ده‌نمکی‌: جلسات هم‌اندیشی با قوه قضائیه می‌تواند از سوءتفاهم‌های سینماگران بکاهد

کارگردان اخراجی‌ها و دادستان می‌گوید در صورتی که هم‌اندیشی میان هنرمندان با رئیس قوه قضائیه به یک سری راهکارهای عملی و نقد درون گفتمانی منجر شود می‌تواند از سوءتفاهم‌های بین سینما و حاکمیت بکاهد.

به گزارش مشرق، مسعود ده‌نمکی درباره جلسه هم‌اندیشی قوه قضاییه با اصحاب هنر گفت: مهم‌ترین و جالب‌ترین نکته این جلسه موضوع هم‌اندیشی قوه قضاییه و سینماگران درباره موضوع مفاسد اقتصادی بود. در واقع این جلسه به نقش سینما در مبارزه با مفاسد اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی پرداخت که در نوع خود بسیار مفید بود.

وی در همین راستا ابراز کرد: اگر این هم‌اندیشی که در جلسه هنرمندان با رئیس قوه قضاییه مطرح شد بتواند به یک سری راهکارهای عملی بینجامد، به اعتقاد من می‌تواند در بحث نقد درون‌گفتمانی به اتفاقات خوبی منجر شود و از طرفی این اتفاق می‌تواند از سوء‌تفاهم‌های بین سینما و حاکمیت بکاهد.

کارگردان سریال «دادستان» تأکید کرد: معتقدم جلسه بین رئیس قوه قضاییه با هنرمندان جلسه پر و پیمانی بود چرا که هنرمندان حاضر در جلسه نظرات خود را بیان کردند و امیدوارم در جلسات بعدی به راهکارهای عملی مسائل و پیشنهاداتی  که در این جلسه بیان شد، پرداخته شود.

ده نمکی درباره اهمیت برگزاری چنین جلساتی بین سینماگران و قوه قضاییه خاطرنشان کرد: شاید بخش‌هایی در قوه قضاییه باشند که خود این تعامل را تا کنون با سینما برقرار کرده باشند اما اینکه رئیس قوه قضاییه به شکل مستقیم و رو در رو با اهالی هنر در تماس و از نقطه نظرات آنها مطلع باشد به اعتقاد من در تصمیم‌گیری‌ها بسیار می‌تواند مؤثر و کمک‌کننده باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امین IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    مبارزه با مفاسد وظیفه قوه قضاییه هست .جای دیگه هم عرض کردم قهرمانان 40 سال قبل رو به مردم معرفی کنید و قهرمانهای پوشالی برای مردم نسازید که رای ملت رو عوض بکنید که نتیجه ش بشه برجام نا فرجام.
  • IR ۰۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 0
    به زبان ساده حکومت امام علی ع باید خیلی زیبا بوده باشه . چون شما با یک اندیشمند دانا و حکیم روبرو بوده‌اند با مخزنی از علم و تجربه که هر کسی نظری ارائه و سئوالی مطرح میکرده که جواب می‌گرفته در عصر ما هم مردم تشنه هم اندیشی و توجه حاکمیت به ملت هستند که خیلی از توطئه ها خنثی و خیلی از گره ها باز میشود که در نتیجه باعث پیشرفت فرهنگی و اقتصادی میشود
  • NL ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 10
    ار بازی مرحوم میترا استاد در فیلمت هم بگو. چه خبر از سحر قریشی بازیگر مورد علاقه جنابعالی؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس