کد خبر 1203939
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۴
ائتلاف سعودی مدعی رهگیری و انهدام یک پهپاد یمنی شد

تلویزیون دولتی عربستان در گزارشی مدعی رهگیری و انهدام یک فروند پهپاد متعلق به نیروهای مسلح یمن شد.

به گزارش مشرق، به نقل از روزنامه جروزالم پست، شبکه تلویزیون دولتی عربستان بامداد پنج شنبه در گزارشی مدعی شد که ائتلاف سعودی یک فروند پهپاد متعلق به نیروهای انصارالله یمن را که مملو از مواد منفجره بوده و به سمت شهر «جیزان» پرتاب شده بود، رهگیری و منهدم کرده است.

این در حالی است که همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، جنایات عربستان سعودی علیه مردم بی دفاع و بی گناه یمن نیز شدت یافته است. بر اساس این گزارش، جنگنده‌های متجاوز سعودی مناطقی در یمن از جمله منطقه «منبه» واقع در استان صعده را هدف بمباران هوایی قرار دادند. رسانه‌های یمنی نیز اعلام کردند که در جریان حملات مذکور ۲ کودک یمنی شهید و ۴ غیرنظامی دیگر به شدت زخمی شدند.

حملات سعودی‌ها به یمن درحالی تشدید شده است که چندی پیش «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از انجام جدیدترین عملیات‌های استراتژیک نیروهای یمنی علیه اهداف سعودی خبر داد. وی اعلام کرد که یمنی‌ها در این عملیات، با ۱۷ پهپاد و ۲ موشک بالستیک، عمق خاک سعودی را هدف قرار دادند. سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت: «در عملیات یمنی‌ها، شرکت نفتی آرامکو در جده به وسیله ۱۰ پهپاد از نوع «صماد ۳» هدف قرار گرفت».

یحیی سریع همچنین گفت که در جریان عملیات مذکور پایگاه‌های نظامی عربستان سعودی در خمیس مشیط و جیزان به وسیله ۵ پهپاد K۲ و ۲ موشک بالستیک از نوع بدر ۱ هدف قرار گرفتند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 0
    هشت پهپاد رو ساقط کزدن
  • محمد IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 0
    زره مفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس