کد خبر 1207858
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰

به گزارش مشرق، اکبر نبوی در توئیتی نوشت: استراتژی جعل عمیق، یکی از پیچیده‌ترین روش‌های تبلیغات در جنگ روانی ست. در جعل عمیق، دروغ را چنان باورپذیر جلوه می‌دهند که یا نتوان آن‌را رد کرد و یا برای برملا کردن‌اش باید هزینه‌های سنگین پرداخت.

چند سال است که منافع ملی کشور به قربان‌گاه همین استراتژی‌ برده شده.

منافع کشور به قربانگاه "جعل عمیق" رفته

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس