کد خبر 1211322
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
تست

جواب اولین تست پرسپولیسی‌ها که از سوی نمایندگان وزارت بهداشت از آنها گرفته شد، منفی است.

به گزارش مشرق، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس اعزامی به هند که روز گذشته به ایران بازگشته و قرنطینه شده بودند، بلافاصله تست مربوط به تشخیص کووید ۱۹ را انجام دادند. نتایج این تست‌ها که توسط نمایندگان ویژه وزارت بهداشت از سرخپوشان گرفته شد، امروز به دست کادر پزشکی تیم رسید و مشخص شد که جواب همه تست‌ها منفی بوده است.

طبق دستورالعمل اعلام شده، بازیکنان همچنان باید تا زمان گرفتن دومین تست و اعلام نتایج آن، به طور جدی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت کنند. پرسپولیس بعد از بازگشت از کشور هند قرار است یک هفته در قرنطینه به سر ببرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 4
    کسی که واکسن زده معلومه تستش منفی اعلام میشه. تمام بازیکنای لنگ واکسن زدن. اون دو تا کرونایی هم که لنگ اعلام کرده کرونا گرفتن فیلم بود که بگن ما واکسن نزدیم. گروهشون گروه زنگ تفریح بود نیازی بهشون نداشتن
  • شبنم IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 2
    ها ها ها ها ها ها همان زنگ تفریحی که با آن تیم هندی ستاره جعلی گرفتید. کرونا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شما کیسه ایها 2 روزه کرونایتون خوب شد!!!!!!!!!!!!!!!!!خیانتتون پارسال یادتون است جلو قهرمانی پرسپولس را گرفتید. خوابید یا خودتونو به خوابی زدید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یادتون رفته نمک نشناس ها با سهمیه پرسپولیس وارد بازیهای آسیایی امسال شدید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بابا مسعود انگشت کوچیکه مافیا گری های شماها نمیشود افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پول کارمندها را میخورید ششتقلالی ها و بازیکن میلیاردی میگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ احمدی گزارشگر آرزوی باخت تراکتور میکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مکتبتونو برم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس