کد خبر 1209938
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
دردسر جدید در یوونتوس؛ پیرلو و دستیارش به اختلاف خوردند

در حالی که نتایج ضعیف تیم فوتبال یوونتوس هواداران این تیم را نگران از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا کرده، دو فرد اصلی کادر فنی این تیم هم دچار اختلاف شده‌اند.

به گزارش مشرق، به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر اخراج آندره پیرلو در صورت نتیجه نگرفتن یوونتوس در بازی بعدی این تیم برابر اودینزه، اکنون خبر دیگری منتشر شده مبنی بر اینکه سرمربی تیم و دستیارش با یکدیگر دچار اختلاف شده‌اند.

تودور که مانند پیرلو و قبل از او بازیکن یوونتوس بود، تا پیش از دعوت شدن به کادر فنی بانوی پیر سرمربی تیم هایدوک اسپلیت رومانی بود. برخلاف پیرلو و دیگر دستیارش روبرتو بارونیو، تودور با تجربه مربیگری به یوونتوس پیوست و در واقع این یکی از دلایل اصلی دعوت شدنش از سوی پیرلو بود اما در ماه مارس نشریه رپوبلیکا خبری منتشر کرد مبنی بر اینکه رابطه تودور با پیرلو و بارونیو دیگر مانند سابق نیست. با این حال او از کادر فنی یوونتوس کنار نکشید و طبق ادعا استمپا دیگر نشریه ایتالیایی، دلیل تصمیم این مرد کروات هم این بوده که اگر یوونتوس یکشنبه به اودینزه باخت و پیرلو برکنار شد، او به صورت موقت هدایت تیم را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید:

ناپولی جای یوونتوس را گرفت

در همین حال نشریه گاتزتا دلواسپورت تأکید کرد که تودور به دلیل دیدگاه‌های فنی و تاکتیکی متفاوتش نتوانسته خودش را با کادر فنی یوونتوس تطبیق دهد. این روزنامه نوشته است که دلیل همین تفاوت‌ها او به نوعی از تصمیم‌گیری‌های فنی کنار گذاشته شده است و از دور نظاره‌گر ماجراست.

یوونتوس در فاصله 5 هفته به پایان فصل در رده چهارم قرار دارد و با تیم‌های ناپولی (سوم) و میلان(پنجم) هم امتیاز است. این در حالیست که بانوی پیر در ادامه فصل باید تیم‌های میلان و اینتر روبه‌رو شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس