کد خبر 1205119
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۹
واکسن کرونا در افراد پیوند عضو آنتی بادی کافی تولید نمی کند

عضو شورای شهر تهران از وزیر بهداشت خواست، فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا در مجموعه مدیریت شهری کشور را منتشر کند.

به گزارش مشرق، مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران در نامه‌ای به سعید نمکی، وزیر بهداشت، خواستار شد فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا در مجموعه مدیریت شهری کشور منتشر شود. جزئیات نامه به شرح ذیل است.

بیشتر بخوانید:

تولید ۷ واکسن ایرانی کرونا تا مهرماه

ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکر از توجه جنابعالی به نامه اینجانب در خصوص اختصاص سهمیه واکسن کرونا برای تطهیرگران بهشت زهرا(س) و آرامستان‌های کشور؛ همانگونه که استحضار دارید متاسفانه شاهد بروز برخی بی اخلاقی ها در دریافت واکسن کرونا توسط افراد غیر واجد اولویت در یکی از مجموعه های مدیریت شهری کشور بودیم، این رخداد زمینه ساز بروز بی اعتمادی و عدم اطمینان شهروندان عزیز نسبت به عملکرد مجموعه مدیریت شهری کشور و وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی که در صف اول مقابله با کرونا همچنان ایستاده اند شده است.

چند مدیر شهری متخلف واکسن کرونا زدند؟

با توجه به اهمیت موضوع و لزوم صیانت از سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی هموطنان عزیزمان پیشنهاد می گردد دستور فرمائید فهرست دریافت کنندگان واکسن کرونا( مشتمل برنام و نام خانوادگی، شغل، محل خدمت، شهرستان واستان)با اولویت دریافت کنندگان شاغل در مجموعه مدیریت شهری کشور از طریق سامانه شفافیت یا درگاه اطلاع رسانی آن وزارتخانه منتشر و در دسترس عموم شهروندان قرار گیرد.

 گفتنی است؛ طی روزهای اخیر خبرهای منتشر شده مبنی بر اینکه سهمیه واکسن پاکبانان در شهرهایی مانند آبادان و گلستان به برخی از مدیران شهری آنان اختصاص داده شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ناشناس IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    5 0
    اقای وزیر مدیران متخلف اگر اعدام شوند دیگر مدیران جرأت تخلف ندارند
    • مانی IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      1 3
      مگه وزیر بهداشت در جایگاه مقام قضایی و قاضی هست که حکم اعدام بده ؟! شما در رای دادنت به افراد شورای شهر دقت کن تا این انگلها به مقام و پست و سمتی منصوب نشوند !!!
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    5 1
    امام جمعه شهر آبادان گفتند آبروداری کنید! به خدا قسم دزدی و اختلاس و ... از بین نمیره مگر با مجازات سخت و بی آبرو شدن این آدمها. کادر درمان جونشونو گرفتن کف دستشون، هنوز خیلی هاشون واکسن نزدن، بعد دوستان میگن آبروشون حفظ بشه. خیلی جالبه!!! برای این دست آدمها، مسئولین و مدیران فقط یک نفر مثل هیتلر خوبه که همرو اعدام کنه، اینا از رافت اسلامی سو استفاده میکنن.
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
      1 0
      اشتباهی منفی زدم!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس