کد خبر 1204164
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
«سرایا اولیاء الدم» مسئولیت حمله به پایگاه اطلاعاتی موساد در اربیل را بر عهده گرفت

یک عضو پارلمان عراق گفت که رد پای موساد در دو حادثه تروریستی امروز انفجار بغداد و حمله به تیپ ۳۰ الحشد الشعبی در نینوی به وضوح دیده می‌شود.

به گزارش مشرق، عضو جنبش عصائب اهل الحق عراق، دو رخداد تروریستی انفجار منطقه  الحبیبیه بغداد و هدف گرفته شدن ایستگاه امنیتی وابسته به تیپ۳۰ الحشد الشعبی مستقر در استان نینوی را واکنش به تخریب ستاد اطلاعاتی موساد در اربیل دانست.

بیشتر بخوانید:

مسئول حمله به مرکز موساد در عراق مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، «حسن سالم» امروز (چهارشنبه) در بیانیه‌ای گفت: این دو رخداد پس از یک روز از حادثه هدف قرار گرفتن ستاد اطلاعاتی موساد در اربیل صورت گرفته است و رد پای اسرائیل و جدایی‌طلبان را می‌توان به وضوح در این دو حادثه دید، به گونه‌ای که شبه نظامیان بارزانی (پیشمرگه) تیپ ۳۰ الحشد الشعبی را مورد اصابت راکت قرار دادند و همزمان با آن انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در الحبیبیه رخ داد.

عضو پارلمان عراق با طرح این سوال که چرا سیاستمداران عراقی نسبت به قضیه وجود مرکز جاسوسی، ترور و بمب‌گذاری متعلق به موساد در اربیل سکوت اختیار کرده‌اند، گفت: دلیل اینکه حمله به تیپ ۳۰ الحشد الشعبی و انفجار الحبیبیه رخ داد، چیزی جز تخریب ستاد اطلاعاتی موساد نبوده است و رد پای اسرائیل و جدایی طلبان به وضوح در آن پیداست.

او از دولت و کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق خواست در خصوص این دو جنایت تحقیق کند و ضمن بررسی وجود مرکز موساد در اربیل، دولت منطقه کردستان عراق را به دلیل خیانت در این خصوص بازخواست و مجازات کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    4 0
    کردستان عراق یا ترکیه نقش داشتن
  • DE ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۷
    2 0
    سران اقلیم کردستان اجازه دادند شبکه موساد در اربیل علیه مسلمانان جنایت و توطئه کنه. الحشد الشعبی وهمه مسلمانان عراقی باید جواب دندان شکنی به این دو تا بدن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس