کد خبر 1209048
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹
ظریف

مجری برنامه ثریا در واکنش به فایل صوتی ظریف گفت: از میدان هسته ای و اقتصاد چه چیزی باقی گذاشتید که می خواهید سایر میدان ها را هم مدیریت کنید!؟

به گزارش مشرق، محسن مقصودی در واکنش به انتشار صوت اخیر ظریف گفت: انتشار این مصاحبه آن‌هم از طریق یک شبکه سعودی اتفاق تلخ و دردناکی بود و مردم ایران با این سخنان برای مظلومیت حاج قاسم غصه خوردند. از میدان هسته ای و اقتصاد چه چیزی باقی گذاشتید که می خواهید سایر میدان ها را هم مدیریت کنید!؟

وی افزود: اتفاقا تنها حوزه ای که مردم کشورمان در این سالها پیروز شدند همین میدان مبارزه با داعش بود درحالیکه همه حوزه‌هایی که در اختیار خود آنها بود از اقتصاد تا هسته‌ای همگی صرفا خرج مذاکره شد و از بین رفت.

مجری برنامه ثریا عنوان کرد: مشخص شد گاندوها تا کجا نفوذ کرده‌اند! قیمت امروز دلار و مسکن و خودرو حاصل شرطی شدن اقتصاد و دستاورد برجام است. اتفاقا در موارد زیادی میدان فدای دیپلماسی شده مثل زمانی که کشتی کمک رسانی ایران به یمن با یک تلفن جان کری بازگشت یا سفر راهبردی بشار اسد به ایران با استعفای ظریف به حاشیه کشیده شده است.


 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    12 0
    از وقتی فایل صوتی این اقای نامحترم رو شنیدم شب خوابم نبرد از بس که حقارت یک مدیر این مملکت رو ادم به وضوح متوجه میشه تمام دنیا کشته مرده حاج قاسم بودن اونوقت این اقای حقیر به شدت سردار رشید و شجاع مارو تخریب میکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس