نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه/ هرگز اجازه دست‌درازی به مرزهای آبی کشور را نمی‌دهیم - کراپ‌شده

نشست هم افزایی فرماندهان نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور امیر دریادار حسین خانزادی و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری در ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش مشرق، نشست هم افزایی فرماندهان دو نیروی دریایی ارتش و سپاه با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از معاونان و فرماندهان دو نیرو، در محل ستاد فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس برگزار شد.

 فرمانده نیروی دریایی ارتش در این دیدار  با  تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی موفقیت برای همرزم گرامی برادر دریادار تنگسیری گفت: امیدواریم با تلاش هم افزای دو نیروی مقتدر دریایی سپاه و ارتش بتوانیم در سایه منویات و هدایت های مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا (مد ظله العالی ) ، مایه افتخار و عزت جهان اسلام باشیم.

دریادارخانزادی همگرایی و هم افزایی بین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه  را بسیار مهم و حساس دانست و تصریح کرد: این تعاملات موجب خنثی شدن  اقدامات ناامن کننده کشورهای فرامنطقه ای و حفظ امنیت پایدار در این منطقه راهبردی خواهد شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش  با اشاره به اینکه امنیت حاکم در مناطق خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و آب های آزاد با حضور پیوسته و مقتدرانه نیروهای دریایی سپاه و ارتش جمهوری اسلامی ایران بوجود آمده است، گفت: حضور مقتدرانه و با صلابت دو نیروی دریایی سپاه و ارتش در آب‌های آزاد باعث شده است دشمن هرگز به خود اجازه تعرض و دست درازی به مرزهای آبی کشور را ندهد و نسبت به این واقعیت نیز مراقبت کند که در صورت هرگونه تهدید جواب دندان شکنی از جبهه  عناصر مومن انقلابی و دریادل میهن اسلامی دریافت خواهد کرد.

دریادار تنگسیری نیز در این دیدار گفت: امروز همگرایی، یکدلی و تعامل وحدت آفرین بین دو نیروی دریایی ارتش و سپاه از بالاترین تا پایین ترین سطوح سازمانی وجود دارد و این هم افزایی و یکپارچگی، مایه افتخار و اقتدار هم افزا برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 وی افزود: این جلسات هم افزا که در فضای یکدلی و برادری اتفاق می افتد مایه برکت و تقویت روز افزون امنیت مرزهای سرزمینی و فرا سرزمینی  ایران اسلامی می باشد.

در این نشست فرماندهان آخرین وضعیت آمادگی رزم و توان عملیات های دریایی در منطقه غرب آسیا را  بررسی و بر ضرورت انتقال تجارب ارزنده و اطلاعات رزمی به یکدیگر، تاکید کردند.

ارزیابی آخرین  وضعیت امنیتی منطقه  و نیز بررسی طرح ها و برنامه‌های مقابله با هر گونه تهدید دشمن، از موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

در پایان این دیدار، تفاهم نامه آموزشی، اطلاعاتی و عملیاتی و ارتقاء توان رزم بین فرماندهان دو نیرو به امضا رسید.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس