استقلال- ذوب با تغییرات صد درصدی/از فکری و رحمان تا مجیدی و حسینی

استقلال و ذوب آهن در حالی در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند که هر دو تیم نسبت به نیم فصل نخست تغییرات اساسی داشته‌اند.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب آهن در حالی فردا یکشنبه در چارچوب هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند که دیدار دو تیم در نیم فصل نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال و ذوب آهن در این فصل ابتدا در هفته هفتم به مصاف هم رفتند که این دیدار در روز ۲۸ آذر برگزار شد و تلاش دو تیم برای دستیابی به دروازه هم نتیجه نداد تا سبز پوشان اصفهان و آبی پوشان تهران، به تقسیم امتیازات در دیداری بدون گل رضایت دهند.

در آن دیدار هدایت تیم ذوب آهن بر عهده رحمان رضایی و هدایت آبی پوشان بر عهده محمود فکری بود و دو تیم در حالی دومین بازی فصل خود را انجام می‌دهند که روی نیمکتشان تغییرات مهمی صورت گرفته است. امروز مجتبی حسینی جای رحمان رضایی و فرهاد مجیدی جای محمود فکری را روی نیمکت‌های دو تیم گرفته‌اند تا استقلال و ذوب آهن با تغییراتی صد درصدی از نظر فنی به مصاف هم بروند.

بیشتر بخوانید:

سپاهان از لحاظ بدنی از پرسپولیس آماده‌تر است

محمود فکری در آن دیدار تیمش را با مظاهری، مرادمند، دانشگر، میلیچ، موسوی، مهدی پور، ریگی، رضاوند، غفوری، خاقانی و مطهری آرایش کرد. این یکی از معدود بازی‌های استقلال بود که مهدی قایدی در ترکیب اصلی قرار نگرفت و در ۲۰ دقیقه پایانی جای سبحان خاقانی را گرفت.

استقلالی‌ها قطعاً امروز تغییراتی نسبت به ترکیب آن دیدار هم خواهند داشت که مهمترینش استفاده از قایدی در ترکیب اصلی است. همچنین باید گفت حضور نفراتی مثل دانشگر، غفوری، خاقانی و شاید مطهری در ترکیب اصلی این تیم محتمل نباشد.

آبی پوشان امروز با ۳۴ امتیازی هستند و بازی مستقیم بین سپاهان و پرسپولیس بهترین فرصت برای آنهاست تا فاصله امتیازی با یکی از این دو تیم و یا هر دو تیم را کاهش دهند.

فرهاد مجیدی امروز با توجه به نتایج خوبی که تیمش در آسیا گرفته با اعتماد به نفس بیشتری روی نیمکت این تیم می‌نشیند و بازیکنان استقلال هم که حالا شخصیت بردهای آسیایی به آنها کمک ویژه‌ای کرده، امیدوارند در این بازی خانگی حداکثر امتیاز را کسب نمایند.

دیدار دو تیم استقلال و ذوب آهن از هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۲۲:۱۵ روز یکشنبه ۱۹ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

استقلال- ذوب با تغییرات صد درصدی/از فکری و رحمان تا مجیدی و حسینی

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس