کد خبر 1210199
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۹
کشته شدن یک تفنگدار دریایی آمریکا در یمن

نیروی دریایی ایالات متحده از کشته شدن یکی از تفنگداران و زخمی شدن سه نفر دیگر در یمن خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از سبأنت، نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که یکی از تفنگداران دریایی پایان هفته گذشته در جریان یک عملیات حمله در یمن کشته و دست کم سه نفر زخمی شدند.

در این بیانیه نیروی دریایی ایالات متحده، هیچ گونه اشاره‌ای به نوع حمله و یا شرایط ویژه عملیات نشده است.

آمریکا با اعزام صدها تفنگدار دریایی به یمن در کنار ائتلاف سعودی-اماراتی و یا از طریق پشتیبانی لجستیکی و اطلاعاتی و فروش اسلحه، شریک اصلی ائتلاف متجاوز در جنگ یمن محسوب می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    0 1
    جووون، یه اصلاح طلب دیگه یتیم شد. به امید نابودی تک تک دشمنان ایران.
  • IR ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    10 1
    پست فطرت ها منتظر مرگ تعداد بیشتری باشید
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    4 1
    پاسخ به دفاع از ظریف: دوست عزیز اگر به خاطر داشته باشید تنها علت عدم کار کرد مکانیزم ماشه سیلی سخت عین الاسد بود البته بعید میدونم شما کلا چیزی از مکانیزم ماشه بدونید چون اگر در صحن شورای امنیت رای میاورد حتی وتوی چین و روسیه هم نمیتوانست مانع برگشت تحریم های سازمان ملل شود و تنها علت عدم کارکرد آن در آن زمان انزوای تحقیر آمیز دولت ترامپ پس از حمله به عین الاسد بود و متاسفانه عده ای مسئولین بی کفایت و کد خدا پرست قرار است دوباره با پروپاگاندای رسانه ای اقتصاد ایران را زیر یوغ مکانیزم ماشه و روسای دمدمی مزاج آمریکا ببرند در حالی که کشورهایی مثل چین و روسیه و... به دنبال رهایی از سلطه اقتصادی آمریکا هستند مسئولین ما دوباره اقتصاد ما را به سمت دهان گرگها میبرند. روزگاری که تروریسم به تروریست خوب از قبیل ارتش آزاد و جبهه النصره و بد مانند داعش تقسیم شده بود و از هر دو گروه پیدا و پنهان حمایت همین آمریکای تروریست صورت میگرفت حضور شهید سلیمانی در میدان بود که به همین دیپلمات های جاهل که قبل از این حضور در عرصه بین المللی به اندازه هویج هم خریدار نداشتند ناگهان با فتوحات سردار سر از مذاکرات آستانه و... پیدا کردند و ناجوانمردانه در همان هنگام لزوم برجام های ۲ و ۳ و... سر دادند در حالی که خون شهدای مدافع حرم بر زمین می ریخت. بگذریم که ۹۰ درصد برجام را نتانیاهو شیمون پرز و راکفلرها نوشتند و دوستان شما در حال املا نویسی این سند حماقت بودند. اینکه در دایره لغت عده ای مفهومی به نام دشمن وجود ندارد و نیازی به نیروهای مسلح نیست و دنیا دنیای گفتگو و دیپلماسی است و اصلا حضور میدانی لازم نیست و سند شش دانگ منطقه را به نام آمریکا بزنیم نتیجه همین تفکر احمقانه در سطوح عالی اجرایی کشور است متاسفانه عده ای هنوز رویای ژاپن اسلامی! به معنای حذف همه قدرت و بازدارندگی نیروهای مسلح بالاخص سپاه پاسداران و در عوض تسلط مطلق آمریکا بر تمام کشور دارند و به نوعی در خیالات باطلشان میخواهند ایران عزیز با تمدن اولین امپراطوری جهان مانند ژاپن ایالتی از ایالت های نانوشته آمریکای بی هویت با تاریخ سیاه ۳۰۰ ساله باشد و روزگار حقارت پهلوی را به کشور برگردانند ...
    • فرزند علی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
      5 1
      ما نمیزاریم. همانگونه که با یاری خدا حصر آبادان را شکستیم و یا خرمشهرررا آزاد کردیم و حتی در عراق هم پیشروی کردیم به زودی با یاری خدا دست خائنان را از مملکت کوتاه خواهیم کرد.
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    9 1
    الحمد لله
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۰
    0 0
    به هلاکت رسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس