کد خبر 1206538
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۲
مراسم وداع با پیکر سردار «محمدعلی حق‌بین»/ فرماندهی بی‌نظیر در دفاع مقدس و جبهه مقاومت

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سردار «حق‌بین» نقشی ماندگار در جبهه مقاومت و آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه داشت و فرماندهی بی‌نظیر در دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود.

به گزارش مشرق، مراسم تشیع و وداع با پیکر سردار « محمدعلی حق‌بین» با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تنها با حضور فرماندهان و همرزمان سردار اسلام و خانواده بزرگوار وی در لشکر عملیاتی ۱۶ سپاه قدس گیلان برگزار شد.

ببینید:

عکس/ اقامه نماز بر پیکر سردار حق بین

سردار «محمد پاکپور» در این مراسم گفت: سردار «حق‌بین» در دوران دفاع مقدس و همچنین با حضور در جبهه مقاومت، توانست از کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کند، دردوران دفاع مقدس هم در دفاع از شرف و امنیت میهن اسلامی و مردم عزیز ایران نقش داشتند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: سردار «حق‌بین» در دفاع از امنیت مرزها به ویژه شمال غرب هم نقش مهمی ایفا کرد، وی در حفظ امنیت این منطقه حضوری مؤثر داشت.

پاکپور اظهار داشت کرد: سردار «حق‌بین» در جبهه مقاومت نقشی ماندگار در آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در سوریه داشت، فرماندهی بی‌نظیر در دفاع مقدس و جبهه مقاومت بود.
 
سفره ضیافت شهادت، امروز در ماه ضیافت الهی با شهادت شهید سرلشکر سید «محمد حسین‌زاده حجازی» و عروج ملکوتی سردار سرافراز اسلام «محمدعلی حق‌بین» پهن است، شهیدانی همچون حق‌بین و رزمندگان مدافع حرم با ندای یا حیدر، معبرشکن جبهه مقابله با دشمنان اسلام در قامت داعش (ابزار جنگ استکبار جهانی به سرکردگی رژیم جنایت‌کار آمریکا) بودند.
 
همچنین اقامه نماز بر پیکر سردار «محمدعلی حق‌بین» برگزار شد و این سردار پر افتخار در خانه ابدی آرام گرفت.

سردار «حق‌بین» از فرماندهان به نام گیلانی، فاتح شهرهای نبل و الزهرا در سوریه است. سردار حق بین ۳۱ فروردین ماه در بیمارستان پارس به دیدار همرزمان شهید خود شتافت.

منبع: میزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس