سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران سعید خطیب زاده نمایه

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان اشغالگر علیه مقدسات و ساکنان بیت المقدس، بر ضرورت فوری توقف اقدامات وحشیانه صهیونیست ها تاکید کرد.

به گزارش مشرق، سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امشب (شنبه) اقدامات و تجاوزات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان اشغالگر علیه مقدسات و ساکنان بیت المقدس  را محکوم کرد.

وی همچنین بر ضرورت فوری توقف اقدامات وحشیانه صهیونیست ها تاکید کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تجلیل از مقاومت و پایداری مردم فلسطین به ویژه ساکنان و جوانان شهر قدس در برابر صهیونیستهای جنایتکار، بر ضرورت تحرک مجامع بین المللی به منظور توقف اقدامات ضد حقوق بشری اسرائیل علیه مردم بی دفاع فلسطین و تعرض به اماکن مقدسه قدس تاکید کرد.

خطیب زاده با اشاره به تداوم اشغالگری و جنایت صهیونیست ها علیه مردم فلسطین، بر ضرورت حمایت از مقاومت تا آزادی فلسطین تاکید کرد و افزود: سرزمین فلسطین از آن مردم فلسطین است و رژیم صهیونیستی رژیمی غاصب و اشغالگر است و تنها راه حل بحران فلسطین برگزاری همه پرسی در میان ساکنان اصلی سرزمین فلسطین است.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه به نمازگزاران فلسطینی در قدس اشغالی حمله کرده و تعدادی از آنها را بازداشت کردند. بر اساس گزارش‌ها، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به سوی نمازگزاران گاز اشک آور شلیک کرده که تعدادی از فلسطینی ها با مشکلات تنفسی مواجه شدند. از سوی دیگر، نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر اقدام به بازداشت تعدادی از فلسطینیان در باب العامود در قدس اشغالی کردند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز تجاوزهای جنایت آمیز صهیونیست‌ها علیه نمازگزاران در قدس اشغالی را محکوم کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس