کد خبر 1210393
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز مقابله با شایعات سایبری نوشت: اخیرا خبرگزاری ایرنا، جدولی با عنوان تغییرات اعمال شده در بودجه ۱۴۰۰ توسط کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی، منتشر کرده و مدعی دستکاری بودجه از سوی مجلس شده است. 

براین اساس ادعا شده است که کمیسیون تلفیق مجلس پس از تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس و قبل از ابلاغ به دولت، در برخی از جدول‌های بودجه، تغییراتی شامل حذف یا کاهش در برخی از ردیف‌ها و افزایش یا تخصیص بودجه به گروه‌ها و نهادهای مختلف، اِعمال کرده است.

با بررسی‌های انجام شده در مرکز مقابله با شایعات سایبری و بنابر اعلام خبرگزاری خانه ملت، مشخص شد جدول منتشرشده از سوی ایرنا حاوی ستون‌های جعلی و دستکاری‌شده است.

 در جدول جعلی منتشرشده توسط ایرنا، نام ستون "لایحه دولت" به "مصوبه مجلس" و نام ستون متعلق به مصوبه مجلس که حاصل مصوبات کمیسیون تلفیق و آرای صحن علنی درباره لایحه بودجه است، به "ابلاغ شده به دولت" تغییر پیدا کرده است.

لازم به‌ذکر است که خبرگزاری خانه ملت، از شکایت مجلس از این اقدام خبرگزاری ایرنا خبر داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    1 1
    اینها همیشه ازمردم طلبکارند وعجیب تر اینکه(بورس،دلاروطلا)بخوبی اومده پائین ولی(مصالح ومسکن،حمل ونقل،دارو،کالا ها،قطعات،لوازم خانگی،میوه،موادغذایی،پوشاک یعنی تنها مایحتاجهای زنده بودن مردم) چندین برابر افزایش قیمت پیدا کرده ودقیقه ایی سربه فلک میکشه
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    1 0
    همه اش ساختگيه؟! يعني بودجه ١٥٠٠ ميلياردي براي فعالان مجازيتون الكيه؟! تازه داره معلوم ميشه توييت بزن ها از كجا نون ميخورن
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 0
    خوبی بودجه زمانی است که برای رشد و بزرگی کشور وملت باشد. زمانی بودجه خوب است . که 1- انگیزه برای علم ودانش ایجاد کند 2- موجب رونق کار وکسب وتولید شود 3- ضد انحصار باشد 4= راه های رانت و رشوه را سد نماید 5- تامین رفاه عمومی شود 6- زیر ساخت درست کند7- امنیت کشور وملت را تامین نماید 8- کدا پروری نکندو000000 . در صورتی که این بودجه عکس همه موارد فوق است. اگر فقط ارز دولتی را از بودجه پیشنهادی دولت حذف نمایندوبجای ان حقوق های کمتر از 6میلیون را 36 در صد و کمتر از 12 میلیون را 30 درصد و بقیه را 25 درصد اضافه نمایند و یارانه بهزیستی و کمیته امدا د 40 در صد اضافه کنند و انرا تصویب کنند خیلی بهتر از این بودجه کداپرور وتن پرورکنونی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس