کد خبر 1203856
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۹
حسینی: الوحده حریف دست و پا بسته‌ای نبود

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: الوحده حریف دست و پا بسته‌ای نبود اما خوشحالم که در اولین بازی توانستیم به برتری برسیم.

به گزارش مشرق، سید جلال حسینی که پس از دیدار پرسپولیس برابر الوحده به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد، با اشاره به این مسابقه اظهار داشت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. همیشه دیدار اول در هر تورنمنت برای تیم‌ها سخت است. می‌دانستیم مقابل حریف اماراتی کار سختی داریم. الوحده حریف دست و پا بسته‌ای برای ما نبود.

وی در مورد گلی که در این دیدار به ثمر رساند، افزود: خوشحالم که توانستم در این دیدار گلزنی کنم اما مهم تر از همه چیز موفقیت پرسپولیس است. من هم زحمات بازیکنان را تکمیل کردم.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط آب و هوایی گوا تصریح کرد: این شرایطی است که برای همه تیم‌ها یکسان است. هوا اینجا گرم و بازی کردن در این شرایط واقعا سخت است. ما باید در این شرایط ۶ مسابقه را پشت سر هم انجام دهیم اما اوضاع برای همه تیم ها یکسان است.

وی ادامه داد: باید با برنامه ریزی خوب بتوانیم در بازی‌های آینده با برنامه‌ای خوب مقابل حریفان قرار بگیریم و از طرفی سختی شرایط آب و هوایی گوا را تحمل کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس