کد خبر 1206214
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

سفر همیشه جزو بهترین فرصت ها برای رفع استرس و خستگی از زندگی کاری و روزمره افراد است. اما ماه عسل در آغاز زندگی مشترک سفریست که از اهمیت زیادی برای همگان برخوردار است. در این سفر باید همه چیز سرجایش و برنامه ریزی شده باشد تا زوج های جدید اوقات خوبی را کنار هم سپری نمایند.

کدام تورهای کیش برای ماه عسل بهترند؟

یکی از روش های سفر بی دردسر سفر با تور است که برنامه ریزی آن بسیار راحت است. از مقاصد تفریحی و توریستی در ایران که سالانه مسافران و مخصوصا زوج های زیادی را به سمت خود روانه می کند جزیره کیش است. در این جزیره هتل های مناسب زیادی برای ماه عسل وجود دارد مانند تور کیش هتل ترنج که زوج ها می توانند در اولویت قرار دهند.

این جزیره با سواحل جذاب و آرامش بخش، هتل های لوکس ومتنوع و انواع تفریحات خود نظر بسیاری را به سمت خود جلب کرده است. دست زوج های عزیز برای انتخاب از میان هتل های کیش برای ماه عسل باز است و می توانند به راحتی هتل موردنظر خود را بیابند. در ادامه به ذکر چندین مورد از بهترین تورها به همراه اقامت در هتل های کیش برای ماه عسل می پردازیم.

تور هتل ترنج کیش

این هتل عنوان تنها هتل آبی کشور را به خود اختصاص داده و در کل خاورمیانه به محبوبیت رسیده است. امکانات هتل شامل رستوران و کافی شاپ سرباز و سرپوشیده ، بالکن رو به دریا ، ماساژ و یوگا ، سرزمین بازی و استخر در بام هستند.

دلیل جذابیت زیاد این هتل مکانیت آن است که روی آب های خلیج فارس بنا شده است. کف شیشه ای در برخی اتاق ها به زوج های این اجازه را می دهد که به تماشای شنای ماهی ها بنشینند. سوئیت های هتل ترنج کیش توسط یک اسکله چوبی بهم متصلند و شکل یک بته جقه را به نمایش می گذارند.

کدام تورهای کیش برای ماه عسل بهترند؟

هتل شایان کیش

این هتل از دسترسی بسیار خوبی به بازارهای مهم جزیره برخوردار است. از آنجایی که هتل در نزدیکی اسکله تفریحی کیش قرار دارد می تواند انتخاب خوبی برای زوجین باشد که از تفریحات جزیره لذت ببرند. هتل شایان با 4 طبقه و 195 اتاق و ارائه انواع امکانات رفاه زوجین خوشبخت را به خوبی فراهم می آورد.

کدام تورهای کیش برای ماه عسل بهترند؟

هتل داریوش کیش

هتل داریوش با طراحی خاص خود، ورودی و سرستون های یادآور بناهای هخامنشیان همگان را به یاد تخت جمشید زیبا می اندازد. در این هتل که نمادی از تمدن ایرانی است رستوران هایی از قبیل رستوران آپادانا و رستوران پاسارگاد قرار دارند که انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کنند. کافی شاپ واقع شده در لابی همچنین از مسافران با انواع نوشیدنی های سرد و گرم، کافی شاپ استخر در فضای آزاد که در محوطه ساحلی هتل قرار دارد انواع نوشیدنی های وسوسه انگیز را سرو می کند. همچنین کافه لانج با محیط آرام و دلچسبش برای صرف عصرانه و انواع غذاهای سنتی و فست فود بسیار مناسب است.

نکته مهم برای زوج ها این است که در این هتل سوئیت های ماه عسلی وجود دارد که به سلیقه ی خود می توانند ویو باغ یا دریا را انتخاب نمایند. همچنین ماساژ تایلندی، قایق سواری، پینگ پونگ و بیلیارد می تواند برای زوج های خسته از برنامه ریزی مراسم عروسی بسیار جذاب باشند.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک با داشتن فضای سبز متنوع و جذاب، آبنماهای زیبا، آبشار ها و غیره و همچنین با امکاناتی مانند استخر، سالن ورزشی، جکوزی و غیره یک انتخاب فوق العاده برای ماه عسل محسوب می شود. پکیج ماه عسل این هتل به شرح زیر است:

استقبال رایگان، ورود به اتاق تزئین شده برای زوج، چهار روز اقامت با ویو دریا، اینترنت رایگان و پرسرعت ،سه وعده صبحانه و پذیرایی در اتاق، سه وعده ناهار از بوفه ایرانی و خارجی، یک بار استفاده از استخر در نوبت های خانوادگی، یک ساعت ماساژ تایلندی برای هر دو نفر.

مقالات مرتبط: خدمات اتوبوس های وی آی پی

هتل بین المللی کیش

این هتل جدید در کیش دارای امکانات زیادی مانند استخر، جکوزی، سونا، اینترنت و غیره است و همچنین موقعیت هتل دسترسی ساده به بازارها و تفریحات را به مسافران می دهد. واحدهای هتل بسیار متنوعند و عبارتند از اتاق های ویژه ، اتاق خانواده ، سوئیت پرزیدنتال و سوئیت رویال. در این هتل ماساژ، سالن ورزشی و استخر برای زوجین فراهم شده است تا اوقات فراموش نشدنی را سپری نمایند.

هزینه ماه عسل در کیش

هزینه در همه اقسام سفر مهم است مخصوصا اگر بحث زوج های تازه ازدواج کرده باشد. هزینه هتل در کیش بسیار متنوع بوده و در صورتی که هزینه هتل های پنج ستاره بالا باشد زوج ها می توانند به سراغ هتل های 4 ستاره بروند تا هم از امکانات خوبی برخوردار باشند و هم هزینه معقول تری را پرداخت نمایند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس