کد خبر 1207697
تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
دلار نمایه ارز نمایه

در هفته‌ای که تمام بازارهای مالی داخلی روندی نزولی داشتند، بازار ارزهای دیجیتال نیز یک روند نزولی شدید به خود گرفت. اما در ادامه چه خواهد شد؟ آخرین اخبار حاوی چه سیگنال‌هایی هستند؟

به گزارش مشرق، رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه تعطیلی بازار بزرگ تهران و اصناف موجود در گروه‌های شغلی دو، سه و چهار تمدید شده است، گفت: اصناف نامبرده از شنبه ۴ اردیبهشت تا جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه اجازه فعالیت ندارند.

ـ وزیر برق عراق به تهران سفر می‌کند. سخنگوی وزارت برق عراق با اعلام اینکه وزیر برق این کشور هفته آینده به تهران سفر می‌کند، پیش‌بینی کرد در جریان این سفر توافقات جدیدی میان دو کشور در حوزه انرژی انجام شود.

ـ محمدرضا اخوان، کارشناس بازار ارز می‌گوید: حتی در صورت حصول به توافق در مذاکرات جاری، انتظار کاهش شدید نرخ ارز در هفته‌ها و ماه‌های آتی دور از ذهن است، گرچه بازگشت ثبات به بازار و حاکم شدن آرامش نسبی در میان مدت کاملا محتمل به نظر می‌رسد.

ـ وزارت دادگستری ترکیه روز جمعه اعلام کرد که فاروق فاتح را در فهرست قرمز افراد تحت تعقیب بین‌المللی قرار داده است.

ـ معاوضه با بیت کوین به بازار خودرو هم سرایت کرده است. نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران می‌گوید: معاوضه خودرو با بیت کوین غیرقانونی است.

ـ رییس کمیته خودرو کمیسیون صنایع و معدن مجلس اظهار کرد: فروش خودرویی که از بورس خریداری می‌شود تا ۲ سال مشمول مالیات ۳۰ درصدی نسبت به قیمت خریداری شده می‌شود. این کار می‌تواند کمک کند تا جلوی سوداگری و خرید خودور به قصد سود گرفته شود.

ـ افت قیمت دلار در روزهای گذشته قیمت انواع گوشی موبایل سامسونگ را کاهش داده است اما میزان این افت قمیت در مدل‌های مختلف متفاوت است. جزئیات قیمت‌ها را اینجا بخوانید.

ـ منابع مطلع می‌گویند نشست دوم مقامات ایران و عربستان طی روزهای آینده برگزار می‌شود و نخست‌وزیر عراق شخصا برگزاری نشست مقامات تهران و ریاض را پیگیری می‌کند.

ـ تعطیلی‌های اخیر تهران معاملات خرید و فروش طلا را به صفر رسانده است. رئیس اتحادیه طلا تهران می‌گوید: احتمالا در هفته اول اردیبهشت قیمت طلا اندکی گران می‌شود.

ـ طبق تخمین شرکت‌های ردیابی نفتکش‌ها، صادرات نفت خام ایران از ابتدای ماه جاری میلادی به طور متوسط حدود ۵۰۰ هزار بشکه در روز بوده است. این رقم کمتر از صادرات نفت ایران در ماه گذشته است ولی نسبت به سال قبل افزایش دارد.

منبع: تجارت نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس