در کنکاش برای رسیدن به راز موفقیت قهوه گانودرما با برند نام آشنای دکتر بیز مواجه می‌شویم. در حال حاضر بهترین و پرخاصیت‌ترین قهوه‌های موجود در بازار، از مجموعه بازاریابان ایرانیان زمین با نام تجاری بیز تولید و روانه بازار می‌گردد. احتمالا با دیدن نام قهوه احساس بیخوابی به شما دست داد. جالب است بدانید که تمام بیخوابی‌های قهوه با تلفیق خواص آن با گانودرما تبدیل به سوتفاهم گردیده . این قهوه نه تنها مشکلی در خواب ایجاد نمی‌کند، بلکه به درمان اختلالات بیخوابی هم شهرت یافته و محبوبیت زیادی از این بابت کسب کرده است. چنانچه به دنبال یک مکمل درمانی خوب می‌گردید و ترجیح‌تان آن است که این مکمل طبیعی باشد، خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

قهوه گانودرما و ۵ خاصیت که آنرا به موفقیتی باور نکردنی رساند!

قهوه گانودرما چیست؟

زمانی می‌توانیم به این سئوال که «قهوه گانودرما چیست» پاسخ دهیم که قارچ گانودرما را به خوبی شناخته باشیم. این قارچ با خواص پرتعداد خود سالیان متمادی مورد استفاده پزشکان طب سنتی قرار داشته است. القاب فراوانی که این طبیبان برای این گیاه در نظر گرفته‌اند نشان از خواص فراوان آن در نزد نسل‌های پیشین داشته. این قارچ به عنوان مظهر جاودانگی سینه به سینه و نسل به نسل جایگاه خود را حفظ کرده. ممکن است با خواندن سابقه‌ای کوتاه از این گیاه به این سئوال برسید که چرا قهوه گانودرما را مصرف کنید؟ وقتی گیاه آن تا این میزان خاصیت داشته و به قول قدما نقشی جادویی در سلامتی ایفا می‌کند. جواب این پرسش را باید در طعم و مزه نه چندان دلپذیر این گیاه و برخی عوارض ناشی از مصرف خام آن جستجو کرد.

براساس عوارض و مسمومیت‌هایی که گاها از مصرف خام گانودرما گزارش می‌شد کارشناسان صنایع غذایی دست به ابتکاری جالب زدند. آنها توانستند با تلفیق فواید و طعم بسیار نزدیک گانودرما با قهوه، به بهترین معجون ممکن و مکمل این گیاه یعنی قهوه گانودرما دست یافتند. مطمنا خواندن عباراتی همچون خواص بی‌شمار و بهترین معجون ممکن، شما را بر آن داشته تا بدانید قهوه گانودرما دارای چه تاثیراتی بر روی چه بیماری‌هایی است. در ادامه با خواندن ۵ خاصیت این قهوه به جواب این پرسش می‌رسید.

۱- کاش خطر ابتلا به سرطان و کمک به درمان این بیماری با قهوه گانودرما

قهوه گانودرما به سبب دارا بودن موادی همچون پلی ساکارید و تری ترپنوئید در ترکیبات خود خاصیت ضد سرطانی داراست. این دو ماده به عنوان آنتی اکسیدان‌هایی بسیار قوی شناخته‌ می‌شوند. براساس تحقیقات، عصاره‌های موجود در این قهوه از رشد تومورهای سرطانی جلوگیری می‌کنند. این اتفاق از طریق پاسخ دادن به سیستم ایمنی بدن و تحریک آن جهت تولید ماده‌ای با نام سیتوکین اتفاق می‌افتد. قهوه گانودرما در فرمولاسیون خود مقادیر قابل توجهی از اسیدهای آمینه داراست. ترکیب این اسیدها با آنتی اکسیدان‌ها خطر ابتلا به سرطان را کاهش می‌دهد.

۲- خلاصی از شر زگیل تناسلی با نوشیدن قهوه حاوی گانودرما

براساس مطالعات انجام شده توسط دکتر جودیت اسمیت استادیار دانشگاه تگزاس، تاثیر مثبت قهوه گانودرما بر روی زگیل تناسلی در بیماران تحت درمان به اثبات رسیده است. برمبنای این تحقیقات ۱۰ زن که به بیماری زگیل تناسلی یا HPV مبتلا بودند مورد درمان قرار گرفتند و در پایان دوره درمان آزمایش HPV ۵ نفر از آنان منفی درآمد.

۳- خواص قهوه گانودرما برای لاغری، ورزش و تقویت انرژی

از آنجایی که قهوه گانودرما حاوی مقادیری کافئین است، می‌تواند در لاغر شدن به شما کمک کرده و با توجه به خاصیت دافع سموم خود، احساس انرژی و نشاط را در شما تقویت بخشد. این قهوه همچنین کمکی بسیار موثر به ورزشکاران در جهت تقویت، عضله‌سازی و بالا بردن انرژی و توان حرکتی خود است. با کمک خواص قهوه گانودرما در می‌یابید هیچ چیز برای شروع یک روز پر انرژی و ورزش مفرح کم ندارید جز یک فنجان از قهوه‌های گانودرما.

۴- کمک قهوه گانودرما در بهبود علائم پارکینسون

قهوه گانودرما دارای ترکیب گانودرما لوسیدوم با خاصیت ضد التهابی و تعدیل کننده سیستم عصبی در خود است. در آزمایشات بالینی تاثیر محافظت نورونی این قهوه در کاهش التهابات به عنوان یکی از عوامل ابتلا به پارکینسون به اثبات رسیده است .

۵- خداحافظی با کبد چرب با کمک خواص قهوه گانودرما

یکی از خواص بارز قهوه گانودرما خاصیت سم‌زدایی و پاک‌کنندگی کبد از سموم است. این محصول در این زمینه به قدری موفق عمل کرده که عنوان پادشاه سم زدایی و دفع سموم را به خود اختصاص داده. البته روش‌های سم زدایی بسیاری تاکنون کشف و مورد آزمایش قرار گرفته ولی مطمنا سم زدایی با کمک کافه گانودرما به دلیل طبیعی بودن نسبت به سایر روش‌ها ارجح است. برای سم زدایی به شیوه گانودرما کافی است صبح خود را با یک فنجان از این قهوه شروع کنید.

خرید انواع قهوه گانودرما موجود در بازار

به تازگی شرکت بیز در ایران با نام تجاری" دکتر بیز " اقدام به تولید انواع محصولات حاوی قارچ گانودرما نموده است. از جمله  قهوه فوری سوپریم حاوی عصاره قارچ گانودرما ، قهوه موکا با عصاره گانودرما ، هات چاکلت گانودرما و کافه لاته گانودرما . کلیه این محصولات دارای نشان سیب سلامت از سازمان غذا و دارو می باشند .

با توجه به مقبولیت بسیاری که قهوه گانودرما دکتر بیز کسب کرده ، نمونه‌های تقلبی این قهوه در بازار به وفور یافت می‌شود. برای خرید قهوه گانودرما دکتر بیز اصل  می توانید به سایت یا اپلیکیشن " این‌چند "  ( inchand.com )مراجعه کنید. سایت این‌چند این محصولات سلامت محور را با کیفیت و قیمت تضمین شده در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد .


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس