گل‌محمدی: می‌خواهیم به عنوان تیم نخست صعود کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌خواهیم به عنوان تیم اول گروه به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنیم.

به گزارش مشرق، «یحیی گل‌محمدی» امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیش از دیدار برابر الریان در هفته ششم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این مسابقه آخرین بازی ما در مرحله گروهی است و در پنج دیدار اخیر عملکرد خوبی داشتیم. توانستیم خود را به عنوان یکی از تیم‌های صعود کننده به مرحله بعد معرفی کنیم.

وی افزود: پیش از اینکه بخواهم  در مورد بحث‌های فوتبالی صحبت کنم، جا دارد از تمام کسانی که در این مدت برای انجام مسابقات زحمت کشیدند از جمله فدراسیون فوتبال هند تشکر کنم. این مسابقات با وجود کم و کاستی‌های که وجود داشت برگزار شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: همه مسابقات گروه پنجم سختی‌های خودش را دارد و برای ما مهم است. باید مقابل الریان کیفیت خوبی نشان دهیم و بتوانیم به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله بعد شویم. با تمام قوا مقابل الریان بازی خواهیم کرد. الریان هم می‌توانست در این گروه مدعی صعود باشد اما آنها کمی بدشانسی آوردند و نتوانستند از فرصت به خوبی استفاده کنند.

گل‌محمدی خاطر نشان کرد: از بازیکنانم که سخت‌ترین شرایط و مشکلات زیادی را تحمل کردند و جنگیدند و توانستند از این میدان سر بلند بیرون بیایند تشکر می‌کنم. آنها روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. از نظر کرونا استرس داشتیم. تمام تیم‌های گروه ما واکسن زده بودند به جز تیم ما. از مسوولان کشور می‌خواهیم نسبت به واکسیناسیون عمومی اقدامات بهتری صورت بگیرد. به ویژه ورزشکاران که همیشه در معرض ابتلا هستند.

بیشتر بخوانید:

شائبه ارتباط یک پرسپولیسی با شرط بندها

وی همچنین در مورد شکست در دیدار قبل مقابل الوحده امارات گفت: سزاوار شکست نبودیم. در آن دیدار اسیر تنها ۵ دقیقه بد بازی کردن خودمان شدیم و در شروع کار گل خوردیم. در ادامه موقعیت‌های خوبی برای جبران داشتیم. داور هم یک پنالتی به نفع ما نگرفت. حداقل نتیجه‌ای که باید رقم می‌خورد تساوی بود. اسیر اتفاقات بازی شدیم و نتوانستیم به خوبی از موقعیت‌ها استفاده کنیم. الوحده هم خوب دفاع کرد و توانست بازی را با برد پشت سر بگذارد.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: شکست مقابل الوحده می‌تواند به ما در آینده کمک کند. باید نقاط ضعفمان را پیدا کنیم. برخی اوقات  ممکن است یک شکست از پیروزی بیشتر به ما کمک کند. باید از این بازی درس بگیریم و نقاط ضعفمان را زودتر پیدا و مشکل را برطرف کنیم. با آنالیز خوب از بازی قبل آماده‌ایم تا مقابل الریان قرار بگیریم.

وی افزود: برای دیدار فردا مقابل الریان مانند ۵ بازی اخیر دنبال تمام امتیازات بازی هستیم. باید بجنگیم و تمرکز کنیم تا به هدفمان در بازی فردا برسیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: فوتبال هند در چند سال اخیر پیشرفت خوبی داشته است. کیفیت بازیکنان و در مجموع امکانات فوتبال هند پیشرفت خوبی داشته و  حضور بازیکنان هندی در ایران و بازیکنان ایرانی در هند می‌تواند اتفاق خوبی برای بازیکنان و مربیان باشد. این مراوده فوتبالی و جذابی برای بازیکنان و مربیان هر دو کشور خواهد بود.

گل‌محمدی در مورد اینکه «عیسی آل‌کثیر» در بازگشت می‌تواند مانند قبل برای سرخپوشان موفق ظاهر شود، گفت: در مجموع با توجه به اتفاقی که برای این بازیکن افتاد و حدود ۶ ماه از میادین دور بود هنوز جا دارد که او به فرم قبلی خود بازگردد و نیاز به زمان بیشتری دارد. او نیاز به بازی‌های بیشتری دارد تا بتواند به فرم اصلی بازگردد. باید به او زمان بدهیم و منتظر باشیم تا دوباره او عیسی قبلی باشد. این اطمینان را داریم که او به فرم ایده‌آل بازگردد اما باید به او کمک کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس روز دوشنبه در پنجمین دیدار خود برابر با الوحده امارات مغلوب شد. سرخپوشان که هر چهار بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند در دیدار با الوحده با یک گل مغلوب شدند.  در دیگر بازی این گروه الریان قطر و گوا هند به تساوی یک بر یک رسیدند.

پرسپولیس با وجود این شکست، با ۱۲ امتیاز در رده نخست گروه پنجم مسابقات قرار دارد. الوحده با ۱۰، گوا با ۳ و الریان با ۲ امتیاز در رده‌های بعدی این گروه هستند.

سرخپوشان پنجشنبه و از ساعت ۱۹ در آخرین بازی خود با الریان روبرو می‌شوند و در صورت کسب یک تساوی هم این شانس را دارند که به عنوان تیم اول راهی دور بعد شوند. اما حتی در صورت شکست پرسپولیس و پیروزی الوحده مقابل گوا، بازهم پرسپولیس در میان بهترین تیم‌های دوم مسابقات قرار خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس