کد خبر 1212356
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

به گزارش مشرق، سید یاسر جبرائیلی در توئیتی نوشت: طبق گزارش دادستان تهران، دولت آقای روحانی طی سال‌های ۹۵ تا ۹۷ یعنی سال‌های برجام ۳۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار منابع ارزی و ۶۰ تن ذخایر طلا تضییع کرده است. یعنی آنچه که به عنوان گشایش برجامی جا زدند، در واقع چوب حراجی بر ذخایر ارز و طلای مملکت بود تا صورت آقایان سرخ بنماید.

تضییع ۳۰ میلیارد دلار و ۶۰ تن طلا فقط در ۲ سال روحانی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    9 1
    ممنون بهترین کار ممکن فقط رهاش نکنید خواهشا و لطفا...
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    ممنون بهترین کار ممکن فقط رهاش نکنید خواهشا و لطفا...
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    7 1
    هرجور حساب کنیم ۸ سال این دولت مدعی اعتدال و زبان دنیا بلدی از کل دوران سلطه مغولهای چادرنشین و غارتگرا بسیار ویرانگرتر بود
  • NL ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    آقای دکتر فواد ایزدی: مردم خوب میدانند ادعای حل مشکل آب خوردن مردم با برجام از توهمات و تخیلات بی استناد بوده و مثل سیب و گلابی خیالی و توهمی برجام برای فریب مردم بوده است.
  • NL ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    4 3
    به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریم های ضد ایرانی فرو ریخته بود. برجام دستاورد اصلاح طلبان موجب افزایش عمر تحریم ها شد . اصلاح طلبان کاسبان افزایش تحریم ها هستند.
  • NL ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 0
    حجت‌الاسلام نبویان نماینده مجلس: دولت در توافق با گروسی اجازه داد که سه ماه دیگر تحریم‌ها بماند. سئوال- چرا شیخ حسن، ظریف، عراقچی، صالحی چرا 3 ماه تحریمها رو تمدید کردند؟ نمیخواهند بابت تمدید تحریم ها عذر خواهی کنند؟ از لطمه زدن به معیشت مردم چه لذتی می برند؟ چرا با تمدید تحریم ها دشمن را شاد کردند و مردم را در سختی نگهداشتند؟
  • NL ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    ظریف(مرداد ۹۴): اطمینان می‌دهم آمریکا نمی‌تواند از برجام خارج شود!/ ظریف(اسفند ۹۹): پیش‌بینی ما این بود که ترامپ حتما از برجام خارج می‌شود! ظریف با این نظرات متناقض و پیش بینی های غلط و فریبکارانه اش باید پاسخگو باشد که چطور ترامپ بی هیچ هزینه ای از برجام خارج شد و تحریم ها را تشدید کرد و چرا فقط یکجانبه صنعت هسته ای کشورمان را مسئولان ناکارامد نابود کردند؟!
  • NL ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 1
    نتانیاهو: اصلاح طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند. اصلاح طلبان ثابت کرده اند که در مذاکرات از منافع کشور دفاع نکرده اند و بر مشکلات اقتصادی کشور افزوده اند. (دلیلش: مذاکرات خسارت بار برجام و تحریم های شدیدتر بعد از برجام و ایجاد گرانی و مشکلات اقتصادی با عدم کنترل قیمتها و به تعطیلی کشاندن کارخانجات و واحدهای تولیدی) - از اینها مذاکره نخواستیم - حرف نزنند ضررش برای مردم و کشور کمتر است.
  • NL ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    مجتبی ذوالنور نماینده مجلس: «وقتی آقای اوباما در جریان بحث برجام تصمیم گرفت به آقایان حال بدهد، به دو هزار و ٥٠٠ نفر از ایرانیان تابعیت اعطا کرد و برخی آقایان و مسئولان با یکدیگر مسابقه گذاشتند که فرزندان‌شان جزو این دو هزار و ٥٠٠ نفر باشند». -> ظریف باید لیست اسامی این وطن فروشان نور چشمی اوباما را منتشر کند. این اسامی را چه کسی به اوباما داده بود؟ اینها برای مذاکره و رفع تحریم رفته بودند یا برای التماس برای گرفتن تابعیت آمریکا برای مسئولان اجنبی پرست و وطن فروش؟
  • NL ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 0
    مجتبی ذوالنور نماینده مجلس: «وقتی آقای اوباما در جریان بحث برجام تصمیم گرفت به آقایان حال بدهد، به دو هزار و ٥٠٠ نفر از ایرانیان تابعیت اعطا کرد و برخی آقایان و مسئولان با یکدیگر مسابقه گذاشتند که فرزندان‌شان جزو این دو هزار و ٥٠٠ نفر باشند». -> ظریف باید لیست اسامی این وطن فروشان نور چشمی اوباما را منتشر کند. این اسامی را چه کسی به اوباما داده بود؟ اینها برای مذاکره و رفع تحریم رفته بودند یا برای التماس برای گرفتن تابعیت آمریکا برای مسئولان اجنبی پرست و وطن فروش؟
  • NL ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    مجلس باید قانونی وضع کند تا با کمک قوه قضائیه بعد از تمام شدن این دولت از خروج مسئولان رده بالای دولتی تا چندسال جلوگیری شود تا فرصت مناسب برای شکایت مردم از این مسئولان بی کفایت و محاکمه و مجازات آنها بابت خسارات برجام و ایجاد مشکلات اقتصادی وجود داشته باشد.
  • NL ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    بنظر میرسد مسئولان اصلاح طلب کاسب تحریم هستند و با تمدید تحریم ها در حال سوء استفاده از اختیاراتش بضرر مردم هستند. ظریف و صالحی با توافق با گروسی و تمدید 3 ماهه تحریم ها بطور عمدی "مصوبه مجلس در طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها" را بی اثر کردند.
  • NL ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    7 0
    به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریم های ضد ایرانی فرو ریخته بود. برجام دستاورد اصلاح طلبان موجب افزایش عمر تحریم ها شد . اینکه دولت و ظریف در توافق با گروسی اجازه دادند که سه ماه دیگر تحریم‌ها بماند ثابت کرد که در حقیقت اصلاح طلبان کاسبان تحریم هستند. فساد اقتصادی مهدی جهانگیری و حسین فریدون و داماد شریعتمداری و دختر نعمتزاده و دختر مظلوم وزیر آموزش پرورش قاچاقچی و .... ثابت میکند شرایط فعلی ایجاد شده با برجام برای اصلاح طلبان کاسبان تحریم بسیار مناسب برای رانت خواری و سوء استفاده هایشان است.
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      2 0
      امیدوار به محاکمه مسئولان بعد از مصونیت قضایی هستیم. مطمئنا این همه پول پاشی در جیب خودشان رسوب کرده است
  • مسعود IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    برای اینکه با چند تا دلال تو بازار مقابله کنند.البته بعد از این که دلار 31 هزار تومان شد تصمیم گرفته شد سفته بازی رو جمع کنند .این یعنی مدریت به سبک اصلاحات
  • IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    4 0
    در این چهار ماه اتی احتمالا برای نمایش هم که شده منابع ارزی آزاد شده احتمالی را بحراج خواهند گذاشت تا بصورت موقت دلار پایین آید حالا دولت بعد از هر جناح باشد دو مشکل اساسی خواهد داشت اول سیل ویرانگر بدهی دو سال گذشته و کسری بودجه امسال و دوما ارز بظاهر قیمت پایین آورده شده و چون مولفه های اقتصادی و نقدینگی بالا اجازه نخواهد داد دلار قیمتش پایین بماند گرانی مجدد آن گریبان دولت بعد را خواهد گرفت خداوند نگذرد از کسانیکه میدانند نرخ واقعی دلار چند است و بخواهند برای منافع سیاسی با سرنوشت کشور بازی کنند
  • ایران IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    خداوند گردن خائنین به کشور را بشکند از هر حزب و گروهی که باشد
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    قوه قضائیه مجازات شون کنه؟؟ مصلحت اندیشی میزاره
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    2 0
    میدونستید کل هزینه های جنگ تحمیلی22میلیارد دلار بوده؟ یعنی برای دو سال روحانی از هشت سال جنگ بیشتر هزینه دادیم.
  • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    فکر کردید چیکارش می کنند پس از پایان دوران ریاست جمهوری میشه عضو مجمع تشخیص مصلحت
  • ناشناس IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    این حرفها یعنی چه ؟؟وقتی دادستان و دادرسی نیست به فریاد مردم برسد چه فایده ..اگر آنها را هم دستگیر و بازجویی کنید سالها طول خواهد کشید مگر آدمیزاد چقدر زنده می‌ماند که ببیند ..وقتی در قصر اوین زندانی باشد برای آدم های مهم با امکانات فول .چرا زندان بد ..سرمردم سالهاست گرم است عدالت دیگر ندیدند ...صدقه دادن و تبلیغ کردن وکمک آسان است ..آن لحظه که دست باید بگیری نمیگیرند ..چرا باید در جمعیت ۸۰میلونی فقیر باشد چرا با این همه لطف الهی ...
  • حسین‌مظفری IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    1 0
    علاج‌واقعه‌راقبل‌ازوقوع‌بایدکرد‌ باید‌نظارتی‌قوی‌وزمانبندی‌شده‌ برای‌‌‌تمام‌مسئولین‌باشدبه‌این‌شکل‌ که‌درپایان‌هرسال‌گزارش‌دقیقی‌از‌ عملکردهایشان‌بدهند‌وتوسط‌مراجع‌ ذی‌صلاح‌تایید‌شود‌در‌غیراین‌صورت‌ به‌ادامه‌یا‌عدم‌ادامه‌مسئولیت‌آنها‌ بیانجامد‌چرا‌باید‌یک‌مسئول‌بتواند سالهای‌زیادی‌هرکاری‌که‌به‌نظرخودش‌ درست‌است‌درحالیکه‌درعمل‌جواب‌ عکس‌برای‌ملت‌داده‌‌ادامه‌دهد‌و کسی‌جرات‌تغییردراین‌همه‌زیان‌ به‌مردم‌رانداشته‌باشد‌اگر ایده آل بودادامه‌دهد‌وگرنه‌ دریک‌زمان‌حداکثر‌یکساله‌جایگزین‌ شود‌بایدآدمهایی‌درراس‌امور‌باشن‌ که‌پاسخگو‌باشند‌وتوان‌عذرخواهی‌ ویا‌کناررفتن‌ودل‌کندن‌ازمقامشان‌ به‌خاطرزیانهایی‌که‌به‌‌میلیونها‌ انسان‌بی‌گناه‌زده‌اندرا داشته‌باشند......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس