قربانیان کرونا در هند برای نخستین بار از 3 هزار نفر در روز فراتر رفت - کراپ‌شده

برای نخستین بار ازمان شیوع ویروس کرونا، شمار قربانیان ویروس کرونا در هند در ۲۴ ساعت گذشته از ۳ هزار نفر فراتر رفت.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمارها، شمار قربانیان ویروس کرونا در هند طی ۲۴ ساعت گذشته برای نخستین بار از زمان آغاز همه گیری ویروس کرونا به بیش از ۳ هزار و ۲۸۰ نفر رسیده است.

با احتساب قربانیان ویروس کرونا در هند طی روز گذشته، تلفات این ویروس در این کشور به بالای ۲۰۰ هزار نفر رسید.

از سوی دیگر، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور همچنان با سرعت فزاینده‌ای در حال افزایش بوده و طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳۶۲ هزار نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

بر اساس آمار سایت WORLDOMETER تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در هند به ۱۸ میلیون نفر رسیده است.

طی روز گذشته کل مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان حدود ۶۶۰ هزار نفر بوده است که با توجه به این آمار، بیش از نیمی از مبتلایان در جهان متعلق به هند بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بهروز سلیمی IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    1 0
    توجه توجه واقعا خجالت آور و دردناک است چطور در رسانه های ایران به این آمار و ارقام کرونا در کشور بسیار بزرگی مثل هندوستان که حدود ۲۲ برابر ایران جمعیت داره ، القابی مانند فاجعه بار ، وحشتناک و تأسف بار ، داده میشه ؟!!! زیرا هر انسانی با کمترین سطح اطلاعات آماری خیلی راحت می‌تونه بفهمه در جمهوری اسلامی ایران با حدود ۸۰ میلیون جمعیت که متاسفانه و هزاران بار بدبختانه ، روزانه حدود ۵۰۰ نفر به خاطر این ویروس و صد البته بی مبالاتی مسؤلین و رقتبار بودن شرایط بهداشتی و زیر ساخت های فوق العاده ضعیف بیمارستانی ، جان خود رو از دست میدن . قطعا اگر کشور هند هم قرار باشه به تناسب جمعیتی با کشور ایران قیاس بشه باید چیزی حدود ( ۱۱ یازده هزار ) نفر در روز تلافات انسانی داشته باشه نه ( ۳۳۰۰ سه هزار و سیصد ) نفر ، که حتی اگر هم اینطور باشه که هیچوقت هم نبوده ، چطوره که رسانه های همگانی در ایران شرایط هند رو وخیم‌تر اعلام میکنن ولی در مورد شرایط مردم خود ایران دم نمیزنن. کشور هند از زمان شیوع کرونا تا به حال با اخباری که در این سایت و دیگر رسانه ها منتشر شده متاسفانه حدود ( ۲۰۰ دویست هزار ) نفر تلفات جانی داشته آن هم با حدود جمعیت ( یک میلیارد و ششصد میلیون نفری) . ولی در ایران عزیزمان با همین شرایط تا این لحظه حدود (هفتاد هزار و پانصد ) نفر جان باختند ، که اگر کشور هند هم به همان نسبت جمعیتی اش با جمهوری اسلامی ایران قیاس شود باید حدود ( یک میلیون و پانصد هزار ) نفر جان خود را از دست می‌دادند.!!!! حال شما استدلال کنید کدام کشور شرایط فاجعه باری دارد . ؟!!!! واقعا جای تأسف است.
    • امیر IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
      0 0
      اره واقعا
  • علی IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    2 0
    جالبه که قربانین هند رو تو بوق وکرنا میکنید درحالیکه این 3000 قربانی رو باید درکنارجمعیت بالای یک میلیاردیش سنجید وبعد مقایسه کرد با آمار کشور خودمون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس