کد خبر 1213174
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۷
زیدان: چلسی با شایستگی پیروز شد

سرمربی رئال مادرید از شکست برابر چلسی و بازماندن از صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا ناراحت است و تیمش را مستحق شکست در این بازی دانست.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، رئال مادرید در دیدار برگشت برابر چلسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با دو گل شکست خورد تا در مجموع با باخت 3 بر یک از صعود به فینال بازماند.

زین الدین زیدان در نشست خبری بعد از بازی گفت: می توان بگویم که چلسی با شایستگی به پیروزی دست پیدا کرد. ما تلاش زیادی کردیم اما حریف بهتر ظاهر شد و با شایستگی به پیروزی رسید و فینالیست شد.

بیشتر بخوانید:

بی‌احترامی وحشتناک ستاره رئال بعد از حذف +عکس

او ادامه داد: بازیکنان آماده بازی بودند. باید به بازیکنانم باوجود شکست افتخار کنم. یک گام تا فینالیست شدن فاصله داشتیم. چلسی بازی بسیار خوب و قهرمانانه ای را به نمایش گذاشت و باید به آنها تبریک گفت. در خط حمله قدرت لازم را نداشتیم. برعکس ما، چلسی فرصت های خوبی را خلق کرد. ما شکست خوردیم اما این دلیل نمی شود تا به این بازیکنان افتخار نکنم. بازی برای ما تمام شد. اکنون کمی استراحت می کنیم و بعد از آن به لالیگا فکر خواهیم کرد.

زیدان درباره آینده خود با رئال اینگونه پاسخ داد: اطمینان دارم که رئال مادرید همواره شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد. من اکنون درباره آینده صحبت نمی کنم چرا که 4 بازی تا پایان لالیگا باقی مانده است و باید دید که چه اتفاقاتی بعد از آن رخ می دهد.

او در پایان گفت: من و بازیکنان ناراحت هستیم چرا که تیم شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. هیچ کسی از شکست خوشحال نخواهد بود. لحظات سختی را تجربه می کنم اما فردا به تمرین برمی گردیم و روی لالیگا تمرکز خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس