کد خبر 1204615
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
آمریکا/ مرگ جوان ۲۱ ساله پس از تزریق واکسن "جانسون اند جانسون"

طبق گفته مقامات بهداشتی آمریکا جسد یک جوان ۲۱ ساله که واکسن "جانسون اند جانسون" را دریافت کرده بود، در محل اقامتش پیدا شد.

به گزارش مشرق به گفته مرکز بهداشت ایالت "اوهایو" در آمریکا، یک جوان ۲۱ ساله پس از تزریق واکسن کرونای "جانسون اند جانسون" جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید:

شما واکسن نزن، هیچکدوم اجباری نیست

پایگاه خبری "fox۱۹" در این باره نوشت، به گفته پزشکی قانونی "Lakshmi Kode Sammarco"، "جان فولی" دانشجوی ۲۱ ساله دانشگاه "Cincinnati" آمریکا تنها یک روز پس از دریافت واکسن کووید۱۹ شرکت "جانسون اند جانسون" جان خود را از دست داد؛ جسد او ‌که اهل منطقه "کلمبوس" در ایالت اوهایو است، روز یکشنبه توسط هم اتاقی‌هایش پیدا شد.

بر اساس گفته پزشکی قانونی مربوطه تاکنون هیچ مدرکی در دسترس نیست که نشان دهد مرگ فولی مربوط به تزریق واکسن کرونای "جانسون اند جانسون" است و پزشکان به دنبال علت مرگ وی هستند.

روز سه‌شنبه بود که مقامات آمریکا به دلیل لخته‌های خون ایجاد شده در دریافت‌کنندگان واکسن کرونای "جانسون اند جانسون"، تزریق این واکسن را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده بودند.

"مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها" و "سازمان غذا و دارو" در آمریکا اعلام کردند که آنها در حال بررسی لخته‌های غیرمعمول در ۶ زن ۱۸ تا ۴۸ ساله هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس