخواهید بود پس تصمیم عادلانه بگیرین و امتحان رو مجازی کنید وگرنه فک نمیکنم کسی بیاد امتحان بده من به شخصه بابام اجازه نمیده بیام فردا اگ کسی دور از جون بمیره کی جوابگو خانواده ها هست
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    فقط نهمی ها و دوازدهمی ها کرونا نمی‌گیرند و کتابا رو حفظن؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه این جوره چرا کلاس هارو هم حضوری نمی‌کردید!؟؟
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    امتحانات حضوری =خودکشی
  • ناشناس IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    شماها چقدربی وجدانید اگه یکم براتون مهم بودید حداقل اموزش مارو هم حضوری میکردید حالا بااین وضع تدریس توقع دارید چجوری جواب امتحان رو بدیم ماحتی ریاضی رو باویس برامون می فرستادند حتی حق اعتراض هم نداشتیم و هیچی از درس متوجه نمی شدیم
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    واقعا یه عده فاقد عقل دارن برای جامعه پویا وجوان دانش آموزان تصمیم میگیرن نه حذفیات دروس اصولی هست نه زمانبندی آزمون ها ریاضی تجربی حذفیات نداره ولی ثقیل وسخته چطوره میشه اون رو آنلاین گرفت چقدر بی انصافید چقدر دور ازجامعه وازما ودغدغه های ماهستید براتون متاسفم
  • ناشناس IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    چون نزدیکه امتحاناته دارین دروغ میگین وگرنه کرونا الان اوج بیشتر ی گرفته
  • حجت اله IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    باسلام واقعاً متأسفم. گفتند آزمون سنجش ملی پایه ششم، ۲۵ اردیبهشت به صورت حضوری. جالبه از یک میلیون معلم هنوز کسی نام چنین آزمونی اصلا به گوشش نخورده که بخاد حضوری باشه یا غیرحضوری!!
  • بلوچستانی IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    امتحان رو ک حضوری بدیم لااقل ب تعویق مینداختین ب جایی تون بر میخورد
  • دانش آموز IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 1
    هیچ کس نمیره امتحان حضوری بده در جریان باشید
  • ابوالفضل فلاح پور IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    خجالت بکشید جونه ملت واجبه یا امتحان نه به امتحانات حضوری
  • ایناز IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    ما حضوری نمیایم لطفا کسی سر جلسه نره فقط ریس اموزش .... خودش تنها بره درک داشته باش نزدیک انتخاباته شد نارنجی و زرد ما سیاست های شمارو باور نمیکنیم‌ حداقل امتحانات نهمیا رو بندازین عقب یکماه ما اماده نیستیم ایششاالله ریشتون منقرض بشه # نه به امتحانات حضوری
  • محسن IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 2
    کرونا شده بهونه واسه پدرومادرابچه هاشون صبح تاشب توکوچه خیابونان به مدرسه که میرسه میگن کروناهست امتحان باید حضوری باشه
  • امیر IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    حداقل تدریس هم حضوری میکردین تا عدالت بود اینجوری تدریس انلاین امتحان حضوری
  • محسن IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    انتخابات ازدم منزل جریمه کنید اگه راست میگید چطورشب احیا محدودیت نداشتید
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    چرا امتحان ها رو حضوری میکنید اخه
  • زهرا IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    درسته که باید حضوری باشه ولی تو اوج کرونا خودتون همه واکسن زدین مردم هم که مهم نیستن یکی کمتر به نفع دردای مملکت
  • السا IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    امتحان ها حضوری نشه اگه کرونا بگیریم کی جوا ب میده
  • سارا IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    توی حرفاتون مشخصه به تنها چیزی که اهمیت نمی‌دید سلامتیه دانش آموزا و داوطلبان کنکوره
  • IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    واقعا براتون متاسفم که فقط فقط به منفعت و کارای خودتون فک میکنید ما بدبختا وقتی هیچی بلد نیسیم چجوری توقع دارید امتحان بدیم معلما میان یه فیلم میفرسن ومیرن دیگه هیچی نمیگن چجوری توقع داریدما حضوری امتحان بدیم و نمره خوب بگیریم
  • امیر IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    سلام من بچه دوازدهمی هستم من اگه میخواستم هم نمیتونستم درس نخونم منتها عیب این مجازی اینه که لامصب هرچی میخونی باز به دونسته هات شک میکنی به علاوه پارسالی های عزیز که هم امتحانات تاخیر خورد و هم سی درصد مجازی بود ( که الآن ۱۰۰درصد بوده) کنکورم که عقب افتاد ولی من از هرکی می پرسم درصد های خوبی نگرفتن بعد چطور انتظار دارن ۱۰ روز دیگه امتحان بدیم واقعا ما داریم تقاص چیرو میدیم؟؟ لطفا تجدید نظر کنین
  • حمید IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 7
    یه نظر من امتحان ها باید حضوری باشه اینا کلن حرفی هست که اون دانش آموزانی که این حرف را میزنن که درس نخوندن و تمام وقتشون رو به الکی تلف کردن چون اگر با تقلب معدلشون بالا شد داخل ککنور رتبه نیاوردن میگن همه تقلب زیاد کرد معدل هاشون بالا بوده اینا ها حرف الکی هست من که میگم # بله به امتحان حضوری برای پیشرفت نکردن متقلب ها
  • IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 1
    اصن‌کرونایی‌نیست‌اینا‌همه‌الکیه چطور‌نزدیک‌امتحانات‌که‌شد‌روند کرنا‌کم‌شد‌. امتحانات‌که‌تموم‌بشه‌میگن‌کرونا زیاد‌شد
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    ب فکر جون بچه های مردم نیستن بچه هاتون و نفرستید حضوری
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    ما که توی خونه هامون بیمار دیابتی و مریض هایی داریم که خاص هستن چطور بچه هامونو بفرستیم مدرسه مگه اموزششون حضوری بوده که امتحاناتشون حضوری باشه
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    4 0
    سلام آقا خدایی من خودم کلاس هفتم هستم ولی شنیدم که امتحانات پایا های نهم و دوازدهم حضوری است خیلی ناراحت شدم خدایی نکرده اگه بلایی سرشون بیاد کی میخواد جواب بده
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    1 0
    لطفا وزیر آموزش وپرورش ضرورت حضوری بودن دروسی چون آمادگی دفاعی املا انشاء قرآن و...وتاثیر درانتخاب رشته نهمی ها را بفرمایند!!!منطق حکم می‌کند حداقل چنددرس ضروری راحضوری کنند رفت وآمد کمتر خطرها شاید کمتر
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    2 0
    اینقدر میگین سی درصد حذفیات. نهم که غیر از اجتماعی اصلا حذفیات نداره اگه آمادگی مدارس برای رعایت پروتکل هم مثل این دروغتون باشه وای به حال بچه ها وای بحال والدین بیچاره.
    • حسین IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      1 0
      واااااای
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    ستاد ملی کرونا انگار قرارداد داره با خود ویروس، تعطیلات هیچ جا نریم ولی امتحانات دانش آموزان نهم و دوازدهم حضوریه، حالا یا کرونا هست یا نیست؟!!!
  • ناشناس IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    شماروبخداآزمونهای نهایی راغیرحضوری کنید
  • ناشناس IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    3 0
    واقعا واقعا برای تک تکتون متاسفم با این کارتون خون دانش اموزای دیگه از خون ما رنگین ترع واسه همین حضوری شده ما که امتحان نمیدبم اما برا همتون متاسفم ما اکه واقعا مخالف باشیم امتحان نمیدبم بیاید همه با هم دست تو دست هم امتحان ندیم ما غیر حضوری آموزش دیدیم غیر حضوری هم امتحان میدیدم برا تک تکتون متاسفم با ای طرز فکر پایینتون جونمون و به خطر بندازیم واسه ی امتحان؟به چ قیمتی؟هر چقدرم که رعایت کنیم باز ی بی توجهی یا حتی یک دانش آموز ناقل باشه کار ماتمومع و اونوقت شما پاسخکویید؟طرز فکر پایینتونو عوض کنید چون ماله دهه ۳۰ هستش براتون متاسفم این بار هزارمع که این جمله رو میگم
    • طاها IR ۰۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 0
      سلام، بنده ی خدا، اگر قرار بود دست به دست هم بدیم که وضعیتمان این نبود، برای کنکور دکترا خیلی از کامنت ها این بود که باهم متحد بشوند و آزمون ندهند ، ولی فردای کنکور ، همه داشتند در مورد اینکه جواب فلان تست چی بود ، و یا سوالات کدام درس سخت یا آسون بود؛ بله ما همچین ملتی هستیم☹
    • طاها IR ۰۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 0
      سلام، بنده ی خدا، اگر قرار بود دست به دست هم بدیم که وضعیتمان این نبود، برای کنکور دکترا خیلی از کامنت ها این بود که باهم متحد بشوند و آزمون ندهند ، ولی فردای کنکور ، همه داشتند در مورد اینکه جواب فلان تست چی بود ، و یا سوالات کدام درس سخت یا آسون بود؛ بحث می کردند؛ بله ما همچین ملتی هستیم☹
  • یک دوازدهمی DE ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 6
    معلوم نیست وزارتخونست یا دیوونه خونه
    • IR ۰۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 0
      این آقا وزیر با این تصمیمات عجب بس کاشکی نامزد ریاست جمهوری بشه.
  • hosseini IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    ای خدا چرا نمیفهمین ما هیچی یاد نگرفتیم وایییی خدا باید دیگه چجوری باهاتون حرف بزنیم
  • .. IR ۰۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    برای بقیه پایه ها کرونا هست خطر هم هست واسه پایه نهم دوازدهم همچی امنه؟ یعنی عقده چیو میخواین سر ما در بیارین؟
  • ... IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    برا پایه های دیگه خطرو کرونا هست اما واسه نهم دوازدهم همچی امنه؟؟ میخواین عقده چیو سر ما خالی کنین!؟
    • ..... IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      1 0
      خاااااک توسرررر میرزایی و امثال اون اوف تو روتون
  • ... IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    وجدانن یزیدم این همه آدم نکشت که شماها میخواین بکشین
  • IR ۰۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    سلام مگه این اعتراضات براشون مهمه؟ ترو خدا به هرکس که میپرستین غیر حضوری کنید بچه من خیلی ضعیف جواب استرسهای ما رو کی میده
  • IR ۰۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    این کروناچراکشوربه کشورفرق میکنه؟افغانستان بغل گوش ماست.امروزدرخبربودبمب گذاری روبروی دبیرستان دخترونه درافغانستان.مدارس که بازبودهیچی کسی هم ماسک نزده بود.
  • IR ۰۵:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    همشون پول مفت میخورن
  • M IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    ولا من نمی دونم چطور داره کم میشه در صورتی که کرونا های جدید وارد کشور شدن مردم جون بچه هاشونو از سر راه نیاوردن که بخوام با این امتحان رهاش کنن پس لطفا کمتر حرف مفت بزنید اگه بچه خودتون بود می داشتید بره به ولاح فقط به خاطر انتخابات دارید این کارو میکنید دو سال پیش هم همین کارو کردید تازه اون موقع ضعیف بود الان که دیگه از هر کشور یکی درست میشه دیگه وا ویلاست
  • یه بیچاره ای که امتحان حضوری میده MY ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    تعجبی نداره که حضوری کردین چون قاتل بچه ها شمایین و این خیلی وقته که فاش شده بچه های شما با پارتی بازی مدرک میگیرن و دکتری میگیرن در حالی که تو عمرشون تاحالا تو مدرسه تدریس ندیدن شما که فقط خیالتون راحته
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    اخه مگه میشه واقعا برای مسعولین متاسفم مخصوصا اقای حاج میرازیی
  • . IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
  • محمد علیزاده IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    من یکی هم اگه بمیرم این حاجی میرزایی رو به ولله حلال نمیکنم....حالا بره خوش بلشه
  • alireza IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    یعنی ببینین‌ ب چه‌ روزی افتادیم ک‌ فکر‌ مردنمونم‌ کردن‌ و گفتن‌ هزینه‌ کفن و دفن با ماست‌ لاشی بچه خودتم بود این حرفو میزدی؟
  • مائده IR ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    من جونمو از سر راه نیوردم که بیام حضوری امتحان بدم من آنلاین به زور امتحان میدم حالا بیام حضوری امتحان بدم؟ واقعا که
  • سیاوش IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    با سلام بنده ک به هیچ عنوان نمی گذارم بچه هام برن امتحان حضوری چون در واقع کشورمون خیلی باعدالت هس
  • نهمی IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    پدرومادرا جون بچه هاشونو از سر راه نیاورده که بخوان اجازه بده حضوری امتحان بدن واقعا من موندم شما رو کی تربیت کرده تو چه مدرسه ای تحصیل کردین که انقد طرز فکر اشتباهی دارین به انسان بودن تون شک میکنم انصاف نیست
  • پدر دانش آموز نهمی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    شما که اینقدر آزمون کلاس نهم براتون مهم بود بچه ها را واکسینه می‌کردید البته از همون واکسن‌هایی که به خودتون و پسر وزیر بهداشت زدید ... اینقدر آزمون بچه ها مهم بوده و سرنوشت ساز چرا بچه ها را گروهبندی نکردید هفته ای یک روز کلاس حضوری و رفع اشکال داشته باشند ، کدوم حرف را باید باور کنیم ؟ اصلا نظر والدین بچه ها براتون مهم نبود...
  • گروه نهمی ودوازدهمی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    ماشاالله ب کشور بادیانت وباعدالت به اصطلاح اگه می خواستن همه همه درس بخونه میومدن دکه های اینترنتی میزدند تا منطقه های محروم از آن بهره‌مند شود آفرین به کشور گل و با دیانت همه کارها را کرده بودند فقط امتحانات مونده بود
  • .. IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    امتحانات هفتم حضوریه؟؟؟
  • ااااااا IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    ستاد ملی مقابله با کرونا کم بود که اونم اومد ...
  • اعظم MY ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 7
    خب وقتی که لازمه این دوتا پایه حضوری باشه آزمونشون تدبیر میکردید که آموزششون هم حضورباشه میشد فقط نهم و دوازدهم بیان مدرسه اینهمه مدرسه خالی بود هر مدرسه دوتا کلاس میزاشتید تا تو این مخمصه قرار ندید همه رو
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 0
      با حضوری کردن امتحانات آبروی آموزش وپرورش میره جون بچه ها درس نخوندند شادضعیف عمل کرده معلمها هم از خدا خواسته هیچ کاری نکردند اقای وزیر باید آموزش رو تعطیل میکردی بچه ها اسم خودشونم نمیتونند بنویسند چه برسه به امتحان حضوری
  • تدا IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    حاجی میرزایی واکسن فایزر زده و سرمست برای خودش نظر میده و بچه ها رو به سمت قتلگاه داره میکشونه...خدا لعنتشون کنه مسولین بی تدبیر رو...
  • نارین IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    امتحان ها حضوری نباشه معلم ها همه کتاب درس دادند 4درس یا 5درس پس چهطوری امتحان بدیم و امتحان هم نهایی هستند هر کتابی 10و12درس داره
  • کیوان IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    نترسید نترسید ما همه با هم هستیم :))) دوستان واقعا میخپاین زنده بمونین ک چی‌بشه ؟؟ دو کیسه اردگندم دیگ هم حروم کنین ک چی بشه:)))))).
  • ناشناس IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    نباید حضوری باشه بفهمید نباید
  • محمد IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    نمیدانم این کار چه نفعی به حالشان داره . امتحان حضوری مثل این میمانه ۲سال پابحی رو گوشی بازی کردی الان بیان بگن برو سوریه.
  • ناشناس6545 DE ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 8
    لطفاً امتحانت رو غیر حضوری کنین
  • محمد IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    دروغ میگن آینده ما براشان مهمه اگر مهم بود به حرفمان گوش میدادند . راه حل های خوبی برای غیرحضوری کردن دارن برای نهمی ها ارزشیابی معلم ها و برای دوازدهمی ها شرط معدل رو مثل سال های پیش بردارن . وضعیت کرونا قرمزهههه
  • علی کریمی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    باسلام خواهش میکنم امسال حداقل برای پایه نهم غیر حضوری بشه اگه سال دیگه بخواد این وضعیت ادامه پیدا کنه باید مدارس رو حضوری کنید وگر نه بچه ها با این دبیرانی که دارن درس رو نمیفهمن پس خوبه داریم نزولی میریم پس مدارس سال دیگه حتما دایره
  • نهمی ی بدبخ NL ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    بچه ها نگران نباشید هزینه کفن و دفنمون رو میدن واقعا تنها چیزی که اینجا مهم نیس ^جون^ ی انسانه
  • ناشناس IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    خجالت نمیکشید تو این وضعیت بجای امیدواری دادن به مردم و سلامتی بچه هاشون از مرگ اولادشون و کفن و دفن و خرجش براشون توضیح میدین واقعا که شما از انسانیت بویی نبردین .
  • علی قدیری IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    اخه نفهم ها شما که می گید پایه نهم و دوازدهم باید حضوری برن فاصله ها زیاد بشه پروتکل های بهداشتی رعایت کنند مگه این ویروس سری منتقل نمیشه آخه خودتون فک کنین دخترا وقتی هموتوی مدرسه می بینن هموبغل می کنن میگن گوربابای کرونا بعد اگه صدمه دیدند شما ها پاسخ گویید مثلا پسرا تا میاد امتحان شروع بشه همه دورهم جمع می شن مدیر مدرسه هم که بی خیال نه میگه رعایت نه میگه ماسک واین شهر واستان هاهم که زدین فک میکننین مردم خرند دوراز جونشون شما تا دیروز می گفتین امارداره میره بالا بخاطر امتحانات وانتخابات دارین این کار می کنین که مردم خیالشون راحت بشه وبعضی خونواده هارو مشکی پوش کنین
  • وریا جهانبازی IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    چه کرونا باشعور و فهمیدست درست موقع امتحانات و انتخابات روندش تزولی شده.
  • کوثر برادران IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    من بچمو نمیفرستم خطر داره
  • محمدحسین IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    خوانواده های عزیز این یک کلمه گوش بدید دولت ما برای اهداف خودش دست به هر کاری میزنه اما برای امتحانا که میشه باید حضوری،میگن یک یارانه کم تر بزار این دانشجو ها بچه ها برن وما پول یارانه های بچه ها بره توی جیب خودمون مردم خرکی دوراز جونشون مملکت ما شده دزدی یعنی دن مردم سرویس ای مسعولان بیشعور شما برای کار واهداف ودزدی های خودتون میگید آمار رفته بالا الان میگید اومده پپیما،وقتی میگن امتحانات ،انتخابات ،راه پیمایی ها آمار پایین و وقتی میگن بریم سفر آمار بالا چقد شما فکر نکرده یک هرفی میزنید شما هم مثل روحانی کردید که میگه وقتی صبح بیدار شدم بنزین گرون شده چقدرشما نفهمید ... #نه_به_امتحانات_حضوری
  • ناشناس IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    به جای اینکه بفکر آینده جوانهامون باشین فقط نقشه واسه کفن و دفنشون میکشین خدا براتون خوش نخواد از خدا بی خبرها
  • یه مادر IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    ای خاک تو سرت که خیلی قاطعانه میگی هزینه کفن و دفن بچه‌هارو میدیم. داری اونارپ ب کشتن میدی حالیته میرزایی مثلا محترم‌،،، من اگ جنازه بچمو ببینم میام اونجارو روی سرت خراب میکنم خیلی بیشعوری ک یک سال تمام به دانش اموزان مجازی درس میدین بعدش میایین حضوری امتحان میگیرین دست مریضاد واقعا. الان بحث امتحانا شد کرونا رفت ها؟ بعد امتحانا وقتی مجبور شدین هزینه سنگینی رو بپردازین و هی زیرنویس کنین که وضع کشور سیاهه اونوقته که با خودت میگی کاش امتحانارو مجازی میکردیم. شما دارین میگین نگران اینده بچها برا انتخواب رشته و ... هستین؟! واقعا خنده‌داره چون اینطوری حتی دیه اینده‌ای هم نداره..... براتون واقعا متاسفم، یک‌سال عقب افتادن یا یه تعیین رشته اشتباه و یا هرچیز دیه بهتر از یه عمر داغداری و عضاست، هر وقت خودت کرونا گرفتی مردی اونوقط برو جواب خدارو بده. اینقدر زور نگو، اگ تو میگی امتحانا حضوریه، بقیه هم میگن نخیر ما سر جلسه امتحان نمیاییم به کوری چشم هرکس که نمیخواد ببینه
  • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    مگر درس از جان واجب تر است ؟ ضمنا دانش اموزان ادبیات خودشان را دارند . اول از همه با هم دیده بوس می کنند . دوم دست در گردم هم می اندازند . سوم با هم بازی می کنند . و کسی هم قدرت کنترل کردن انها را ندارد .
  • حسین GB ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 7
    واقعاً خجالت بکشید من که نمیزارم پسرم بره به مدرسه چون جون پسرم خیلی برام مهمه شما فقط به فکر منفعت خودتون هستید به فکر ما نیستید
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    واقعا می تونید شما می تونید جون چند هزار دانش اموز رو به خطر بندازید
  • پدر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    خدا لعنتتون کنه اگه حضوری باشه نفرینتون میکنم اگه بلایی سر بچه ی من بیام نفرینتون میکنم
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    تو این آموزش های مجازی هیچکس درست درسا نفهمید از اول تا دوازدهم من مطمئنم اگه حضوری بگیرن سه چهارم دانش آموزای کشور مردود میشن بنابراین باید از سال دیگه همه پایه ی قبل را بخونن اونم حضوری تا درسا بفهمن امتحان چی میگیرید وقتی ازیه کلاس ۹۰ درصد درسا نفهمیدن
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      0 0
      پس اگه امتحانات رو حضوری بگیرن همه بیست میشن ، مشخصه که شما با روش برگزاری امتحان مشکل دارید ، نه از ترس گرفتن کورنا !!!!!!
  • Bbbbb IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    چند تا احمق انداختن که مسئول ما بشن نفهم های روانی
  • زهرا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    #نه -به -امتحانات حضوری لطفاااا. اخه ما امسال که نهمیم هیچی نفهمیدیم حداقل آموزشا حضوری میبود . واقعا شرم آوره انگاری آنتی ویروس فک کنم تو بدنه ما نهما هست . اصلا موقعی که مدرسه ۲روز رفتیم اصلا پروتکل های بهداشتی رعایت نمی کردن یا نمیزاشتن .
  • فاطمه IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    مسئولین محترم ، واقعاً برامون سواله که با واکسن کدوم کشور مردم واکسینه میکنید؟؟؟!!! ، نکنه با واکسن چینی که ۳۰٪ ایمنی هم ایجاد نمیکنه.😂😂 و یه سوال اگه مجبور به پرداخت هزینه کفن و دفن شدین هزینه سنگ قبر هم رایگانه ؟! (بیچاره دانش آموزا)
  • ناشناس IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    فقط کافیه یکی بمیره اونوقت ما هم شما رو می کشیم و با هزینه خودمون خاکتون میکنیم
  • ناشناس IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    واقعا که دیگه نمیدونم چی بگم مادرپدرم با کرونا مرده برادرم ریه هاش درگیره و بستری خودمم تو خونه قرنطینه ام اگه یه اتفاقی برای بچه ها خانواده یا.... بیفته کی میاد جواب بده بده فقط ب فکر مردن و دفن و... اینا هستین
  • شوهانی IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    #نه_به_امتحان_حضوری
  • ناشناس IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    چند تا احمق اومدن درباره کرونا حرف میزنن بیشعور ها کرونا هندی اومده
  • Sanmi IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    سلام شما دیگه بخاطر مردن آدم های بیشتر این انسان ها دارید مدرسه را بهونه میکنید البته هزینه کفن و دفن آدم ها برای شما هزینه ای ندارع چون اون پول براتون بی ارزش بود واقعا میتوانم با جرات بگم در این کشور بعضی از آدمها بویی از انسانیت نبردند و من تا این خبر رو شنیدم خیلی متاسف شدم ما هنوز جوان هستیم شاید بنا به این دلایلی که گفتید بهتره همه دانش آموزان و دانشجویان ترک تحصیل کنن و بعد اینکه این ویروس وامونده بره بعد بیایم مدرسه شما میگید نیروی جوان کم داریم بعد الان دارید هزینه کفن و دفن میدید درزم اگه امتحان ها رو حضوری کنید ما میایم مدرسه امتحان میدم اره ولی این امکان داره که یا ناقل ویروس باشیم یا خدایی نکرده گرفته باشیم ما از مدرسه میرویم خانه خوب در این صورت شاید اون کسایی که داخل خانه هستند از ما بگیرند پس شما هزینه خوانواده رو هم باید بدید
  • احمد IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    اگر خیلی نگران امتحانات غیر حضوری بودید آموزش را هم برای دوازدهم و نهم حضوری می کردید تا عدالتی که از آن دم میزنیدرعایت شود با چه منطقی مناطق محرومی که از آموزش هم محروم بوده اند و یا بقیه بچه ها که مجازی درس خوندن حالا باید حضوری آزمون بدن؟ این ها به کنار کشور سیاه و چه طوری تو یه هفته زرد کردید؟؟؟ خیلی کارآمد بودید این هشت سال یه کاری می کردید
  • رضا IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    جناب حاجی بابایی عزیز ومحترم: حفظ جان فرزندان وآینده سازان کشور از اهمیت ویژه ای برخوردار است شما حکم پدری دلسوز را بایستی داشته باشید، با این وضعیت ، تصمیم برگزاری امتحانات به صورت حضوری کار معقولی نمیتواند باشد اگر برش دارید از تصمیمی که گرفته اید صرف نظر کنید یا کسانی که شما را مجبور به این تصمیم نموده اند متقاعد کنید که از آن صرفنظر کنند خودتان مطلع هستید اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا در اکثر تصمیماتی که میگیرند عجولانه وبدون محاسبه اقدام می کنندنمونه اش سفرها را در ایام عید آزاد کردند واین شد که هم اکنون با آن روبرو هستیم کشور تا کنون روزانه آمار ۳۰۰ نفری متوسط جان باختگان رو در پیش رو داشته ودارد،وبیان جملاتی از این قبیل که چنانچه فرزندی در اثر شرکت در امتحانات کرونا گرفت و فوت نمود،آموزش وپرورش هزینه دفن وکفن را میدهد باعث جریحه دار شدن خاطر پدر ومادر دانش آموزان وسایر مردم کشور را در بر خواهد داشت وبازتاب بسیار بد و بی اعتمادی به مسئولین کشور را بوجود می‌آورد وشک نکنید که موج پنجم کرونای هندی وآفریقایی و... کل کشور را درگیر می‌نمایدو سرنوشتی بدتر از کشور هند را برایمان رقم خواهد زد. شاد وپیروز و موفق باشید
  • یاسین IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    سلام.واقعا متأسفم برای دولتمردانمون که نتونستن اپیدمی رو کنترل کنن و با این حال میخوان که امتحانات رو حضوری کنن.مگه کلاس نهم و دوازدهم که قراره برن حضوری امتحان بدن واکسینه شدن یا از اول در برابرش ایمن بودن.
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    حضوری درس نخوندیم که حضوری امتحان بگیرین توروخدا انصاف داشته باشین
  • شیشمی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    چرا داره سفید میشه (امار غلط) که مردم برن رای بدن و گرنه چرا هر چی به انتخابات نزدیک تر میشیم وظع بهتر میشه دروغه
  • علی رضا IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    با سلام وا خسته نباشید خدمت شماا اگه رفتیم سر کلاس وا امتحان بدیم بعد کرونا بگیریم کیه جوابگو است پدر من دوچار مریضی ریویه هست اگه من بزارم رو پدرم شما جوابگو هستید من از شما می خواهم فکری ام به حال ما کلاس های نهمی بکنید شاید یک دانش آموز اولیایش راضیه به مدرسه نباشد اوت وقت چکار کنیم لطفاً به حرف های من دقت کنید
  • ناشناش IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    ،لطفا امتحانات را آنلاین کنید من بچه مو نمیفرستم تو این کرونا ۱۰ ماسک ام جواب نمیده واقعا براتون متاسفم با این تصمیمتون😡
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    واستون متاسفم
  • زهرا زارعی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    دستتون درد نکنه ک پول کفن و دفنمون هم میدین
  • هزینه دفن IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    شما و خانواده محترم بمیرین هزینه دفن و کفن با من
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    اگر بچم و کاری بشه میرم از آموزش وپرورش شکایت میکنم مملکت قانون داره پس دوازدهم رو مجازی بگیرید اگر نگیرید خدا ازتون نگذرد
  • فاطیما IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    واقعا براتون متاسفم یه نگا به وضعیت کشور بندازید تو این وضعیت سیاه ک همه دارن کورونا میگیرن و میمیرن میخواید امتحانا رو حضوری کنید ؟ یکم به فکر خانواده ها باشید ۱۵ سال بچه بزرگ کنن بعد بمیرن هه واقعا ک ، الان دو سال کورونا اومده ما رعایت کردیم و نگرفتیم ولی با رفتن به امتحانات حضوری میگیرم ، اگه ما کورونا گرفتیم و مردیم مقصرش فقد و فقد شمایید ، کصخللااااا -_- # ن به امتحانات حضوری
  • بهار US ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 6
    هزینه دفن و کفن بچه تو بدی انشالله
  • الف ط IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    سلام خدا قوت خواهشا یه کاری کنید امتحانات غیرحضوری بشه ما خدای هیچی بلد نیستیم یکم درکمون کنید نه به امتحانات حضوری
    • IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      معلومه میخوای تقلب کنی کلک
  • دوازدهمی DK ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 6
    مرسی که هزینه کفن و دفنمونو میدید نگران بودیم جنازه هامون رو زمین بمونه
  • علی سیادت IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    5 0
    کسی لینک معتبری از صحبت حاجی میرزایی درباره کفن و دفن و... اگه داره برای من بفرسته لطفا
  • دوازدهمی DK ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 2
    مرسی که هزینه کفن و دفنمونو میدید نگران بودیم جنازه هامون رو زمین بمونه
  • رویا IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    بقدری بی شرم هستید که با وقاحت اعلام کردید دانش آموزی فوت کرد هزینش با ما شما کی خیرتون به ما رسیده حالا برای بچه هامون تصمیم میگیرید سر بچه هاتون و عزیزانتون بیاد انشالله
  • امیر رضا IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    ترو به خدا بیاید امتهانارو غیر حضوری کنید مگ نمیگید تو خونه بمونیم اما شما میاید امتهانا رو حضوری میکنید اخه خجالت داره برای شما من اگر جای شما بودم نمیزاشتم بچه های کلاس ۶ وکلاس۹ حضوری باشند شما میگید پول قبر و بیمارستانتونم میدیم من دیگه جونم به لبم رسیده نزاری بیایم دره اموزش پرورشرو به گل بگیریم اکاش خودت کرونا بگیری ببینی چقدر سختی داره دروغ چیه من خودم کرونا گرفتم نسف سینمو از دست دادم همشم تقسیر شما ه بوده من دیگه حرفی ندارم
  • رضا IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 2
    ولی مشخصه خیلی ها درس نخوندن الان ترسیدن امتحانات حضوری بشه
  • نهمی ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    واقعا که یه مش آموزش و پرورش رو تشکلیل دادن من برمم امتحان نمیدم
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    3 0
    خدا از تک تکتون نگذره آخه چه طور توقع دارید تو این اوضاع بچه هارو بفرستیم بیان امتحان خدا زیر وروتون کنه خدا تک تکتونو نابود کنه
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 1
    کسانی که تنها دلیلشون برای امتحان مجازی اینه که تقلب کنن و اینا بدونین اینا حضوریشمم امتخانا رو سخت میگیرن چه برسه به مجازیش که با وجود تقلبم هیچی بارت نمیشه
  • نهمی ها IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    ای بابا اصلا شما فک میکنید که ما تقلب خواهیم کرد اقااا، حاجی اصلا بیا تصویری امتحان بگیر تا ن از خونه بیرون بیاییم کرونا بگیریم و ن خواسته شما لغو بشه اه 😒
  • ابوالفضل IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 0
    ولا ما که جایی از این پست ندیدم که گفته باشن خرج کفن دفن کسی رو میدن اگه هست به ما هم نشون بدید
  • یاسین IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 0
    براتون متاسفم که اصلن به فکر جامعه خود و بچه های جامعتون نیستید هه واقعن که
  • حامد IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    دوستان نمیدونم چرا انقدر ناراحتید خب اگه مردیم پول کفن و دفنمونم میدن دیگه..
  • خاطره IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    تمام هنرستانی ها در زمان غیر حضوری بودن درسا؛ چدرسارو به سختی می‌فهمیدن و انجام می‌دادند و حالا که امتحانات حضوری شده بیشتر دانش آموزان امکان مردود شدن براشون زیاده اگر قرار بود امتحانات حضوری باشه و از اول تصمیمتون این بود باید از روز اول تمامی کلاس ها حضوری بود نه این که الان که اوضاع غیر قابل پیش‌بینی شده تصمیمی بگیرید که آخر خودتون ضررشو ببینید امسال آمار قبولی پایین میاد و در آینده به مشگل میخوریم بهتر بود روی این موضوع بیشتر فکر بشه
  • خ IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    ایشالله هزینه کفن دفن بچه خودت بدی،،
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
      0 0
      من کلا دوتا بچه دارم که دوقلو هستن وهر دو کلاس نهم شما رو نمی بخشم با کلی رنج بزرگشون کردم خاک بر یر این دولت با تصمیماتش ،نزدیک به دوساله که از خونه بیرون نیومدیم چطوری حالا بفرستم تو محیط شلوغ بچه هام را
  • IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    حضوری درس دادین که حضوری امتحان می گیرین-بچه های طفل معصوم رو به امان خدا ول کردین.آموزش و پرورش هم هی از خودش تعریف کرد
  • فرحنازعبدی نسب IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 0
    منکه نمیزارم دخترم بره مدرسه وحضوری امتحان بده آقای محسن میزایی ؛نظر من و والدین سایر دانش آموزان شهرمون اینه که ،،شما اول به بازرسی از مدارس کشور بپردازید و شرایط مدرس کشور رو برای امتحانات حضوری درفضای باز از نزدیک بسنجید بعد به والدین خبر بدید که امتحانا حضوری باشه یانه اگرهم کرونا گرفتید یا برحمت خدا رفتید نگران نباشید ما مادران دانش آموزان قول میدیم هزینه درمان شماو انشاالله کفن ودفن شما رابپردازیم ومن الله توفیق
  • ali IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    0 1
    سلام وضعیت کرونایی کشور واقعا خیلی خرابه من چون دانش آموزا هیچی یاد نگرفتن و از اون مهم تر وضعیت کرونا خیلی وخیمه،عاجزانه تقاضا دارم که امتحانات نهم و دوازدهم رو مجازی کنین به امید مجازی شدن امتحانات
  • حامد NL ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۰
    1 5
    محض رضای خدا یکبار هم ک شده به فکر مردم باشین، مسئول باشعور، نمیشه ک نیت کنیم ک سرکلاس باشیم و همون موقع تو کلاس ظاهر بشیم، باید با اتوبوس ، تاکسی ، بلاخره یجوری خودمون رو برسونیم به اون امتحان، بعد میگی با فاصله برگزار میشه، خب خدایی چی بگم، شما نگران نیستی چون بچت تو این وضعیت قرار نمیگیره، یکم انصاف داشته باشین
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    خدا لعنت تون کنه. جون بچه هامون از سر راه نیاوردیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس