تراکتور بازی برده را مساوی کرد/ سرخ‌ها در ۱۳ دقیقه ۳ گل خوردند!

تیم فوتبال تراکتور که ابتدا با دو گل از حریف ازبکستانی خود پیش افتاده بود، در نهایت تن به شکست داد تا یک فرصت سه امتیاز ارزشمند را از دست بدهد.

به گزارش مشرق، دیدارهای گروه دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی امارات برگزار می‌شود، شامگاه امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور ایران و پاختاکور ازبکستان پیگیری شد که این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

شاگردان رسول خطیبی در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف ازبکستانی خود پیش افتادند اما در دقایق پایانی نتوانستند از این اندوخته ارزشمند استفاده کنند و با بهم ریختگی سه بار دروازه شان را به روی حریف گشودند.

تراکتور ابتدا در دقیقه ۵۳ توسط اشکان دژاگه از روی نقطه پنالتی به گل برتری دست پیدا کردند و سه دقیقه بعد محمد عباس زاده در موقعیتی تک به تک به زیبایی دروازه حریف را برای بار دوم باز کرد.

در حالی که تراکتوری‌ها تصور می‌کردند در دیدار به برتری خواهند رسید آتش بازی تیم پاختاکور آغاز شد و این تیم در دقایق ۶۹، ۷۵ و ۸۲ سه گل به شاگردان رسول خطیبی زد.

در حالی که تراکتور در آستانه پذیرش یک شکست تلخ بود، محمد عباس زاده به فریاد این تیم رسید و در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی دومین گل خودش و سومین گل تیمش را به ثمر رساند تا شاگردان خطیبی در اولین بازی به یک امتیاز دست پیدا کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    9 0
    حیف شد نتونستن ببرن ولی بازم خوب به بازی برگشتن و حیف موقعیتهای آخری گل نشد، بازم دمتون گرم به امید موفقیت های بعدی زنده باد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس