هشدار هواشناسی

کارشناس هواشناسی گفت: تا چند روز آینده شاهد وزش باد شدید موقتی، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق در بسیاری از مناطق کشور خواهیم بود.

به گزارش مشرق، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان اینکه امشب در استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق سمنان، گلستان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت خواهیم داشت گفت: در شمال و شرق فارس، جنوب و شرق اصفهان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز  رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

او اظهار کرد: فردا در خراسان‌های شمالی، رضوی، جنوبی، کرمان، فارس، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، ارتفاعات البرز مرکزی،   تهران، سمنان، مازندران و گیلان شاهد رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید خواهیم بود.

ضیائیان یادآور شد: روز شنبه با تقویت جریانات ناپایدار تراز میانی در استان‌های واقع در شمال غرب و برخی نقاط غرب، سواحل شمالی، شرق، شمال شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و در  بعد از ظهر در استان‌های کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و اصفهان رگبار  و رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در برخی مناطق گرد و خاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

او اواظهار کرد: روز یکشنبه و دوشنبه در بیشتر مناطق کشور به جز ایلام، غرب خوزستان، جنوب استان‌های فارس و بوشهر این شرایط تداوم دارد.

کارشناس هواشناسی تاکید کرد: روز شنبه در شمال غرب  و یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر و در دامنه‌های جنوبی البرز و شمال شرق کاهش نسبی دما رخ خواهد داد.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران به ۲۸ و کمترین آن  به ۲۰ درجه خواهد رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 0
    کی بندرعباس باروووننننننننن میادددددد
  • IR ۰۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 0
    همش الکی. چرا ابرا رو بارور نکردن؟!
  • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 0
    کمتر دروغ بگین بارون کجا بوده
  • هاوار محمدی IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 0
    وجود امواج پارازیت از بار دار شدن ابرها جلوگیری می کند پس این دستاورد کمونیستها باعث خشکسالی در اسران می شود
  • علی اصغر IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 0
    خالی خرابه هوا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس