کد خبر 1203816
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲
انتظارم از میزبان بیشتر بود/ باید برای رسیدن به پیروزی تمرکز کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که نمی خواهد قبل از دیدار با الاهلی در مورد میزبانی عربستان و تصمیم کنفدراسیون آسیا صحبت کند گفت: باید برای رسیدن به پیروزی تمرکز کنیم.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الاهلی عربستان که در اولین دقایق بامداد روز جمعه برگزار خواهد شد در مورد لیگ قهرمانان آسیا گفت: این رقابت‌ها برای ما بسیار مهم است ولی چون بازی‌ها بسیار فشرده است، کار را برای همه تیم‌ها سخت می‌کند. اما ما برای این مسابقات آماده هستیم و مطمئنم بازیکنان ما تمام تلاش خود را می‌کنند که برنده باشند.

وی در مورد تغییر ورزشگاه میزبان رقابت‌های گروه سوم نیز گفت: نمی‌خواهم راجع به این موضوع صحبت کنم چون ما یک بازی مهم داریم. من باید تمرکزم را روی این بازی بگذارم. من با تمام احترامی که برای فدراسیون عربستان سعودی و AFC قائلم، توقعم بیشتر بود و باید بگویم آن‌ها می‌توانستند استادیوم بهتری انتخاب کنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: من ترجیح می‌دهم بیشتر در این باره صحبت نکنم و تمرکزم را روی بازی بگذارم و اجازه دهید بعد از بازی در این باره صحبت کنم.

فرهاد مجیدی درباره این بازی به بازیکنانم گفته‌ام که الاهلی تیم خوبی است. ما نیاز داریم پیروز شویم و باید تمرکزمان را حفظ کنیم. برای ما این رقابت‌ها مهم است و ما آماده این رقابت‌ها هستیم. من امیدوارم نتیجه خوبی در این رقابت‌ها کسب کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس