کد خبر 1213369
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۷
شناخت دقیق رژیم‌صهیونیستی

در آستانه روز جهانی قدس ترجمه فارسی نسخه ۲۰۲۰ کتاب «راهنمای عمومی اسرائیل‌شناسی» به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش مشرق، با توجه به اهمیت و جایگاه آرمانی «قدس شریف» و نیز ضرورت‌های راهبردی ناشی از امنیت امت اسلامی و به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران، در لزوم شناخت دقیق و عمیق از دشمن صهیونیستی، هیچ جای تردیدی باقی نمی‌ماند. یکی از بهترین منابعی که به شناخت هرچه بیشتر و دقیق‌تر از رژیم‌صهیونیستی و ابعاد گوناگون آن کمک می‌کند، کتاب «دلیل إسرائیل العام» است که تاکنون ویرایش‌هایی از آن در سال‌های ۱۹۹۶، ۲۰۰۴ و ۲۰۱۱ میلادی منتشرشده و جدیدترین ویرایش آن که مربوط به سال ۲۰۲۰ میلادی است.

بیشتر بخوانید:

اذعان ژنرال‌های صهیونیست به بی‌فایدگی خرابکاری دریایی علیه ایران

در آستانه روز جهانی قدس، ترجمه فارسی این ویراست با عنوان «راهنمای عمومی اسرائیل‌شناسی ۲۰۲۰» به ترجمه دکتر محمدجواد اخوان، به همت اندیشگاه گفتمان و توسط انتشارات دیدمان به بازار نشر رسیده است و تقدیم خوانندگان محترم ایرانی می‌گردد. این راهنما شامل اطلاعات مهم و مستندی در مورد سیاست، جامعه، اقتصاد، علوم، استراتژی و جمعیت رژیم‌صهیونیستی است و همچنین به موضوعات مهمی مانند شهرک‌سازی‌ها، صهیونیسم و وضعیت اقلیت اعراب فلسطینی در سرزمین‌های اشغالی می‌پردازد.

این اثر به همت محققان «مؤسسة الدراسات الفلسطینیة» (موسسه مطالعات فلسطین) در بیروت به رشته تحریر آمده و هر یک از فصول آن حاصل تلاش یکی از محققان این موسسه است. نظر به انتشار تدریجی متن اصلی کتاب و حجم قابل‌توجه کلیت آن، تصمیم بر این شد که در ترجمه فارسی هر یک یا چند فصل در قالب یک جلد از کتاب به زیور طبع آراسته شود.

جلد اول این کتاب با موضوع «پیشینه ایدئولوژیک و تاریخی» رژیم‌صهیونیستی به قلم آقای «رائف زریق»، جلد دوم ترجمه این کتاب با موضوع «نظام حکومتی و حقوقی» رژیم‌صهیونیستی به قلم آقایان «مهند مصطفی»، «اسامه حلبی» و «موسی ابورمضان» و جلد سوم ترجمه این کتاب با موضوع «احزاب سیاسی، جامعه و جمعیت» در رژیم‌صهیونیستی به قلم آقایان «آنتوان شلحت» و «نبیل صالح» تقدیم خوانندگان فارسی‌زبان گردیده است.

علاقه‌­مندان جهت تهیه این کتاب می­توانند به فروشگاه کتاب دیدمان به ناشی  http://didemanbook.ir/product/multi_volume-israel/ مراجعه فرمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس