کد خبر 1203846
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹
گل محمدی

سرمربی پرسپولیس کسب سه امتیاز بازی در برابر الوحده را بسیار مهم دانست.

به گزارش مشرق، یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر این تیم مقابل الوحده امارات اظهار کرد: در این تورنمنت‌ها، بازی اول خیلی مهم است. خوشبختانه سه امتیاز را با سختی زیاد به دست آوردیم. مقابل یک تیم خوب بازی کردیم. الوحده شانس صعود به مرحله بعد را دارد و بازی خوبی را در نیمه دوم ارائه کرد. بحث مسافرت به هند و کیفیت تمرینات در این دو روز بسیار سخت بود. متاسفانه کیفیت مورد انتظار ما نبود.

او ادامه داد: از بازیکنانم خیلی تشکر می‌کنم. خیلی زحمت کشیدند و بازی پرفشاری را در این شرایط جوی تحمل کردند. این پیروزی را به هواداران خوبمان تقدیم می‌کنم. امیدوارم بتوانیم نتایجی بگیریم که منجر به صعود ما از گروه شود.

سرمربی پرسپولیس با بیان این که تیمش در نیمه اول با پاس‌های کوتاه فشار خوبی را به حریف وارد کرد، افزود: چندین موقعیت خوب را داشتیم. خیلی فرصت‌طلب بودیم و در نهایت توانستیم خوب دفاع کنیم و از فرصت به دست آمده خوب استفاده کنیم و سه امتیاز را کسب کنیم.

گل‌محمدی درباره نیمه دوم این دیدار گفت: با آمدن بازیکنان تعویضی مانند آل کثیر، کامیابی‌نیا و ... انرژی خوبی را به تیم وارد کردیم. تعویض‌هایمان به تیم کمک کردند. ما یک تیم خوب هم در بیرون زمین داشتیم که به اندازه خودشان خیلی کمک کردند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مهرداد IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    2 6
    وقتی جلال هست چه نیازی ب آل کثیر ومغانلو بوداین همه هزینه بیخود کردند
  • ناشناس IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 1
    خب معلوم بود پرسپولیس برنده میشه فقط پرسپولیس وصلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس