کد خبر 1209033
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱
رگکامف: با بهترین ترکیب برابر استقلال بازی خواهیم کرد/ بازی رفت را فراموش نکرده‌ایم

سرمربی الاهلی عربستان بازی برابر استقلال را سخت توصیف کرد و از آمادگی تیمش برای این بازی حساس گفت.

به گزارش مشرق، الاهلی عربستان خود را آماده دیدار برگشت برابر استقلال می کند. لارنسیو رگکامف، سرمربی الاهلی در نشست خبری قبل از بازی گفت: استقلال تیم سخت کوشی است و بازی برابر این تیم آسان نخواهد بود. بهترین ها را برای این بازی انتخاب خواهم کرد. این بازی نیاز به تلاش زیاد بازیکنان دارد.

مربی الاهلی ادامه داد: دیدار برابر استقلال یکی از مهم ترین بازی های ما در فصل جاری است. تاکنون از عملکرد تیم راضی هستم وبه بازیکنان افتخار می کنم امیدوارم که در این بازی هم خوب ظاهر شویم. استقلال تیم قوی‌ای است و دیدار رفت را فراموش نکرده ایم. همه تیم ها از فشردگی زیاد بازی ها خسته هستند و وقت برای استراحت و ریکاوری وجود ندارد اما نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین بازی را به نمایش گذاریم.

او درباره میتریتا و آمادگی این بازیکن گفت: او ۱۰۰ درصد آماده این بازی نیست اما امیدوار هستیم که به این بازی برسد. قطعا حضور او به تیم کمک خواهد کرد.

سرمربی الاهلی در پایان گفت: اطمینان دارم که بازیکنان نهایت تلاش خود را خواهند گذاشت. آنها برابر الشرطه خوب ظاهر شدند و به همین خاطر پیروز شدیم. در چنین بازی های حساسی باید بسیار هوشیار باشیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس