کد خبر 1204724
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
رصد دائمی یگان‌های شناوری و پروازی کشور‌های فرامنطقه‌ای

دریادار خانزادی گفت: نیروی دریایی ارتش تمامی یگان‌های شناور سطحی، زیرسطحی و پروازی کشورهای فرامنطقه‌ای را به‌صورت شبانه‌روزی رصد می‌کند.

به گزارش مشرق، امیر دریادار «حسین خانزادی» فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از پایگاه دریایی پسابندر، بر نقش استراتژیک این پایگاه در حراست از آب‌های مرزی کشور تأکید کرد.

بیشتر بخوانید:

استقبال متفاوت از ناو خارک در بندرعباس +عکس

وی ضمن بازدید از اتاق اقتدار نیروی دریایی راهبردی ارتش مستقر در این پایگاه؛ عنوان کرد: پایگاه دریایی پسابندر به‌عنوان یک پایگاه استراتژیک نقش چشم بیدار نیروی دریایی ارتش را در حفظ و حراست از مرزهای آبی ایران اسلامی ایفا می‌کند و فرماندهان این پایگاه باید در خصوص حراست از این منطقه هوشیار باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن بررسی و ارزیابی یگان‌های شناور مستقر در پایگاه دریایی پسابندر، افزود: رصد تمامی یگان‌های شناور سطحی، زیرسطحی و پروازی کشورهای فرامنطقه به‌صورت شبانه‌روزی انجام می‌شود و هر جا که لازم باشد، نیروی دریایی ارتش با اقتدار اقدامات و هشدارهای لازم را در صورت هرگونه مشکل خواهد داد.

امیر خانزادی همچنین در دیدار با کارکنان پایور و وظیفه پایگاه دریایی پسابندر با اشاره به لزوم حفظ آمادگی جسمانی و معنوی کارکنان، تأکید کرد: رشد و تعالی معنوی از موضوعات مهم ایجاد آمادگی در کارکنان است که با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان باید بیش از پیش به آن توجه شود؛ چرا که رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس تنها تکیه بر توان نظامی نبود، بلکه با ایمان به خدا توانستیم مقابل تهاجم همه‌جانبه دشمنان ایستادگی کنیم.

فرمانده نداجا در پایان بازدید از پایگاه دریایی پسابندر با تعدادی از خانواده‌های اهل سنت منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس