تغییرات جداول بودجه ۱۴۰۰ براساس مصوبات مجلس بود/دولتی ها دروغ می گویند

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: بودجه بخش های مختلف در صحنه علنی مجلس مصوب شده است و اعداد و ارقام آن باید بر اساس تغییراتی که انجام می شود در جداول مربوطه منظور شود.

به گزارش مشرق، علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به ادعای مطرح شده درباره تغییرات در جداول بودجه سال 1400 در کمیسیون تلفیق، گفت: در زمان بررسی بودجه یکسری مصوبات در صحن علنی داشتیم که حتماً جداول مرتبط با آن مصوبات را تغییر می داد.

 وی با بیان اینکه یکسری جداول از سویی دولتی ها منتشر شده است که کمال بی انصافی و دروغ آشکار است، ادامه داد: بودجه بخش های مختلف در صحنه علنی مجلس مصوب شده است و اعداد و ارقام آن باید بر اساس تغییراتی که انجام می شود در جداول مربوطه منظور شود.

نماینده محلات در مجلس تصریح کرد: برخی‌ها تصورشان این است که مجلس باید مطیع و حلقه به گوش آنها باشد، که این گونه نیست جداولی که از سوی دولتی ها منتشر شده است بلوف و دروغی بیش نیست.

عضو هیئت رئیسه مجلس عنوان کرد: در سنوات گذشته نیز در بررسی بودجه تغییراتی در جداولی  که دولت به مجلس ارائه می کرد به وجود می آمد، اتفاقا تغییراتی که در بودجه 1400 ایجاد شد نسبت به دوره‌های گذشته کمتر بود.

سلیمی اظهار داشت:  از سوی هیئت رییسه مجلس به هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق این تفیض اختیار شده بود اعداد و ارقامی که در مصوبات انجام می شود را در جداول بودجه لحاظ کند، البته این موضوع در سنوات گذشته در بررسی بودجه هم وجود داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • مهدی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    0 5
    دولت در این لحظات اخر با اختلاف افکنی و شبهه افکنی دنبال ماله کشی کارنامه نداشته خودشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس