همان‌طور که می‌دانید یکی از دغدغه‌های بسیاری از بانوان برای حضور یافتن در مراسم‌های مختلف، پیدا کردن یک سالن زیبایی مناسب است که بتواند به زیباتر شدن هر چه بیشتر آن‌ها کمک کند. به طور معمول، زنان به دنبال یافتن آرایشگری هستند که بتواند آن‌ها را از دیگران متفاوت کند و یا به عبارت دیگر، آن‌ها را در میان سایر زنان به نحوی شایسته‌تر نشان دهد. برای دستیابی به این منظور، زنان باید سالنی را برای امور زیبایی خود انتخاب کنند که دارای چند ویژگی موثر و کاربردی، باشد. از جمله ویژگی‌های چنین محیطی، می‌توان به وجود کادر مجرب و متخصص در امور زیبایی اشاره کرد. چنین سالنی باید بتواند در کم‌ترین زمان ممکن، خدمات زیبایی متنوع را به مشتریان خود ارائه دهد. از دیگر ویژگی‌های چنین مجموعه آرایشی، واقع شدن در مکانی مناسب و آرام است تا از این طریق بتواند آرامش بیشتری را به مشتریان خود تقدیم کند.

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس-بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

در این مقاله قصد داریم به معرفی یکی از سالن‌های آرایشی بپردازیم که توانسته تمامی این ویژگی‌ها را در خود جمع کند و عنوان بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه را در شهر تهران از آن خود کند.

معرفی بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه-سالن زیبایی خانه عروس

در حال حاضر تعداد زیادی از سالن‌های آرایشی و آرایشگاه زنانه برای ارائه خدمات آرایشی در پیرامون خود سراغ داریم. اما لازم است از میان آن‌ها سالنی را برای دریافت خدمات انتخاب نماییم که دارای چند ویژگی به شرح زیر باشد.

سابقه و تجربه بالا در زمینه امور زیبایی و اعتبار مجموعه

یکی از ویژگی‌های اساسی که سالن آرایشی مناسب باید از آن برخوردار باشد، سابقه بالا و تجربه کافی است. لازم است بدانید که بهترین سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه خانه عروس، در زمینه فعالیت‌های خود دارای سابقه کافی و تجربه بالا است. این سالن در سال 1390 تاسیس شده است و از زمان تاسیس تا کنون هدف اساسی خود را ارائه بهترین خدمات آرایشی و بهداشتی اعلام نموده و بر آن پای بند است. این سالن خدمات خود را به نحوی ارائه می‌دهد که بهترین کیفیت در کنار کم‌ترین قیمت شکل گیرد.

این مرکز زیبایی و آرایشی توانسته با اتکا به تجربه و اعتبار خود، تمامی مجوزهای لازم را از اتحادیه آرایشگران دریافت نماید و از این طریق، محیطی کاملا ایمن برای انجام امور مربوط به زیبایی فراهم آورد. از دیگر نکات قابل ذکر در زمینه این سالن این است که، خانه عروس توانسته مجوز رسمی فعالیت خود را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کند. این سالن هم‌چنین اولین سالن آرایشی در ایران به شمار می‌رود که دارای مجوز فعالیت از وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

برخوردار بودن از کادر مجرب و متخصص

از دیگر عوامل موثر بر انتخاب یک سالن آرایشی مناسب، برخورداری این محیط از کادری مجرب و متخصص است که به اندازه کافی با انواع مدل‌های آرایشی روز در دنیا، آشنایی داشته باشند و بتوانند انواع مدل‌های درخواستی مشتریان را به خوبی، انجام دهند. لازم به ذکر است که در سالن آرایشی خانه عروس، پرسنلی به خدمت گرفته شده‌اند که سابقه و تجربه بالایی در این زمینه‌ها دارند و می‌توانند کلیه خدمات مربوط به مو از جمله کوتاهی، اکستنشن مو، رنگ مو و موخوره گیری، لایت فویلی، رنگساژ، رنگ ریشه را به خوبی و بر طبق آخرین مدل‌های روز دنیا برای مشتریان انجام دهند و از طرف دیگر، خدمات مربوط به صورت از قبیل اصلاح، میکاپ، کاشت مژه، کاشت ناخن، خط چشم و خط لب دائمی، لیفت مژه، لمینت مژه، شینیون برای کودکان و بزرگسالان را به بهترین نحو ممکن و مدرن‌ترین شیوه، برای آن‌ها به انجام برسانند.

بنابراین با مراجعه به این سالن آرایشی از کیفیت خدمات ارائه شده مطمئن خواهید بود.

توجه به نکات بهداشتی و سلامت

یکی از دغدغه‌های اساسی بانوان برای حظور یافتن در سالن‌های آرایشی و استفاده از خدمات زیبایی در این محیط‌ها، نگرانی بابت حفظ مسائل بهداشتی در این مراکز است. در این زمینه نکته‌ای که باید ذکر شود این است که سالن خانه عروس، دارای نماد سیب سلامت از وزارت بهداشت است. به طور کلی، تاکید اساسی این مجموعه، بر حفظ موازین بهداشتی و سلامت کارکنان و مراجعین است. هم‌چنین لازم است بدانید که آرایشگاه خانه عروس دارای مجوزهای بهداشتی رعایت بهداشت محیط و هم‌چنین بهداشت فردی است. در این آرایشگاه به دلیل حفظ موازین بهداشتی، ابزار آرایشگری پس از هر بار استفاده، ضد عفونی می‌شوند تا از این طریق بتوانند دغدغه مراجعین را نسبت به مسائل سلامت برطرف نمایند و رضایت آن‌ها را کسب کنند.

قیمت مناسب برای خدمات زیبایی

یکی دیگر از ویژگی‌های یک سالن آرایشی شایسته، این است که در چنین سالنی باید علاوه بر کیفیت ارائه خدمات، قیمت‌ها نیز مناسب باشند. در سالن آرایشی و زیبایی خانه عروس، قیمت و نرخ تمامی خدمات، بر مبنای نرخ مصوب و تعیین شده اتحادیه آرایشگران در نظر گرفته شده است.

برخورداری از محیط آرام

سالن زیبایی و زیبایی خانه عروس، در محیطی سالم و کاملا آرام در مرکز شهر تهران واقع شده است. بنابراین برای دریافت خدمات این مجموعه می‌توانید به خیابان وحدت اسلامی و حافظ، بعد از پل ابوسعید، کمی بعد از طبرستان و نرسیده به میدان شاپور مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های 02155601191 – 02155815077 تماس بگیرید.

آداب معاشرت و رضایتمندی مشتریان

یکی از ویژگی‌های لازم برای سالن‌های زیبایی این است که این محیط‌ها باید بتوانند علاوه بر کیفت ارائه خدمات، برخوردی مناسب و شایسته نیز با مشتریان داشته باشند. بخشی از حسن شهرت مجموعه آرایشی خانه عروس به دلیل برخورد مناسب مدیر سالن و هم‌چنین کارکنان این مرکز با مشتریان است. از دیگر ویژگی‌هایی که موجب شده این سالن بتواند عنوان بهترین سالن زیبایی را کسب کند خوش قولی کارکنان خانه عروس است که این عامل نیز نقش قابل توجهی در کسب رضایت مشتریان دارد.

مشاهده نمونه کارهای قبلی

یکی از فاکتورهای مورد نیاز مراجعین به یک سالن آرایشی، مشاهده نمونه کارهای قبلی آن سالن است. برای این منظور و برای اینکه بتوانید با نمونه‌های قبلی این مرکز زیبایی، آشنایی کافی به دست آورید و از کیفیت خدمات اطمینان یابید، می‌توانید از طریق سایت bhbsalon.com اقدام نمایید و یا از طریق صفحه اینستاگرام مجموعه به آدرس @bhbsalon، نمونه کارهای پرسنل این سالن را مشاهده نمایید و سپس با خیالی آسوده به انتخاب سالن مورد نظر اقدام کنید.

اطلاعات شماره تماس و آدرس سالن زیبایی خانه عروس :

آدرس: تهران، خیابان وحدت اسلامی بعد از پل ابوسعید ، کمی بعد از طبرستان

شماره های تماس : 55601191-021 و 55815077-021


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس