کد خبر 1209131
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۹

به گزارش مشرق، میکائیل دیانی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: صوت محمدجواد ظریف را نباید در مواجهه با محمدجواد ظریف تحلیل کرد؛ او که در این صوت بارها اشاره می کند که این حرف ها نباید منتشر شود و البته موضع آقای ظریف پیشتر هم کمابیش مشخص بوده است؛ این صوت را باید از ناحیه پروژه‌ساز عملیات روانی دولت روحانی دید که از انتخابات نود و دو تا همین امروز دست به این کارها می زند!

مسئله سازی جدید را هم باید از سوی حسام الدین آشنا؛ رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری که مجموعه تاریخ شفاهی دولت روحانی زیر نظر او ضبط شده است؛ دید!

آشنایی که در هر دو انتخابات نود و دو و نود و شش با طراحی ایجاد دوقطبی‌هایی سعی در ایجاد فضای گفتمانی به نفع جریان غرب‌گرا داشته است؛ در موسم نزدیک به بزنگاه انتخابات هزار و چهارصد هم احتمالا همین تصمیم را دارد و با انتشار صوتی که مملو از شذوذات علیه ایران؛ مقاومت و حاج قاسم عزیز است؛ می خواهد گسل سیاست خارجه و مذاکرات را در انتخابات فعال کند.

زهی خیال باطل که همه ملت ایران می دانند حاج قاسم عزیز خود را سرباز جمهور می دانست و برای وحدت ملت و امنیت ایران و ایرانی مرد میدان بود و حتی در دیپلماسی هم از همه این آقایان دولت جلوتر بود!

لذا به نظر می آید نباید با جوگیری و واکنش های شدید به انتشار این فایل علیه ظریف در دام شکل‌گیری این دوگانه و دو قطبی و فضای گفتمانی به نفع مذاکره و منطق نامیمون دولت روحانی که احتمالا طراحی آشنای دولت است؛ قرار بگیریم!


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • IR ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    21 1
    جناب وزیر تاریخ دست شمارو خیلی پیش از اینها رو.کرده.همون موقع که با گردن کج و التماس به البرادعی میگفتی اگه توافق نکنیم جناح رقیب میاد روی کار و اون حتی بهت نگاهم نمیکرد،همون موقع نشون دادی که سر جناح بازیت حاضری منافع کشور و مردمت رو هم بدی بره.حیف که دقیقا همین پلان دوباره سر برجام تکرار شد و الان ظاهرا سه باره دم انتخابات میخوای برای سومین بار پیادش کنی
  • IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    16 1
    خیلی هم پیچیده نیست مگه یه نفوذی باید چی کار بکنه که ایشون نکرده ؟؟؟واقعا کم نگذاشته دیگه تو این 8 سال هر کاری بود در توانش انجام داد با این فایل این پیغام رسوند به کدخدا : ظاهر و باطن همینی هست که دیدی نمونه اش پیغام پمپئو خیکی
  • IR ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    17 1
    از هر طرفی نگاه کنی داغونه وزیر خارجه یه کشور که بزرگ شده و تربیت شده و تحصیل کرده بزرگترین دشمن اون کشوره و با تمام سیاست مدارهای اونجا به قول خودش رفیق فابریکه "جو و جان و جواد "سربازی شو تو راهرو های سازمان ملل گذرونده این ادم الان ازش چه انتظاری داری ؟؟؟دلسوزی و کار برای عزت ایران و ایرانی ! نمیشه سیب زمینی بکاری گلابی برداشت کنی
  • IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    49 22
    بهترین جواب تشکیل دولت جوان حزب اللهی هست. با سعید محمد بساط جریان غربگرا رو جمع کنیم. به قول استاد ازغدی اگه گفتن قران نازل نشده، اگه گفتن خدا هم نیست بگید باشه قبول، جواب وعده ها و کارهایی که کردین رو بدید. ولش کنید، مگه بعد از ترور سردار نگفت باب مذاکره بسته نشده؟ اونم با کی؟ ترامپ! چیز جدیدی نیست این حرفا از این اقا. بهش اهمیت ندید. تا انتخابات..
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      9 11
      شما از آب گل آلود برای سعید محمد ماهی نگیر ساده لوحی امثال شماست که اینها سرکار هستند
    • علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      0 9
      آقای هاشمی وقتی وارد انتخابات 84 شد خیلی متواضع شده بود نسبت به قبل، آقای روحانی هم با رییس جمهور شدن مانع دیوار کشیدن پیاده روها شد حالا ..
    • مرگ بر ضد ولایت فقیه IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
      14 3
      مگه سعید محمد چشه هر جا تو این مملکت سپاهی اومده آباد شده
  • IR ۰۴:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    13 1
    ظریف بدون نقاب!
  • SE ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    5 2
    همیشه عقب نشینی به بهانه نیافتدن در دام دو قطبی!! چقدر تحلیلگران شما قابل ترحم هستند. خبر ندارند دوقطبی وجود دارد و باید آن را پذیرفت و انکار آن دردی را دوا نمی کند.
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    25 2
    100 تا سکه را پس بده با عرضه
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    7 1
    ظریف گیت
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    5 1
    ظریف باید کل هفت ساعت را منتشر کنه
  • حاج قاسم نور خدا و ظریف.. IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    14 0
    کافران می‌خواهند که نور خدا را با دهانشان (به نَفَس تیره و گفتار جاهلانه خود) خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را در منتهای ظهور و حد اعلای کمال برساند هر چند کافران ناراضی و مخالف باشند. خداوند در آیه ۴ سوره منافقین می فرماید: منافقان دشمنان واقعی هستند، پس از آنان بر حذر باش خداوند آنها را [منافقان] بکشد، چگونه از حق منحرف می‌شوند؟
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 3
    مکاییل دیانی دیگه کیه. اقا مکاییل ایا میدانید وزارت خارجه کارش چیه
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    2 1
    صوتی که طومار سیاسی یک سیاستمدار را در هم می پیجد چطور از طرف خودش منتشر میشود! آنها مزور و متظاهر و اهل ریا شاید ولی احمق که نیستند. ارسال این فایل به شبکه تحت کارگردانی سعودیها جرمش از حرفهای ظریف بیشتر است.
  • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    ظریف میگوید قرارنیست منتشربشه میگه حالا آشنااینا !
  • NL ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    این بازی هایی هست که قبل از انتخابات برای شور در بین مردم چپ و راست درست میکنن مروم مظلوم و بدبخت ایران
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    از منظر روانشناختی وقتی چنین مساله ای (افشا اسرار) رخ میدهد در درون انسان یک خلا بزرگ اتفاق می افتد که باعث اضطزاب و تلاطم روحی می شود که برایند آن به نا خوش احوالی (مانند تب و لرز یا بیماری های استرسی دیگر) برای شخص میشود که می بینید هیچ اتفاقی در این مورد دیده نمی شود! ...پس مطمئن باشید این یک برنامه ی از پیش طراحی شده است و مردم عوام (رسانه ها) متوجه عمق این حیله نیستند!
  • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    به نظر میرسد ظریف با تاکید بر پخش نشدن این مصاحبه دقیقا میخواهند که این مصاحبه به صورت کامل پخش شود تا هم فشار ها از روی دولت و کم کاریهای اقتصادی کم شود و ذهن ها منحرف گردد و هم دوگانه های جدید برای انتخابات مطرح شود
  • حمید IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    ولی من فکر میکنم این حرفا با هماهنگی زده شد ، تا در مذاکرات به آمریکا بگن داری اشتباه میکنی و به روسیه داری می بازی نظر شخصی
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    فقط خبیثین میتوانند از شهدا برای دوقطبی سازی های زشت و وحدت شکن استفاده کنند. لیکن، خون شهید مبارک است و این موضوعیست که آنها نمیفهمند چون گوشت و روح شان را به شیاطین فروخته اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس