کد خبر 1211018
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۵
کارخانه‌ ارج

معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: کارخانه ارج با ۴ محصول خوب و با آخرین تکنولوژی روز شروع به کار خواهد کرد و مقدمات آن در حال اجراست.

به گزارش مشرق، سعید عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور، در برنامه «چاپ اول» شبکه خبر با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی برای احیای واحدهای تولیدی، اظهار داشت: کارخانه ارج با ۴ محصول خوب و با آخرین تکنولوژی روز شروع به کار خواهد کرد و مقدمات آن در حال اجراست. مقدمات به راه انداختن کارخانه رشت الکتریک و صنایع پوشش ایران نیز در حال فراهم شدن است.

ببینید:

فیلم/ بازگشت کارخانه "ارج"

وی تصریح کرد: در ارتباط با هپکو با وجود اینکه یکسالی است به دولت مسترد شده است هنوز شاهد کاستی ها هستیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور بیان داشت: پیگیر حقوق کارگران به لحاظ مادی و معنوی هستیم؛ بعضی کارخانه‌ها نیاز به اورهال و تامین مالی و سرمایه در گردش دارند که تا رسیدن به مقصود و نتیجه کاری پیگیر آنها هستیم.

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    1 0
    کارخانجاتی مانند ارج که نماد صنعتی بودن کشور را نشان میدهند،حتی شده بصورت نمادین باید را اندازی گردد.مثلا کارخانجات ارج تاریخ صنعتی شدن کشور را نشان میدهد.
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 1
    قوه قضاییه فقط به فساد واگذاریها ورود کند و مساله حیات اقتصادی این بنگاهها را باید یک مجموعه قوی اقتصادی اداره کند حفظ برند تفکر اقتصادی میخواهد علت اصلی نابود شدن این بنگاه ها مدیریت دولتی بوده علیرغم کار بسیار ارزشمند قوه قضاییه در صورت بازگشت به مدیریت دولتی عایدی برای کشور نخواهد داشت فقط چون خسارت ها از خزانه داده میشود دیده نمیشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس