تراکتور ایران یک - نیرو هوایی عراق صفر/ پرواز شاگردان رسول با دشت اولین سه امتیاز

تیم فوتبال تراکتور ایران در چهارمین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نیروی هوایی عراق به برتری رسید.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال تراکتور ایران در نخستین بازی از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (جمعه) در ورزشگاه شارجه به مصاف نیروی هوایی عراق رفت و در پایان با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.

مهدی تیکدری که زننده گل تراکتور در دقیقه دوم مسابقه بود، با حرکت تکنیکی خود نظم خط دفاعی نیروی هوایی را به هم ریخت و پاسی را برای پیمان بابایی فراهم کرد، اما دروازه‌بان نیروی هوایی توپ را برگشت داد تا تیکدری خودش گلزنی کند.

در ادامه نیمه اول و در شرایطی که نیروی هوایی توپ و میدان را در اختیار داشت، بازیکنان تراکتور روی تعلل خط دفاعی حریف صاحب موقعیت شدند که پاس خوب محمد عباس‌زاده برای بابایی این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار می‌داد، اما تکل میثم جبار او را متوقف و نیروی هوایی را ۱۰ نفره کرد.

تراکتور که نیمه نخست را با ترکیب محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، هادی محمدی، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، پیمان بابایی، مهدی تیکدری، ابوالفضل رزاق‌پور، محمد عباس‌زاده، میلاد فخرالدینی و محمد مسلمی‌پور آغاز کرده بود، در نیمه دوم با یک تغییر کار خود را آغاز کرد که سامان نریمان‌جهان جایگزین مسلمی‌پور شد که در نیمه نخست با کارت زرد جریمه شده بود. در دقیقه ۶۶ نیز محمد قادری جای اکبر ایمانی را در زمین گرفت و سعید خرم در دقیقه ۸۳ جایگزین حمید بوحمدان و پیمان کشاورزی در دقیقه ۸۷ به جای میلاد فخرالدینی وارد میدان شد.

تراکتور در شروع نیمه دوم هم موقعیت برای گلزنی داشت که دروازه‌بان نیروی هوایی مانع گلزنی عباس‌زاده شد، اما حریف عراقی در ادامه عطش بیشتری برای گلزنی داشت که یک بار محمدرضا اخباری و یک بار ابوالفضل رزاق‌پور مانع فروپاشی دروازه تراکتور شدند. همچنین در اواخر بازی بازیکنان نیروی هوایی در شلوغی محوطه جریمه موقعیت خوب خود را برای گلزنی از دست دادند.

جومپی لیدا در این بازی علاوه بر اخراج میثم جبار از تیم نیروی هوایی در دقیقه ۳۸ و نشان دادن کارت زرد به محمد مسلمی‌پور و پیمان بابایی از تیم تراکتور، لوی العانی و حسن راعد از تیم نیروی هوایی را هم با کارت زرد جریمه کرد.

تراکتور که هر سه مسابقه خود را در دور رفت بازی‌ها با تساوی پشت سر گذاشته بود، با این پیروزی در گروه B لیگ قهرمانان آسیا شش امتیازی شد و پایین‌تر از شارجه امارات هفت امتیازی و بالاتر پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی دو امتیازی ایستاد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    0 7
    استقلال سرور تراکتور.
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
    0 1
    تراختور اصلا فوتبال بازی نکرد فقط دفاع کرد در مقابل 10نفره حریف این نتیجه گرای برای تیراختور ننگ هس نقش مربی چی هس ما نمیدونیم نه تاکتیک نه برنامه ای فقط دونده بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس