سپاه از اقشار کم‌توان حمایت می‌کند

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه براساس تاکیدات مقام معظم رهبری ماموریت داریم از اقشار کم توان حمایت کنیم، گفت: تلاش کردیم که شرایط زندگی شرافتمندانه را برای آن‌ها فراهم آوریم.

به گزارش مشرق، پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار  غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سید پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تفاهم نامه ساخت واحدهای مسکونی در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در ستاد فرماندهی کل سپاه امضا شد.

بیشتر بخوانید:

سردار سلامی: ایران به هر اقدام شرورانه اسرائیل واکنشی قوی‌تر نشان می‌دهد

در این اقدام با محوریت بسیج ۵۰ هزار واحد مسکونی ویژه محرومان و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) طی مدت دو سال ساخته می‌شود.

سرلشکر سلامی در این مراسم با بیان اینکه براساس تاکیدات مقام معظم رهبری ماموریت داریم از جنبه‌های مختلف به اقشار کم توان توجه و از آن‌ها حمایت کنیم، گفت: تلاش کردیم که شرایط زندگی شرافتمندانه را برای آن‌ها فراهم آوریم تا از امکانات نسبی مناسبی برخوردار شوند.

وی با تشکر از اجرای برنامه کمک‌های مومنانه در یک سال گذشته گفت: ما برای ساخت این ۵۰ هزار واحد مسکونی کاملا جدی هستیم و از همه فرماندهان می‌خواهم در اجرای این کار امکانات خود را به کار گیرند تا ان شاءالله در ۲۴ ماه آینده این واحدها آماده و به نیازمندان تحویل شود.

فرمانده کل سپاه گفت: این واحدها در همه استان‌ها ساخته می‌شود و نقطه آغاز جریان برای مسکن دار کردن این اقشار است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    6 1
    میشه لطفاً از من هم حمایت کنید
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      7 2
      مگه از سفیر روسیه توصیه نامه داری؟
  • م IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    2 1
    دست شما درد نکنه شما همین زمینای مردم و از دست شهرداری ها نجات بدید به مردم لطف میکنید زمین مردم و مفت مفت میگیرند یا 20 سال میذارنش تو طرح تا طرف که ب پولش احتیاج داره بیفته بمیره
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    5 0
    خوب حداقل بنویسید ک ملت مستحق کجا برند و ثبت نام کنند و احراز شرایط و شناسایی انجام بشه و اونایی ک واقعا نیازمند حمایت هستن از این طرح و مساعدت بهره مند شن. میدونم سایت مشرق منتشر نمیکنی
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    سردار عزیز شما به پاسدارهای بیچاره برس توی این اوضاع اجاره و خرید خونه
  • IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    لطفا از پاسدارهای خودتون هم حمایت کنید که نمیتونن دردشون رو به هیچ جا بگن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس