کد خبر 1208120
تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸
فریبا: بعد از گل قائدی استقلال و الدحیل به فکر تساوی بودند/ کار صعود هم دست خودمان است و هم تیم‌های دیگر

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از گل قائدی، شرایط به شکلی پیش رفت که ظاهرا هر دو تیم به تساوی راضی بودند.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص دیدار استقلال و الدحیل که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: نیمه اول بازی خوبی انجام شد ولی واقعا از پنالتی که داور به ضرر استقلال گرفت، تعجب کردم. بازیکنان استقلال خوب بازی کردند. در این نیمه، نزدیک کردن آرش رضاوند به مهدی پور باعث شده بود تا حریف به ارسال روی بیاورد. البته ارسال‌های آنها خطرناک بود که دیدید کار دست ما داد.

وی افزود: از سمت چپ در نیمه اول کمتر استفاده شد. البته مدافعی که مقابل قائدی بازی می‌کرد، تغییر آنچنانی نکرده بود ولی او را بسته بودند. در نیمه اول پاس‌هایی که به قائدی دادند بیشتر قطع می‌شد و اجازه ندادند او کار خاصی انجام دهد.

بیشتر بخوانید:

اظهارات لموشی بعد از تساوی مقابل استقلال

فریبا در خصوص نیمکت نشینی ریگی در نیمه اول گفت: به نظر می‌رسد فشار زیادی را از نظر بدنی تحمل کرده و به همین دلیل کادر فنی به او بازی نداد. نیمه او فاصله بازیکنان از هم کم بود و شلوغ بودن در خط هافبک و بالا بازی کردن خط دفاع باعث شد تا اشکالات دیدار قبل را نداشته باشیم.

پیشکسوت استقلال ادامه داد: در نیمه دوم هر دو تیم به دنبال این بودند که گل نخورند؛ به خصوص بعد از گل قائدی شرایط به شکلی پیش رفت که ظاهرا به تساوی راضی بودند. امیدوارم در ادامه راه مصدومان استقلال به مشکل نخورند. البته کار کمی سخت است. دیدید که ریگی به تیم اضافه شد و قائدی گل زد. در کل بازیکنان خوب کار کردند و بازی مقابل چنین تیمی که پولدار و قوی است، خیلی سخت است.

وی در خصوص شانس صعود استقلال عنوان کرد: یک مقدار کار دست استقلال است و یک مقدار هم دست حریفان. ما باید حتما 2 بازی آینده را ببریم. امیدوار هستم الدحیل مقابل الاهلی عربستان امتیاز از دست بدهد تا شرایط به سود ما شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس