کد خبر 1212959
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴
ایراد AFC به لایحه پرسپولیس در واکنش به شکایت فدراسیون هند

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: به لایحه دفاعی که برای AFC در پی شکایت فدراسیون هندوستان فرستادیم ایراد گرفته شد.

به گزارش مشرق، ایمان حسین پور معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در نشست خبری امروز خود آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی این باشگاه را تشریح کرد.

حسین پور گفت: وقتی به باشگاه آمدم از یک تیم حقوقی استفاده کردم که بی هیچ چشمداشتی کمک می‌کنند. حدود ۸۰ پرونده وجود دارد. در بعضی از پرونده‌ها هم محکوم شدیم که دوباره سراغ آن رفتیم.

وی افزود: یکسری پرونده داریم که به هر حال اصحاب رسانه و هواداران به دلیل عدم جذابیتش، در جریان نبودند. برخی پرونده‌ها را هم نمی‌توانیم اعلام کنیم چون باید الزامات آنها رعایت شود.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره پرونده محکومیت مربوط به پرونده شستا اظهار کرد: وقتی به باشگاه آمدیم پرونده‌ای به ما داده نشد و ما پرونده به پرونده سعی کردیم تا اطلاع کسب کنیم. ناگهان با خبری مواجه شدیم که شستا 3 دانگ باشگاه را توقیف کرده است. بعد از این اتفاق پیگیر شدیم و یکسری فایل‌های تصویری را دیدیم که مسئولان شستا گفتند مطالبات‌مان را گرفتیم. این صحبت‌ها دلگرمی برای ما بود مبنی بر اینکه خبری که در فضای مجازی منتشر شده درست نبوده است.

بیشتر بخوانید:

واکنش شکوری به خبر بازگشت شجاع

حسین پور خاطرنشان کرد: وقتی با معاون اجرایی باشگاه صحبت کردیم قرار شد از فدراسیون پیگیری کنند. فدراسیون هم اعلام کرد مشکلی  در خصوص این پرونده وجود ندارد.  در خصوص ساختمان باشگاه به مدارک خوبی دست پیدا کردیم که کل ساختمان در زمان ریاست آقای دادکان برای باشگاه پرسپولیس خریداری شده و اینطور نبوده که برای فدراسیون باشد و بگویند باشگاه پرسپولیس در این ساختمان مستقر شود.

حسین پور راجع به اشتباه اینستاگرام باشگاه پرسپولیس در نحوه نوشتن مطلب اعزامی پرسپولیس به گوا هند گفت: می گویم اشتباهی شده است. صرفنظر از اینکه آن پست اشتباه بوده است و پاک شد ما معذرت خواهی کردیم ولی هندی‌ها نپذیرفتند. به هر حال لایحه دفاعی باشگاه برای AFC ارسال شد. در این خصوص مورد به مورد از سوی باشگاه پرسپولیس برای عذرخواهی انجام شد. به ما گفتند لایحه دفاعی ناخواناست و دوباره آن را فرستادیم. به هر حال باید منتظر این موضوع باشیم.

وی درباره جزئیات پرونده‌های شجاع خلیل زاده و آنتونی استوکس گفت: در برخی پرونده‌ها نمی‌توانیم وارد جزئیات شویم. درباره استوکس دعوایی را مطرح کردیم و آن را پیگیر شدیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت این باشگاه از شجاع خلیل زاده تصریحر کرد: با توجه به پیوستن خلیل‌زاده و فسخ او با باشگاه و پیوستن به تیم قطری، ما می‌خواهیم از طریق نهادهای بین‌المللی مثل فیفا شکایت خود را مطرح کنیم زیرا طبق قوانین، باشگاه مقصد بازیکن را ترغیب به فسخ کرده است.

حسین پور خاطرنشان کرد: هم کمیته تعیین وضعیت و هم کمیته استیناف صلاحیت رسیدگی به این موضوع را دارند و لوایح ما اصلا در این خصوص اصلا شوخی نیست.

وی در خصوص پرونده شکایت گابریل کالدرون از پرسپولیس هم تصریح کرد: تا ۳۰ اردیبهشت رای این پرونده صادر می‌شود. دفاعیه‌ ما هم آن‌طور که قبلا مطرح شده بود، ارسال شده و ما نمی‌توانستیم طبق قوانین دفاعیات قبلی را تغییر دهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 6
    یعنی چه یک تیم بی هویت و بی اصالت و مفلوک به مردم شریف و دوست داشتنی هند توحین کنند باید برای دو فصل لیگ قهرمانان آسیا محروم و 2میلیون دلار جریمه شوند تا درس عبرتی شود برای سالهای آینده فقط برای لنگییا چون با این توحین مشخص شد که جریمه شش ماه یک لنگی مثمر ثمر نبوده و باعث آدم شدن قوم لنگ نشده و باید ای اف سی فکری اساسی کند و جلو جوگیری کاذب به خاطر طرفداری و حمایت دلاری پاپا مسعود از قوم غارنشین شده از بین برود ،،،،تاج کبیر اگر می خواست باهر ترفندی قهرمان اسیا شود الان نه اصالت داشت نه هویت چون قهرمانی های تاج سالم و صحیح و پاک بوده باعث اصالت ،هویت و افتخار برای ابی دلان و ایرانیان پارسی گوی شده در جهان و باعث شعف ،،،تا دنیا دنیاست تاج اصیل تنها تیم دو ستاره اصلی ایران تیم یک ایران و تیم پاس تیم دوم ایران تاج و پاس سلاطین اصالت و افتخار پارسی
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      2 0
      از کجا تهیه می کنی داداش؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس