image-20210425155258-1.jpeg

در طرح هفته‌های خرید اینترنتی‌، دیجی‌کالا از اول تا 14 اردیبهشت به صورت ویژه خدمات خود را به ساکنان استان‌ یزد ارائه می‌دهد.

هفته‌های اینترنتی ایران، عنوان طرحی‌ست که می‌کوشد با فراهم‌سازی بستر مناسب برای ارائه خدمات به سراسر استان‌های ایران، نه تنها گستره سرویس‌های اینترنتی در حوزه‌های مختلف را برای همه مردم ایران دسترس پذیر سازد، بلکه فرصتی مناسب برای تمامی کسب‌وکارهای مجازی و کسب‌وکارهای استانی است تا در یک هم‌افزایی آنلاین با کسب‌وکارهای محلی و سنتی، خدمات خود را به مخاطبان وسیع‌تر و متنوع‌تر عرضه کنند.

بنابراین اهداف این طرح عبارتند از حمایت از کسب‌وکارها و اصناف محلی هر استان، حمایت از کسب‌وکارهای آسیب دیده در کرونا، ترویج فرهنگ خرید اینترنتی در همه بخش های کشور، دسترسی کسب‌وکارهای محلی به بازاری به وسعت ایران و تأکید بر تمرکززدایی از سرویس‌های اینترنتی و محدود نماندن این خدمات به پایتخت یا کلان شهرهای ایران.

فرصتی مناسب برای تأمین کنندگان و خریداران در هفته‌های خرید اینترنتی‌

آغاز پویش «دیجی‌کالا برای همه ایران» و همسو شدن  با طرح هفته‌های خرید اینترنتی در آستانه آغاز سال جدید، ‌دیجی‌کالا قصد دارد هر هفته خدمات خود را به ساکنان هرکدام از استان‌های ایران معرفی کند. این طرح که پیشبینی می‌شود در سال ۱۴۰۰ نیز به کار خود ادامه دهد ابتدا از استان‌های کرمان، گلستان، یزد و سمنان آغاز می‌شود. 

در این راستا این پویش برای استان یزد از اول اردیبهشت آغاز و تا 14 اردیبهشت  ادامه خواهد داشت. در این پویش، هر هفته صفحه اختصاصی مربوط به هر استان با پیشنهادهای ویژه شامل ارسال رایگان سفارش‌ها، محصولات فروشندگان استان و کد تخفیف برای خرید اولی‌ها در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و همچنین در شبکه‌های اجتماعی دیجی‌کالا اطلاع رسانی‌های لازم برای ارتباط با مخاطبان استان انجام می‌شود.

ارائه کد تخفیف ویژه برای یزدی‌های خرید اولی، تخفیف‌های هفتگی روی کالاها، عرضه محصولات بومی و محلی سراسر ایران، دریافت رایگان سفارش‌های یزدی‌ها در مقصد بدون پرداخت هزینه ارسال، نمایش کالاهای مورد علاقه یزدی‌ها و امکان فروشنده شدن برای همه کسانی که کالایی برای عرضه دارند، پیشنهادهای ویژه دیجی‌کالا برای مخاطبان استان یزد است.

بسیاری از کسب‌وکارهای فعال در فضای غیر آنلاین شهرها و به ویژه نقاط دور افتاده در ایران همچنان با ظرفیت پلتفرم‌های آنلاین آشنایی کامل ندارند. این طرح به تمام بازیگران یعنی مشتریان، کسب‌وکارهای آنلاین و پلتفرم ها کمک می‌کند. به طوری که کسب‌وکارهای محلی می‌توانند با شرکت در این رویداد و از طریق دیجی‌کالا، جایگاه خود را به کسب‌وکارهای استان خود نشان دهند و کسب‌وکارهای آسیب دیده از کرونا نیز می‌توانند از این فرصت برای عرضه محصولات به مخاطبان بیشتر بهره ببرند. در صفحه اختصاصی مربوط به هر استان، جایگاهی برای عرضه محصولات فروشندگان استانی در نظر گرفته شده است.

رسالت اصلی دیجی‌کالا این است که به‌عنوان برندی ملی برای همه مردم ایران شناخته شده باشد. بر اساس گزارش سال ۹۸ دیجی‌کالا نه تنها بیش از ۱۲ هزار و ۳۰۰ نقطه روستایی دست کم یک بار از دیجی‌کالا سفارش داشته‌اند بلکه در سال ۹۹ حدود ۱۳۰ هزار فروشنده از ۳۲ استان و ۱۰۰۰ شهر ایران در دیجی‌کالا فعالیت دارند.

اگر ساکن استان یزد هستید و می‌خواهید اولین خرید خود را از دیجی‌کالا انجام دهید، با استفاده از کد تخفیف YAZDNC هفته خرید اینترنتی استان یزد را از اینجا دنبال کنید:

لینک ورود به صفحه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس