کد خبر 1203648
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی نوشت: حجت‌الاسلام عبدالمجید معادی‌خواه در بخشی از خاطرات خود با اشاره به شرایط زندان‌های رژیم پهلوی در ماه رمضان و تلاش منافقین در کمرنگ کردن شعائر مذهبی می‌گوید: «با فرارسیدن هر رمضانی، عطر دیانت در زندان‌ها نیز به مشام می‌رسید. در همان روزهای غم‌انگیزی که [تقی] شهرام و بهرام [آرام] هم‌دست شده بودند تا به خیال خود به اسلامیت جنبش در ایران تیر خلاص شلیک کنند، با نسیم روح‌انگیز ماه نزول قرآن کریم، همه رشته‌های بدخواهان پنبه می‌شد. هرچه می‌کوشیدیم روشن کنیم که نباید سفره افطار را دست‌کم بگیریم، آب در هاونگ می‌کوبیدیم.

می‌گفتیم: اگر هم‌بندهای مارکسیست نمی‌خواهند از شعار هم‌زیستی سوءاستفاده کنند، چه می‌شود که به احترام شعایر هم‌رزمان اندکی پیش و پس شدن برنامه شام را بپذیرند؟ به هر روی، هرگونه اصراری را در رونق بخشیدن به سفره افطار رمضان در زندان بر محمل تعصب و واپس‌گرایی می‌نشاندند. با این همه، نقش رمضان در پنبه‌کردن رشته‌های الحاد و نفاق نیرومندتر از آن بود که به هر روی بی‌رنگ شود.»

نفاق مجاهدین خلق در برپایی مناسک ماه رمضان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    2 23
    هر چی بودن و هستن دیگه نماز و روزه و حجاب و قرآن و زیارت عاشوراشون که هنوزم از شما غلیظتره
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      17 2
      خدا چشم تو وا کنه کمی عاقل بشی خوارجی که ابن ملجم هم جزءشون بود انچنان عبادت کرده بودن که پیشونی و زانو و ارنج هاشون پینه بسته بود و خودشونو از امام علی ع برتر می دونستن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس