کد خبر 1211588
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
سایت نطنز

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی در حفظ و حراست از سایت نطنز مسئولیتی ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ زهره الهیان درباره اظهارات خود در برنامه "دست‌خط" مبنی بر نقش نیروی انتظامی در حادثه نطنز اظهار کرد: پیرو توضیحاتی در مصاحبه با برنامه دست‌خط و سؤال مجری مبنی بر اینکه حفظ و حراست از سایت نظنز بر عهده چه دستگاهی است؟ اظهاراتی داشته اما  به این وسیله اعلام و اصلاح می‌کنم که نیروی انتظامی در حفظ و حراست از سایت نطنز مسئولیتی ندارد.

نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته کمیسیون  امنیت ملی مجلس با نهادهای ذی‌ربط و دستگاه‌های امنیتی در این رابطه جلساتی داشته  و با تشکیل کمیته‌ای، بحثهایی در ارتباط با مسئولیت نهادهای امنیتی در حفظ و حراست از سایت نطنز خواهیم داشت که قاعدتاً در این ارتباط، دستگاه‌های مربوطه دعوت خواهند شد و درباره این موضوع بررسی صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    خدا رحم کنه نیروی انتظامی که با ۵۰ هزار تومان راضی میشه اونجا نبوده وگرنه کل سایت رو هوا میرفت
    • بینام IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 0
      ببند اون دهان نجست رو تو ماه رمضون تهمت نزن و رفتا کثیف خودت به قشر سخت کوش ناجا نسبت نده، اگر همین 50تومنی ها بقول باشعوری چون تو نباشن تو راحت میری کنار زن و مادرت تخت بخابی، اون دسته گل ها که ابکش میشن برای امنیت تو ناراضی لیاقت میخاد درک این خون دادن ها که تو نداری. امنیت خونت رو بچه های محل لابد تامین کردن رایگان برات معلومه
  • حسن IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    یگان حفاظت فیزیکی سازمان انرژی اتمی و سایت نطنز زیر نظر نیروی انتظامی می باشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس