انتخابات در قدس

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در تلاش است که اجازه ندهد انتخابات در شهر قدس برگزار شود.

به گزارش مشرق، «تیسیر خالد» عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) تأکید کرد که نباید انتخابات این کشور به تعویق بیافتد یا لغو شود.

خالد تصریح کرد که نباید در برابر «وتوی اسرائیل» تسلیم یا ناامید شد و درباره احتمال تعویق یا لغو انتخابات مجلس قانون‌گذاری (پارلمان) شایعه‌پراکنی کرد.

خبرگزاری صفا به نقل از این مسئول فلسطینی گزارش داد، رژیم صهیونیستی در تلاش است که اجازه ندهد انتخابات در شهر قدس برگزار شود.

وی درباره علت این مسئله گفت که این موضع اسرائیل بدین سبب است که قدس را پایتخت خود می‌داند و برای این هدف از طرح موسوم به معامله قرن و توافق با رژیمهای عربی استفاده می‌کند.

خالد بر این باور است که این نگاه رژیم صهیونیستی، چالش واقعی برای همه گروههای ملی‌گرا و اسلامگرایی فلسطین است.

عضو کمیته اجرایی ساف خاطر نشان کرد، لغو یا تعویق این انتخابات باعث تعمیق اختلافات و قدم گذاشتن در مسیر نامعلومی است که وضعیت ملی فلسطین را به هم می‌ریزد و باعث ناامید شهروندان می‌شود.

وی در پایان درخواست کرد که برای انتخابات در قدس، انتفاضه مردمی آغاز شود که دولتهای صهیونیستی و آمریکا در محاسبات خود بازبینی کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس