کد خبر 1208641
تاریخ انتشار: ۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۶
آمریکا بی خانمان نمایه

رسانه‌های آمریکایی گزارش دادند که پلیس لس آنجلس به بی‌خانمان‌های این شهر که در نزدیکی محل برگزاری مراسم اسکار ساکن هستند دستور داده فورا بساط خود را از این محل جمع کنند تا وجهه اسکار خراب نشود!

به گزارش مشرق، مقامات و پلیس لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا به بیخانمان‌های ساکن در اطراف محل برگزاری آکادمی سینمایی اسکار دستور داده‌اند که فورا منطقه را تخلیه کنند و بساط خود را در اطراف ایستگاه قطار اتحادیه در مرکز شهر لس آنجلس (محل برگزاری مراسم) جمع کنند تا وجهه مراسم پر زرق و برق اسکار خراب نشود!

تخلیه اجباری بی‌خانمان‌ها برای برگزاری اسکار!

براساس گزارش دیلی میل، مراسم جوایز اسکار قرار است یک شنبه شب به وقت محلی در نزدیکی یک ایستگاه قطار در لس آنجلس برگزار شود که اطراف آن محل تجمع بی خانمانها است. 

یکی از این بی خانمانها به شبکه فاکس ۱۱ گفته است که پلیس آنها مجبور کرده این محله که یک ایستگاه تاریخی در آن قرار دارد را تخلیه کنند.

تخلیه اجباری بی‌خانمان‌ها برای برگزاری اسکار!

یک بی خانمان دیگر نیز با تایید این موضوع گفته، به ما گفته شده بود تا ساعت ۶ عصر روز جمعه فرصت داریم این منطقه را تخلیه کنیم وگرنه تمام اسباب و وسایلمان را جمع کرده و از آنجا خواهند برد. 

گفته میشود که شهر لس آنجلس حدود ۹۱ هزار بی خانمان دارد که بیشتر آنها در چادرهایی در مرکز این شهر ثروتمند آمریکا زندگی می‌کنند.

نود و سومین مراسم جوایز اسکار قرار است یک شنبه شب به وقت محلی در ایستگاه اتحادیه در لس آنجلس برگزار شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    1 1
    بعد اینا میخوان با برجام مشکل آب خوردن ما رو حل کنن؟.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس