پیام پاسخ موشکی مقاومت فلسطین به اشغالگران؛ قدس تنها نیست/گزارش اختصاصی

پاسخ موشکی مقاومت به تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به ویژه در قدس اشغالی، پیام همدلی و همبستگی با فلسطینیان ساکن این شهر است که در برابر صهیونیست‌های متجاوز به پا خاسته‌اند.

به گزارش مشرق در نوار غزه، برای چندمین روز پیاپی مقاومت فلسطین به موشکباران مناطق صهیونیست‌نشین ادامه داد و بیش از ۴۰ راکت به شهرک‌های اطراف غزه اصابت کرد. اقدامی که پیام همدلی و همبستگی با مردمی است که در قدس به پا خاسته‌اند.

ببینید:

تصاویری از لحظه حمله موشکی به صهیونیست‌ها

خالد البطش، عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در این باره به خبرنگار تسنیم می‌گوید: این آتشی که دشمن صهیونیستی در قدس به پا کرده است فقط به مرزهای قدس محدود نخواهد شد و به خوبی می‌داند که آتشی که آنجا در خیابان‌های شهرک قدیمی در قدس شریف برافروخته قطعا به تمام مناطق منتقل خواهد شد و این شهرک‌ها را نیز بدون شک در برخواهد گرفت، زیرا قدس در نبرد تنها نخواهد ماند.

شب‌های رمضانی در غزه پرشده است از نشانه‌های کمک مردمی به مسجد الاقصی به اضافه اینکه صحنه میدان نیز در حال ملتهب‌تر شدن است.

ابوجهاد، سخنگوی گردان‌های شهدای الاقصی هم  می‌گوید: این معادله واحد نیست بلکه معادلاتی است که مقاومت به ویژه گردان‌های "شهدای الاقصی" و "جیش‌العاصفه" به دشمن تحمیل می‌کند مبنی بر اینکه معادله حمله همان حمله و بمباران با موشکباران و عمر شما در مقابل مقدسات خواهد بود و ما به اذن خداوند متعادل به سراغتان خواهیم آمد همانطور که مردانی پیش از ما آمدند.

حسن لافی، نویسنده و تحلیلگر سیاسی به خبرنگار تسنیم می‌گوید: به عقیده من روند امور به سمت جنگ و یا شدت تقابل با غزه پیش نخواهد رفت اما روند امور همچنان در چارچوب خیزش مردمی باقی خواهد ماند که اکنون در قدس جریان دارد.

ناظران بر این باورند که مقاومت فلسطینی در این مرحله قواعد درگیری را تحمیل می‌کند و سرفصل آن موشکباران در مقابل بمباران خواهد بود و اینکه مقدسات خط قرمز هستند. در بین پیچیدگی اوضاع فلسطین، رخدادهای قدس محوریت یافته تا بار دیگر قطب‌نما را به جهتی برگرداند که هیچ کس درباره آن اختلاف نظر ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس