کد خبر 1208673
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
الدحیل و پرسپولیس شوت‌زن‌ترین تیم‌های آسیا

در پایان هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا، دو تیم الدحیل و پرسپولیس بیشترین میزان شوت به سمت دروازه حریفان را داشته‌اند.

به گزارش مشرق، هفته چهارم از مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید تا در پایان ۴ بازی، پرسپولیس از ایران تنها تیمی باشد که در تمام بازی‌های خود به پیروزی رسیده است.

تا پایان بازی چهارم این رقابت‌ها، الدحیل قطر که در صدر جدول گروه سوم مسابقات قرار گرفته با مجموع ۶۶ ضربه به سمت چارچوب، شوت‌زن‌ترین تیم مسابقات است. بازیکنان الدحیل به طور متوسط در هر بازی ۱۶/۵ بار شوت زنی را تکرار کرده‌اند. بعد از الدحیل، پرسپولیس با مجموع ۶۱ و السد با مجموع ۶۰ شوت، دیگر تیم‌های شوت‌زن در این رقابت‌ها هستند.

پرسپولیس با ۳۰ شوت در چارچوب و متوسط ۷/۵ شوت در چارچوب در هر بازی، دقیق‌ترین تیم شوت زن این مسابقات است و پس از این تیم، الهلال با ۲۵ و الدحیل با ۲۳ شوت در چارچوب دیگر تیم‌های دقیق در شوت زنی هستند.

بازیکنان تیم استقلال در مجموع ۴ بازی خود ۴۸ بار اقدام به شوت زنی کرده‌اند که ۲۲ شوت آنها در چارچوب بوده و ۱۳ بار این ضربات تبدیل به گل شده است. استقلال با نرخ ۲۷ درصد تبدیل شوت به گل، بیشترین نرخ گلزنی نسبت به ضرباتی که به سمت دروازه زده است را دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    4 3
    پرسپولیس دوم شود بهتر است تا به استقلال نخورد زیرا استقلال قوی شده است و با وجود خط حمله قوی استقلال پرسپولیس توان این را ندارد استقلال را شکست دهد و قطعا استقلال برنده خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس